iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   6.28 gb die ik niet kan wissen bij de sync (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/1865-6-28-gb-niet-wissen-de-sync.html)

karel 04-11-07 21:10

6.28 gb die ik niet kan wissen bij de sync
 
hallo

bij een sync van een lege iphone blijven er nog altijd 6.28 gb (gewoon van de ene dag op de andere) staan deze kan ik niet wissen en ik weet niet uit wat deze bestaan, ook wanneer ik naar een andere mac ga dan gaat hij normaal alles wissen maar de oranje streep van de 6.28 gb blijven staan. Wat nu? Bij een herstel van itunes wordt dan ook het unlocking programma gewist??

gr
karel

Dien 04-11-07 21:45

Nee, als het goed is blijft je unlock gewoon staan.

karel 04-11-07 22:11

ben je dat zeker want anders ben ik de pineut hé

Freek 04-11-07 23:05

Zeker weten Karel, alleen even opnieuw activeren na de restore.

karel 05-11-07 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freek (Bericht 12758)
Zeker weten Karel, alleen even opnieuw activeren na de restore.

wat activeren freek: de unlocking terug installeren ?, want dat heb ik niet gedaan

greetz

karel 05-11-07 22:31

herstellen: gevaar???
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freek (Bericht 12758)
Zeker weten Karel, alleen even opnieuw activeren na de restore.


WARNING: APPLE HAS DISCOVERED THAT SOME OF THE UNAUTHORIZED UNLOCKING PROGRAMS AVAILABLE ON THE INERNET MAY CAUSE IRREPARABLE DAMAGE TO THE IPHONE'S SOFTWARE. IF YOU HAVE MODIFIED YOUR IPHONE'S SOFTWARE, APPLYING THIS SOFTWARE UPDATE MAY RESULT IN YOUR IPHONE BECOMING PERMANENTLY INOPERABLE.

Dat stond er na een herstel van itunes. Dit heb ik niet gedaan, ik wacht op een antwoord van jullie.
aub

greetz
karel

Freek 05-11-07 23:07

Ik ging er van uit dat je firmware 1.02 hebt. Indien dat het geval is raad ik je aan weer te restoren naar firmware 1.02, en niet te updaten naar 1.1.1

karel 06-11-07 11:19

6,28gb
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freek (Bericht 13042)
Ik ging er van uit dat je firmware 1.02 hebt. Indien dat het geval is raad ik je aan weer te restoren naar firmware 1.02, en niet te updaten naar 1.1.1

neen ik heb de firmware 1,1,1, en dan?? wat nu, terug naar het eerste kan ik niet hé of wel?

karel

karel 06-11-07 15:38

awel bedankt aan idereen die mij verkeerde info geeft gegeven want ik heb hem hersteld en kan het unlocking programma niet meer gebruiken zelf met de nieuwe itunes vindt hij die niet meer terug, bedankt hoor; wat nu?
krijg ik op zo'n mail mss meer berichten

gr
karel (lichtjes ambetant)

MacFoxx 06-11-07 15:41

Karel, hoe heb je het hersteld? Met welke firmware etc.. dat is niet helemaal duidelijk. In welke staat is hij nu?

karel 06-11-07 23:55

iphone unlock
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacFoxx (Bericht 13232)
Karel, hoe heb je het hersteld? Met welke firmware etc.. dat is niet helemaal duidelijk. In welke staat is hij nu?

awel ik kan niets meer opstarten, vroeger draaide hij met 1,1,1 en wanneer ik niet meer met een volledige harde schijf kon werken heb ik deze gehersteld in itunes met gevolg dat het unlocking prog gewist is en ik opnieuw mag beginnen (unlocking heb ik nog nooit gedaan),
vandaag geprobeerd te unlocken met jullie handleiding maar blokkeer altijd bij app tapp installer met de melding: ERROR BOOTSTRAP FAILED SEE CONSOLE LOG, op een andere website zeggen ze dat het de verkeerde itunes is dat ik de 7,4,1 moet nemen maar in oldapps.com staan er alleen de afgeronden getallen 7,2 - 7,4 ...
wat nu
ps: de handleiding van jullie is toch voor de 1,0,2 of niet

alvast bedankt
karel

Fresh 07-11-07 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karel (Bericht 13231)
awel bedankt aan idereen die mij verkeerde info geeft gegeven want ik heb hem hersteld en kan het unlocking programma niet meer gebruiken zelf met de nieuwe itunes vindt hij die niet meer terug, bedankt hoor; wat nu?
krijg ik op zo'n mail mss meer berichten

gr
karel (lichtjes ambetant)

Karel, sorry, maar het belangrijkste is nog gewoon goed lezen.
Alle mensen bedoelen hun hulp goed en jagen je echt niet expres het verkeerde pad op.
Elkaar gaan lopen beschuldigen heeft echt geen zin. Jij bent zelf verantwoordelijk voor wat je met je iPhone doet.
Alle info die je krijgt gewoon double checken en de guides goed lezen, dus niet zomaar blind aan de slag gaan.
Je kunt er bovendien voor zorgen dat je in je probleembeschrijving en vraagstelling zo volledig mogelijk bent. Alleen jij weet wat je met je iPhone hebt gedaan en welke firmware hij draait.

iCulture 07-11-07 00:41

Daarbij vind ik dit soort opmerkingen zeker niet door de beugel kunnen. Je geeft vooraf nergens informatie welke firmware je hebt en iedereen probeert je zeer netjes te helpen. Bij deze dus de vraag om even netjes je excuus aan te bieden en voortaan dit soort opmerkingen voor je te houden :mad:

MacFoxx 07-11-07 09:23

Karel, als ik goed gelezen. Heb je ooit succesvol van 1.0.2 naar 1.1.1 geupgraded? Maar je moest alleen nog unlocken, maar dat ging fout? Waardoor je iPhone niet meer kan opstarten.?

KleineAap 07-11-07 09:38

Volgens mij is er niet veel aan de hand maar moet hij even jailbreaken en activeren, that's all, 't ding was al ge-unlocked en 1.1.1 zoals ik het las (al is er geen wijs uit te komen ;))...

AppSnapp

Succes... En als dit het niet is, neem even de tijd een BEGRIJPELIJK verhaal te schrijven met de informatie die we nodig hebben om je te kunnen helpen, wij nemen immers ook allemaal de tijd het te lezen.

Michael 07-11-07 10:52

Karel Ga eerst een je iTunes 7.5 verwijderen en installeer een eerder versie van iTunes
Hier kan je een eerdere itunes downloaden https://forum.iculture.nl/iphon...c-windows.html Daarna vertel je eens precies wat je gedaan hebt. We komen er wel uit en je iPhone zal weer gaan werken. Geen grove woorden svp want daar heb ik en de rest geen zin in.

karel 07-11-07 11:00

ok heb nu de itunes 7,4,(26) erop gezet.

Michael 07-11-07 11:02

Zie je PM en geef de info die ik je heb gevraagd

karel 07-11-07 11:04

vroeger stond er firmware 1,1,1 op maar na dat herstel moet ik toch helemaal opnieuw beginnen dus vanaf 1,0,2 en wanneer ik bij apptap ga dan blokkeerd hij zoals hierbover vermeld.
ok bedankt
ps; sorry voor mijn nerveus gedoe

Michael 07-11-07 11:05

Karel lees even je PM Ga naar priveberichten


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.