//

Contacs Outlook -> iPhone

Contacs Outlook -> iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog een heel ander probleem denk ik: Syncen ging prima een paar dubbele contacten op Iphone maar dat kwam door invoer van namen die iets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 14-06-08, 01:58
Brighdy Brighdy is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 15
Standaard

Nog een heel ander probleem denk ik:
Syncen ging prima een paar dubbele contacten op Iphone maar dat kwam door invoer van namen die iets afweken.
Maar nu zijn enkele contacten (vermoedelijk die later via de Iphone met syncen toegevoegd zijn aan outlook 2007) niet te gebruiken.
Bij versturen van mail met outlook of eigenschappen van dat contact oproepen zegt outlook: "The properties dialog box cannot be displayed. An invalid ENTRYID was passed in."
Bij versturen loopt outlook dan vast want hij verstuurd niet naar die adressen en het word nog vreemder...
eigenschappen kan ik niet oproepen van die contacten in vb adres boek, maar als je bij outlook 2007 onderin op "contacts" klikt krijg ik ze wel te zien.
Na controlle van die contact gegevens blijkt alles goed te staan (e mail adressen en tel.nummers ed), maar de melding blijft.
Ik kan ook niet exact zien om welke contacten het gaat als ik ze in een mail toevoeg, heb er bijna 350 en moet ze dus handmating in een mailtje invoegen als outlook weer vast loopt.

Klinkt dit bij iemand bekent?

Laatst gewijzigd door Brighdy; 14-06-08 om 02:03.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 23-06-08, 02:24
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
iTunes heeft m'n outlook gesynct met m'n iPhone en nu staan al mijn telefoonnummers in mijn adresboek van outlook 2003. Ik kan ze niet verwijderen.

Als ik er 1 aanklik en klik op verwijderen dan vraagt hij of ik het zeker weet..... Maar als ik dan op ja klik gebeurt er niks... Kan het zijn dat ze vast staan en dat ik ze eerst moet vrij geven of zoiets????

Iemand anders hier ervaring mee????

Niemand??????
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #63  
Oud 23-06-08, 21:09
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Niemand??????
Zegt me helemaal niks, dit, nooit meegemaakt.
Wat ik jouw situatie zou doen is eens proberen mijn adresboek te exporteren (naar excel bijv.) en daarna opnieuw te importeren. Desnoods maak je eerst een nieuwe map Contactpersonen Nieuw aan en importeer je ze daarin.
Is weliswaar niet een verklaring van de oorzaak, maar misschien wel een oplossing?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #64  
Oud 25-06-08, 11:18
ezee's schermafbeelding
ezee ezee is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: 's-Heerenberg
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brighdy Bekijk bericht
Nog een heel ander probleem denk ik:
Syncen ging prima een paar dubbele contacten op Iphone maar dat kwam door invoer van namen die iets afweken.
Maar nu zijn enkele contacten (vermoedelijk die later via de Iphone met syncen toegevoegd zijn aan outlook 2007) niet te gebruiken.
Bij versturen van mail met outlook of eigenschappen van dat contact oproepen zegt outlook: "The properties dialog box cannot be displayed. An invalid ENTRYID was passed in."
Bij versturen loopt outlook dan vast want hij verstuurd niet naar die adressen en het word nog vreemder...
eigenschappen kan ik niet oproepen van die contacten in vb adres boek, maar als je bij outlook 2007 onderin op "contacts" klikt krijg ik ze wel te zien.
Na controlle van die contact gegevens blijkt alles goed te staan (e mail adressen en tel.nummers ed), maar de melding blijft.
Ik kan ook niet exact zien om welke contacten het gaat als ik ze in een mail toevoeg, heb er bijna 350 en moet ze dus handmating in een mailtje invoegen als outlook weer vast loopt.

