//

iTunes bib telkens incompleet na aansluiten HD

iTunes bib telkens incompleet na aansluiten HD discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, eerste post en al meteen een vraag. Gebruik al jaren Apple computers en iTunes voor mijn muziek en films te bewaren. Doorheen de jaren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-18, 10:51
Tienenaar Tienenaar is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2018
Locatie: Tienen - Vlaams-Brabant - België
Berichten: 8
Question iTunes bib telkens incompleet na aansluiten HD

Hallo, eerste post en al meteen een vraag.

Gebruik al jaren Apple computers en iTunes voor mijn muziek en films te bewaren. Doorheen de jaren heel grote verzameling opgebouwd.
Werk momenteel met een Macbook Pro 13" (basismodel 2017 2,3 Ghz 8gig geheugen). Mijn iTunes bib staat op een externe harde schijf van 2T. Telkens wanneer ik die aankoppel recentelijk geeft hij aan dat ik al mijn aangekochte muziek en films weer moet downloaden en mijn geripte cd's en zelf ingevoegde home-video's staan niet meer in de lijst. Wanneer de externe harde schijf zelf open staat alles er nog wel. Lijkt alsof iTunes niet meer alles kan lezen.

Weten jullie raad zodat ik dit probleem kan oplossen. Alvast veel dank op voorhand. (regio Tienen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes vraagt telkens machtiging rollotomassi iTunes 0 02-12-16 12:25
iTunes annuleert synchronisatie telkens ballegooier iPhone algemeen 8 09-11-13 10:35
Windows: Itunes wordt telkens gesloten. samsuperkoe iTunes 3 02-11-11 22:52
Contactenlijst incompleet donny88 iPhone algemeen 6 27-07-11 23:47
iPhone 3GS: Hacktivated Iphone (blackrain) - telkens aansluiten op pc, als ik hem uit zet Pieter Vanbussel Unlock 1 02-04-10 15:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.