iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Alle music op een account? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/18639-alle-music-op-account.html)

mathijs666 09-08-08 20:24

Alle music op een account?
 
hallo,,

Ik heb op de laptop en de computers muziek staan, natuulijk in iTunes.
Op de laptop is een acoount met muziek en op de computer 2.
is er een mogelelijk, door bijvoorbeeld, om alle muziek op 1 account te zetten.
Het is mijn eigen muziek dus niet gekocht.

Alvast bedankt voor het reageren.

Gr. Mathijs!!

jeffreyk 18-08-08 15:00

alles op een usb stick zetten lijkt mij

succes

mathijs666 18-08-08 17:10

Ik heb op de computer een map gekopieerd en naar een een ander account gezet en dat werkte niet.

jeffreyk 18-08-08 17:48

oke raar wandt bij mij werkt het wel

uhm ik zal eventjes voor je kijken

mathijs666 19-08-08 20:46

Heb je het intussen al?

jeffreyk 19-08-08 21:22

ja wat ik meestal doe is mijn muziek op een cd branden en dan naar mijn andere acount gaan en dan die muziek in itunes zetten dat doe ik meestal maar ik weet niet of jij dit bedoelt

iphonemark 19-08-08 21:27

Zet alle muziek op de pc die het grootst is. Dat is de vaste pc denk ik. Zet alle muziek in een map en deel deze map. Verwijder alle muziek op de laptop en maak via het netwerk een verbinding met de gedeelde map. Geef deze een drive letter. Laat op de laptop in itunes naar muziek zoeken op de netwerk map. Dat is alles.

mathijs666 20-08-08 09:42

Ik heb het in de map geplakt voor dat ik dit topic starten maar misschien heb ik het in de verkeerde map geplaatst.

mathijs666 20-08-08 20:06

In welke map moet ik het plaatsen?

mathijs666 22-08-08 20:23

Niemand?
Ik weet zeker dat er mensen op het forum zijn die het weten.

slodo 22-08-08 20:26

ik weet wel een andere manier:
zet alle muziek die je naar het andere account wil zetten in een afspeellijst.
druk rechts op die afspeellijst en kies voor ''lijst met nummer exporteren''. sla het op en verzend het via mail naar je andere computer en sla het op de andere computer op en zet het in iTunes.
het nadeel is wel dat je al je album illustratie kwijt bent (dat geloof ik weet het niet zeker:D)

zwaan 24-08-08 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slodo (Bericht 175516)
ik weet wel een andere manier:
zet alle muziek die je naar het andere account wil zetten in een afspeellijst.
druk rechts op die afspeellijst en kies voor ''lijst met nummer exporteren''. sla het op en verzend het via mail naar je andere computer en sla het op de andere computer op en zet het in iTunes.
het nadeel is wel dat je al je album illustratie kwijt bent (dat geloof ik weet het niet zeker:D)

Albumillustraties worden ingebakken in de mp3 :D

slodo 02-11-08 14:32

ik heb nu ook een probleem met een gedeelde map.
het is niet het zelfde als de post waar het mee begon, maar ja

alle muziek stond vroeger op een pc, die crashte en toen hadden we een mac gekocht.
toen we die mac hadden zetten mijn vader een back up van de muziek op de mac.
en nu staat alle muziek op me vaders account en die map waar de muziek in staat is gedeeld, maar het probleem is dat als ik de muziek naar een afspeel lijst wil 'kopiëren' het niet lukt. ik kan dus de muziek niet naar een afspeel lijst slepen.

heeft iemand een oplossing?
alvast bedankt

slodo 04-11-08 16:47

heeft iemand een idee:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.