Klinkt dit bij iemand bekent?
Ik heb hetzelfde probleem. Als ik een mail wilde sturen (op pc) naar een contact bleek er geen emailadres meer bij te staan (invald entryid) terwijl onder de kop CONTACTPERSONEN de gegevens volledig ingevuld waren. De contactpersonen die dat probleem gaven heb ik opnieuw ingevoerd en daarna geprobeerd een mail te versturen door in de mail op AAN te klikken. Daar zag ik dat het gelukt was. Echter...... toen ik een foto bij het contact zette en synchroniseerde met de Iphone was het emailadres weer verdwenen. Ik heb een foto via de iphone er bij gezet en een keer via de pc een foto erbij gezet, (hierbij zag de foto er niet meer uit ) het maakt geen verschil.

Iemand een oplossing voor dit probleem?
  #65  
Oud 26-06-08, 19:38
geforce86 geforce86 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 27
Standaard

Ik heb precies hetzelfde, wel een emailadres als ik bij contacts kijk, maar bij het selecteren van contactpersonen naar wie ik de mail wil richten bestaat er blijkbaar geen emailadres. Ik hoop dat hiervoor een oplossing is.

Ik werk met MS Office 2007 Enterprise icm Vista Ultimate 64-bit
  #66  
Oud 27-06-08, 18:12
ezee's schermafbeelding
ezee ezee is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: 's-Heerenberg
Berichten: 32
Standaard

Ben er intussen wel achter dat als je het contact in je Iphone zet, daarna synchroniseerd dat je dan wel het mailadres op de pc in Outlook hebt staan maar als je een mail wilt sturen met de AAN knop dan staat hij er niet bij.
Zet je het contact gelijk bij de contactpersonen in Outlook dan werkt het wel. Het probleem met de foto van de contactpersoon blijft.

Ik werk met MS Office 2007 en Vista Ultimate 32-bit
  #67  
Oud 12-07-08, 15:06
Massimiliano Massimiliano is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar Massimiliano
Standaard

ok ik heb iets niet helemaal ok gedaan!!!! had gelezen dat je makkelijk je contacten van je iphone naar windowsadressbook kon zetten dus ik dacht waarom nie!!!

zo gezegd zo gedaan maar nu zijn mij contacten verdwenen van mn iphone en zitten ze allemaal op mn pc, maar kan ze met geen mogelijkheid weer op mn iphone terugzetten heb alles geprobeerd althans bijna alles (hoop ik)...


bvd
  #68  
Oud 12-07-08, 18:27
ezee's schermafbeelding
ezee ezee is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: 's-Heerenberg
Berichten: 32
Standaard

Ik heb in iTunes, bij het tabblad INFO en dan bij het onderdeel Contactgegevens het vinkje uitgezet waardoor de iPhone niet meer de gegevens van de PC gaat vervangen en vice versa. De foto''s geven nu ook het probleem van het verdwijnen van het emailadres in Outllook niet meer.

@Massimiliano: als je het vinkje aanzet bij Contactgegevens synchroniseren met Outlook, dan zou je volgens mij je adressen weer op je iPhone moeten krijgen. Succes!!
  #69  
Oud 12-07-08, 19:49
Massimiliano Massimiliano is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar Massimiliano
Exclamation contacten van outlook 200 of adressbook naar iphone

ezee dat doet ie niet wel geprobeerd om de bookmarks van mn browser te syncen en dan doet ie het wel maar bookmarks en contacten doet ie niet alleen bookmarks......


snap r helemaal nix meer van....

heb ook syncfix geinstaleerd maar dan werkt het alsnog niet maar misschien omdat ik versie 1.1.4 heb en geen 1.1.3...

anyway zit eroven te denken om hem weer naar fabrieksinstellingen terug te zetten wat raak ik dan kwijt qua sms emails enz enz

en moet ik hem dan opnieuw unlocken?????




thanx
  #70  
Oud 16-07-08, 23:06
Penie Penie is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard Syncen met internationale telefoonnummers

Kan iemand mij helpen met het volgende.

