//

Macbook-account

Macbook-account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben onlangs veranderd van apple naar samsung (smartphone). Onze Macbook draait nog wel onder mijn Apple-Id. Kan ik dit gemakkelijk omzetten naar het apple-id ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-19, 11:53
fba0512 fba0512 is offline
• iOS 9.2.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 36
Standaard Macbook-account

Ik ben onlangs veranderd van apple naar samsung (smartphone).
Onze Macbook draait nog wel onder mijn Apple-Id.
Kan ik dit gemakkelijk omzetten naar het apple-id van mijn vrouw?

Zij wil nl. dat al haar foto's van haar iPhone automatisch op onze Macbook terecht komen. Zoals voorheen van mijn iPhone.

Of weten jullie een andere manier hoe haar foto's automatisch op de Macbook komen, zonder extra (iCloud)kosten...

Alvast bedankt voor de hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-19, 20:56
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

lijkt me de makkelijkste optie. Nieuwe account aanmaken op je macbook en aan haar Apple-ID hangen?
Of als je geen nieuwe acount wil, uitloggen met icloud en nieuw inloggen op de account van je vrouw?

En ja, je krijgt dan ook de contacten, agenda en weet ik veel wat meer van de account van je vrouw. .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent demonski Desktop-applicaties 3 23-09-17 20:53
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 09:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.