iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Afspeellijsten (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/18427-afspeellijsten.html)

RioolDokter 07-08-08 11:34

Afspeellijsten
 
Is het mogelijk om afspeellijsten in Itunes te maken, en deze te vullen met muziek. Dan deze te syncen naar je Iphone?

Mijn probleem is dat ik ze wel kan aanmaken in de Itunes, maar niet op de Iphone krijg....

Wie kan me vertellen hoe ik dit wel voor elkaar krijg? Of is het simpelweg niet mogelijk... :mad:

iMario 07-08-08 11:37

je kan op je iPhone in iTunes het derde hokje aanvinken zodat je handmatig muziek op je iPhone kan zetten.

RioolDokter 07-08-08 11:56

@ Imario:

Ik ben 'n leek met m'n Iphone (1e generatie). Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik meer afspeellijsten op m'n iphone wil. Dus meer dan die standaard 5 ofzo. Kan ik deze in Itunes maken en dan over syncen naar de Iphone?

Bedankt voor je antwoord en moeite hoor!

lnn.art 07-08-08 14:08

Citaat:

Kan ik deze in Itunes maken en dan over syncen naar de Iphone?
Ja, dat zou gewoon moeten kunnen. Na het aangesloten hebben van mijn iPhone/iPod touch, klik ik op het tabje Muziek; vink ik die nieuwe afspeellijst aan die ik heb gemaakt en klik ik op synchroniseren.. zo gaat het hier..

RioolDokter 07-08-08 15:00

Okay, ik snap het nu geloof ik.

Nu heb ik een mapje met muziek van iemand gekregen, deze staan nog niet op mijn iphone. Ik wil deze kunnen afspelen dat als ik de afspeellijst aantik op mijn Iphone, dat ik alleen muziek uit die serie/afspeellijst te horen krijg.

Hoe voeg ik die muziek aan de afspeellijst in Itunes toe?

Vervolgens ga ik die syncen met mijn Iphone, dan moet het gelukt zijn.

rtzz 07-08-08 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RioolDokter (Bericht 163222)
Okay, ik snap het nu geloof ik.