iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Onvoldoende toegangsbevoegdheden ?? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/18993-onvoldoende-toegangsbevoegdheden.html)

timm6545 13-08-08 21:38

Ik heb gisteren mijn Itunes geupdate naar 7.7.1.11 en daarna wilde ik mijn Iphone 1.1.4 syncen ,en kreeg de melding dat ik niet kan syncen omdat ik onvoldoende toegangsbevoegdheden heb voor deze bewerking.

Ik heb dus nog een oude Iphone 16 gb en een laptop met vista

Heeft iemand een oplossing???

Hallo, is er echt niemand die mij kan helpen, ik zit nu al een week te proberen met oudere versies van itunes enz. maar hij blijft dezelfde foutmelding geven.

jeffreyk 18-08-08 14:56

de nieuwe itunes werkt moezaam op vista en als je een oudere itunes download blijft er altijd nog een deeltje van de nieuwe itunes er in zitten dus even je computer doorlopen (vooral bij system32) ok al staat er iets met itunes kan je het gewoon verwijderen anders blijf je dit houden (ik hat het ook)

succes (als je vragen heb stuur een PM)

truckdiver 18-08-08 15:27

gebeurt dit met het syncen voor je applicaties van de itunes store?
zorg dat je account is aangemeld in de itunes store

timm6545 20-08-08 21:14

Ik heb meerdere dingen gedaan, zoals eerst Itunes geupdate naar 7.7 en daarna een acount aangemaakt op Applestore toen werkte het ,maar de dag daarna niet meer.
Ik heb daarna Itunes gedeinstaleerd en daarna 7,6 geinstaleerd.
maar ik ga nu proberen om Itunes compleet te verwijderen en alles waar itunes bij staat ook te verwijderen, kijken of dat iets brengt.

truckdiver 20-08-08 21:20

je computer is toch de gemachtigde om te syncen?
ga in itunes naar store en druk daar op machtig computer.
ook je account aanmelden in de store

timm6545 20-08-08 22:29

ja heb ik gedaan, maar volgens mij heb ik een ander probleem op mijn pc:
Ontbrekende TypeLib Referentie IWinPwdSvc - {BD726167-A7B6-48d7-BC7F-165855EDF956} HKCR\Interface\{C0282E26-E060-44c9-B0FF-1AC71180D653}
dit krijg ik als ik met cc-cleaner de computer opschoon deze melding heb ik ook sinds mijn sync.probleem

Soraida80 24-08-08 14:41

importeren muziek
 
Hallo,

Als ik muziek wil importeren naar mijn iphone krijg ik de melding dat ik " onvoldoende toegangsbevoegdheden heb voor deze bewerking" Weet iemand wat ik aan gegevens moet aanpassen om wel mijn muziek te kunnen importeren??

sossienl 24-08-08 14:43

// Samengevoegd

Soraida80 24-08-08 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sossienl (Bericht 176652)
// Samengevoegd

wat bedoel je daarmee....graag meer uitleg...bedankt

sossienl 24-08-08 16:11

Dit probleem wordt al besproken, dus geen reden om een nieuw draadje te openen. Je kunt misschien hier je antwoord al vinden, anders kunnen mensen je hier verder helpen :)

Soraida80 27-08-08 20:58

Ik kan niet echt iets zinnigs halen uit wat er tot nu toe aan uitleg en tips is gegeven....Ik heb nog steeds dat ik geen of onvoldoende bevoegdheden heb om muziek te importeren....Weet iemand nou iets meer dan wat er tot nu toe is gezegd over het probleem??????:mad::confused:

truckdiver 27-08-08 21:46

wat heb je al gedaan?
ben je aangemeld in je itunesstore zodat je muziek kan kiezen/kopen?

timm6545 27-08-08 22:32

Ik heb nu juist het probleem na 3 weken opgelost, en het was heel simpel.......
ik kreeg de foutmelding tijdens sync ,video en muziek deed ie wel maar foto`s niet meer, nu kreeg ik de heldere ingeving om in het mapje op mijn pc waar de foto`s staan van de iphone , om daar het mapje ipod foto catch te verwijderen, en daarna sync en alles werkt weer !

