MobileMe discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, Ik heb een profabonnement van MobileMe en heb alles ingesteld zoals het staat beschreven. Echter was ik in de veronderstelling dat ook mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MobileMe
Hoi Allemaal,
Ik heb een profabonnement van MobileMe en heb alles ingesteld zoals het staat beschreven. Echter was ik in de veronderstelling dat ook mijn andere emailadressen onder push-mail viel. Dacht ik, want alleen de ..@me.com emailadres funktioneerd als push en derest als fetch en dat wil ik niet. Heeft iemand een oplossing of een idee? Wel ben ik tevreden over de agenda en contacten uitwisseling. Die worden, zonder aan de usb (iTunes) geconnect te zijn veranderd en toegevoegd. Groet, Francesco ps: is het eventueel mogelijk om een hoofdstuk MobileMe (net als Nieuws,App Store programma's enz) aan te maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan je andere mailadressen laten doorsturen nr je .me adres;
dan worden ze gepushd. andere kan je niet laten pushen hopenlijk komt daar nog verandering in
|
|||
|
|||
Werkt prima. Ikzelf he drie mail adressen doorgeschakeld en twee agenda's gekoppeld en alles wordt netjes gesynchroniseerd
|
|||
|
|||
hoi
hoe koppel je de agenda dan aan mobile? ik ben er ook mee bezig in een exchange server kun je ook afspraken maken dit kan niet me mobileme of wel?
|
|
||||
|
||||
als je mobile me hebt wordt er automatisch verbinding gemaakt met je ical calender op je mac
hier vindt je de info over mobile me |
|
||||
|
||||
Wel even opnemen in systeeminstellingen dat je deze mee wilt syncen als het al niet gedaan is tenminste.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: MobileME | giljom | Overige providers België | 3 | 06-03-11 12:33 |
Windows: MobileMe | sjoeii | Desktop-applicaties | 1 | 20-12-10 12:04 |
MobileMe - Me.com | iShento | Chat en geruchten | 4 | 25-07-09 16:05 |
MobileMe | NickV1 | iPhone algemeen | 79 | 22-09-08 22:52 |
|
|