iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Afspeellijsten (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/18427-afspeellijsten.html)

RioolDokter 07-08-08 11:34

Afspeellijsten
 
Is het mogelijk om afspeellijsten in Itunes te maken, en deze te vullen met muziek. Dan deze te syncen naar je Iphone?

Mijn probleem is dat ik ze wel kan aanmaken in de Itunes, maar niet op de Iphone krijg....

Wie kan me vertellen hoe ik dit wel voor elkaar krijg? Of is het simpelweg niet mogelijk... :mad:

iMario 07-08-08 11:37

je kan op je iPhone in iTunes het derde hokje aanvinken zodat je handmatig muziek op je iPhone kan zetten.

RioolDokter 07-08-08 11:56

@ Imario:

Ik ben 'n leek met m'n Iphone (1e generatie). Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik meer afspeellijsten op m'n iphone wil. Dus meer dan die standaard 5 ofzo. Kan ik deze in Itunes maken en dan over syncen naar de Iphone?

Bedankt voor je antwoord en moeite hoor!

lnn.art 07-08-08 14:08

Citaat:

Kan ik deze in Itunes maken en dan over syncen naar de Iphone?
Ja, dat zou gewoon moeten kunnen. Na het aangesloten hebben van mijn iPhone/iPod touch, klik ik op het tabje Muziek; vink ik die nieuwe afspeellijst aan die ik heb gemaakt en klik ik op synchroniseren.. zo gaat het hier..

RioolDokter 07-08-08 15:00

Okay, ik snap het nu geloof ik.

Nu heb ik een mapje met muziek van iemand gekregen, deze staan nog niet op mijn iphone. Ik wil deze kunnen afspelen dat als ik de afspeellijst aantik op mijn Iphone, dat ik alleen muziek uit die serie/afspeellijst te horen krijg.

Hoe voeg ik die muziek aan de afspeellijst in Itunes toe?

Vervolgens ga ik die syncen met mijn Iphone, dan moet het gelukt zijn.

rtzz 07-08-08 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RioolDokter (Bericht 163222)
Okay, ik snap het nu geloof ik.

Nu heb ik een mapje met muziek van iemand gekregen, deze staan nog niet op mijn iphone. Ik wil deze kunnen afspelen dat als ik de afspeellijst aantik op mijn Iphone, dat ik alleen muziek uit die serie/afspeellijst te horen krijg.

Hoe voeg ik die muziek aan de afspeellijst in Itunes toe?

Vervolgens ga ik die syncen met mijn Iphone, dan moet het gelukt zijn.

Slepen :o ..
greetz

RioolDokter 07-08-08 18:00

Okay, ik heb er 1 gemaakt met wat podcasts er in.
en nog 1 met wat nummers welke ik gekregen heb van iemand.

Druk ik op synchroniseren, maar dan komen ze dus NIET in mijn iphone :|. Rara, waarom niet? Ik heb neit de aller nieuwste Itunes, weet niet of dat wat uitmaakt?

=EDIT= Laat maar zitten, heb het al opgelost! Bedankt mensen!!

Jokepetoke 29-12-08 22:45

Afspeellijsten beheren via itunes
 
Op mijn windows pc had ik tal van muziek staan onder verschillende mappen zoals reggea, nederlands, lounge etc.....
hoe kan ik deze mappen toevoegen in itunes met dezelfde mappen en dezelfde inhoud........... :)

Kijk ernaar uit om muziek te beluisteren via iphone....

Greetz en thx

InternetRebel 29-12-08 23:38

Er zijn tientallen manieren om muziek te beheren en organiseren in iTunes. (Dat maakt het programma ook zo traag als stront en tamelijk onbruikbaar.)
De beste manier voor jouw situatie lijkt mij gewoon de juiste genres invullen bij de nummers/albums en per gewenst genre een smart-playlist aanmaken...
Of gewoon een GOED programma gebruiken.

Antoon 62 12-01-09 21:26

Ik heb ook het probleem met het overzetten van mijn afspeellijsten in iTunes naar mijn 6dagen geleden aangeschafte iPhone.En wel het volgende:vink de afspeellijsten aan in iTunes en klik op sychroniseren,krijg dan het volgende scherm.
"Kan niet lezen van en niet schrijven naar de schijf,kan schijf niet vinden"
Ook bij handmatig gebruik dus het verslepen van de lijsten komen deze niet op mijn iPhone. Wat doe ik nu eigenlijk verkeerd? Heb hem nog maareen week,dus ben maar een leek. Wie kan mij helpen? b.v.b. Dank

Gekko 12-01-09 21:49

iTunes is niet de meest gebruiksvriendelijke en zeker niet de snelste programma die er bestaat.
Echter blijft het als een paal boven water dat als alles soepel loopt en je je erin verdiept het wel de beste programma in zijn soort is.

Winamp en WMP zijn wat dat betreft sneller, maar veel minder geavenceerd.

Antoon 62 13-01-09 18:57

Oke Gekko,kan begrijpen dat er snellere programma"s zijn,maar velen gebruiken toch iTunes,maar kan mij iemand vertellen wat dan mischien de oplossing is om mijn probleem bij het sichroniceren op te lossen

Elisabeth 16-01-09 11:41

Hoi, mijn naam is elisabeth. Ik heb mijn pc naar de fabrieksinstellingen teruggezet. als ik nu mijn nieuwe zelfgemaakte playlist (overgenomen van cd's) dus niet aangekocht, wil overzetten op mijn Iphone, krijg ik de volgende melding.
Als Itunes de huidige playlist overzet, dan wist hij de oude op de iphone. Ik heb een kopie gemaakt in Itunes, maar ik wil zeker weten of ik dan de oude muziek die op mijn Iphone staat ook weer kan terughalen:confused::confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.