Tuur 24-11-08 09:48

en ook het probleem dus haak aan bij dit draadje
 
Hallo,

Heb net terug gelezen maar nog niet verhelderend in mijn geval.

Heb de 2G met 2.1 software, gejailbraikt.........

Heb nu net een nieuwe laptop met Vista en iTunes geinstalleerd (de nieuwste).

Bij het synchen maakt hij wel netjes een reserve copie maar de rest doetie niet. Loopt wel door de stappen van synchen maar er wordt niets overgenomen behalve de programma's welke ik had geinstalleerd op de iPhone.

Ik krijg dus ook de melding "De iPhone kan niet worden gesynchroniseerd. U hebt onvoldoende toegangsbevoegdheden voor deze bewerking".

Juist een zwaardere laptop aangeschaft voor iTunes en nu heb ik dit weer.
Oude 2G naar 2.1 en was af van alle vastopers en problemen maar helaas nu weer een uitdaging.

Hopelijk kan iemand mij helpen..........

Kan je een oudere versie van iTunes installeren en zoja waar en waarom zou dan het probleem opgelost zijn??

Alvast bedankt.........

Soraida80 24-11-08 09:52

Mijn probleem was opgelost, toen ik itunes had gedeinstalleerd en opnieuw had geinstalleerd....Daarna kreeg ik geen melding meer dat ik onvoldoende bevoegdheid had...

Tuur 24-11-08 09:55

Dankje voor je snelle reactie maar dit heb ik idd ook gedaan.....blijf de melding behouden.
Nog meer ideeën??

timm6545 24-11-08 10:11

het is heel simpel als je het weet......
op jouw pc staan mapjes van itunes met daarin jouw muziek en foto`s filmpjes enz....
hier moet je de mapjes met de tandwieletjes weg gooien , ik kan het nu niet op mijn pc bekijken, maar deze mapjes zijn het probleem, als deze weg zijn dan komen uiteindelijk na synchroniseren de mapjes weer terug, ja ik weet het het is een heel warrig verhaal, maar hier heb ik het mee opgelost, je wist eigenlijk het geheugen van itunes, wat na sync. weer teug komt.

succes met mijn wazige uitleg

Tuur 24-11-08 10:52

Ach, wat heet wazig uitleg, je helpt iig en alles kan helpen. Ik heb alleen het probleem met muziek en foto's synchroniseren. Agenda en Contactpersonen en programma's gaat wel goed. Dezelfde melding blijft komen.

Ik haal de muziek en foto's van een andere schijf dan uit de mapjes van iTunes.....moet ik die weggooien welke onder iTunes zitten dan??? met die tandwieltjes???

timm6545 24-11-08 11:23

ik had het ook alleen met fotos en muziek, het schijnt zo te zijn dat als je een mapje mp3 op je bureaublad hebt staan , dat je vervolgens importeert naar itunes, dat alle bestanden worden gekopieerd naar ,uit mijn hoofd....c:users/documenten/itunes/lybrairy en dan zit er in het mapje alle mp3 en filmpjes en er zit dan een bestandje met tandwielletjes erop, die heb ik toen verwijderd en daarna zijn alle bestanden weg uit itunes, en als je daarna de iphone weer synct dan moet je weer opnieuw de bestanden importeren of mapjes aangeven dan komen de bestanden weer terug in itunes en is het probeel opgelost.

ik kan eventueel vanavond wel op mijn pc kijken welk mapje en bestandje het precies is.

Tuur 24-11-08 11:26

Ok, thanks..........de foto's worden nu wel gesynchroniseerd.

Nu alleen de muziek nog............kan wel afspeellijsten maken en die zijn ook zichtbaar in iTunes maar na het synchroniseren komen zelfs de afspeellijsten niet over.......

Ik probeer je tip en wacht je bericht af, thanks so far


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.