iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: HELP, iTunes importeert muziek niet goed! (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/18509-help-itunes-importeert-muziek-niet-goed.html)

asambasamba 08-08-08 12:28

HELP, iTunes importeert muziek niet goed!
 
Hoi,
Ik heb eergisteren iTunes geïnstalleerd voor mijn nieuwe iphone. Maar nu vertikt hij het om mijn album "Viva la Vida" te importeren in de bibliotheek. Ik heb al geprobeerd de hele map te importeren, en om elk bestand apart te slepen. Elke keer als ik hem wil importeren gebeurt er gewoon helemaal niks, ook geen foutmelding ofzo. De bestanden zijn volgens mij wel gewoon goed, windows media player en mijn oude mp3-speler spelen ze allebei zonder problemen af.
Zelfde probleem bij 2 Southpark afleveringen.

Iemand die me kan helpen?!?!

Alvast bedankt.

Hunter 08-08-08 12:50

Het kan aan het bestandstype liggen van je muziek.
MP3 werkt perfect.

macfreaker 08-08-08 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hunter (Bericht 164001)
Het kan aan het bestandstype liggen van je muziek.
MP3 werkt perfect.

Is normaal gezien geen probleem dat je een mp3 sleept naar itunes. Je sleept die toch wel naar muziek ? Want in een speellijst kan je geen nieuwe muziek importeren !

asambasamba 08-08-08 13:48

Het is al opgelost, het lag wel aan de bestanden. Ik heb een nieuw album gedownload en southpark heb ik geconverteerd met super. Toch vreemd want het album was gewoon in mp3 en alle andere programmas spelen hem gewoon af...

iig bedankt :)

suuzz 08-08-08 16:13

Ik heb gisteren mijn iphone gekregen maar ik snap niet hoe ik muziek op mijn iphone kan zetten. Kan dit alleen met itunes en kost me dit dan geld? Kan iemand me hiermee helpen?

asambasamba 08-08-08 16:21

nee dit kost geen geld, tenminste als je al muziek op je pc hebt staan. Eerst download je itunes van de site van apple wn die installeer je. Vervolgens druk je in itunes op bestand-->map toevoegen aan bibliotheek en dan selecteer je de map met je muziek. Daarna sluit je je iphone aan op je pc en ahgi zet hij je muziek er vanzelf op, en anders druk je op synchroniseren. Suc6 ermee iig ;-)

Yash100 23-08-08 11:51

Als ik een folder naar Itunes bibliotheek importeer krijg ik elke track twee of soms wel drie dubbel in mijn Itunes bibliotheek.Ook als ik deze importeer naar mijn Iphone.
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?.

Yash100 25-09-08 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yash100 (Bericht 175813)
Als ik een folder naar Itunes bibliotheek importeer krijg ik elke track twee of soms wel drie dubbel in mijn Itunes bibliotheek.Ook als ik deze importeer naar mijn Iphone.
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?.


Iemand enig idee?????:confused:

Duettolover 08-10-11 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door asambasamba (Bericht 164060)
Het is al opgelost, het lag wel aan de bestanden. Ik heb een nieuw album gedownload en southpark heb ik geconverteerd met super. Toch vreemd want het album was gewoon in mp3 en alle andere programmas spelen hem gewoon af...

iig bedankt :)

Ik importeer vanuit MP3 Eagle en krijg de muziek niet in iTunes. Ging vroeger zonder problemen... Weet iemand waar dit aan kan liggen??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:28.