Ik heb in Outlook voor al mijn contacten het internationale nummer staan, dus met format +316123456789. Outlook vertaald dat automatisch naar +31 (0) 6 123456789 (met haakjes en spaties dus). Na synchroniseren komen ze in de IPhone als +31 0 6 123456789 terrecht (met een nul toegevoegd dus) en dat werkt niet.

Enig idee hoe ik dat op los?

thanks!
  #71  
Oud 17-07-08, 13:48
Smiley's schermafbeelding
Smiley Smiley is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 26
Standaard

Heel simpel, de '0' weghalen in outlook, ik had met mijn nokia's ook last van de '0' en door 'm in outlook weg te halen heb je met geen enkele telefoon merk of type meer problemen. Je belt toch niet met outlook toch?
__________________
Stof tot nadenken: "iedereen wil oud worden maar niemand wil oud zijn en er zeker niet oud uit zien..."
  #72  
Oud 26-07-08, 17:53
gjhvs gjhvs is offline
• iOS 11.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar gjhvs
Standaard

Ik heb sinds gisteren ook mijn iPhone en heb ook sync problemen met Outlook.
Synchroniseren eerste keer ging goed.
Maar als ik nu wat wijzig aan een adres op de iPhone en daarna laat synchen met Outlook kan ik in OUtlook de contactpersoon niet meer bewerken...
Is dit een bekend probleem?
  #73  
Oud 28-07-08, 13:09
annevanhal annevanhal is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 16
Standaard

voor het syncen van je sim contacten kun je gebruik maken van het programma SimPort. Het is freeware, maar omdat ie geen about scherm laat zien kan ik niet zien waar hij vandaan kwam. FF googelen zou ik zeggen, scheelt een hoop typewerk. Het iPhone toetsenbord is wel aardig, maar niet als je continue moet schakelen tussen tekst en nummeriek.
  #74  
Oud 21-09-08, 14:41
hababam's schermafbeelding
hababam hababam is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 82
Standaard

ik heb een probleem
me iphone contact gegevens wordt vervangen door contact gevens van me outlook ... maar dat wiil ik niet ... ik wil juist dat outlook me gevens verwangt dooor die van me iphone ....
ra ra iemand ??
__________________
Het virtuele huis van Turkije in Nederland.
  #75  
Oud 21-09-08, 15:17
hababam's schermafbeelding
hababam hababam is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 82
Standaard

Ik herinner me dat de vorige keer bij installatie van iTunes werd gevraagd welke gegevens gesynchroniseerd moesten worden. Ik kan dit nu echter nergens meer terugvinden. Bepaalde oplossingen (Disabled functions in Outlook 2007 controleren e.d.) hebben geen oplossing gebracht.

Op welke manier kan ik dit oplossen?
  #76  
Oud 11-11-08, 23:40
olliebollie33 olliebollie33 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Hoi allen,
ook ik heb zo'n i(ikkanerniksmee)phone.
Na op dit forum gekeken te hebben (geen sync. met agenda of cont.) heb ik office 2007 op pc gezet.
Agenda is gesynct, maar contakts alleen de mail adressen, geen telefoonnummers of verjaardagen e.d.
Waarschuwing bij antw. ik ben een dombo met p.c.
  #77  
Oud 19-11-08, 22:38
Jokepetoke Jokepetoke is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 13
Standaard Contact Outlook niet hetzelfde als op Iphone

Hallo,

Als ik mijn contacts bekijk in outlook (Win XP) heb ik verschillende velden waar informatie staat zoals tel nr thuis, auto, mobiel enz...
Ik heb ik verschillende velden telefoonnummers gezet zoals nr+ naam.

Als ik deze synchroniseer zelfs via mobile me staan deze velden niet in mijn Iphone.
Dit is ddus zeer vervelend.

Heeft er nog iemand dit probleem....?

Help
groeten
  #78  
Oud 28-11-08, 03:39
badtzje badtzje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Hoi iedereen,

Sinds ik mijn iPhone heb geupdate naar FW2.2 + jailbreak en iTunes naar 8.0.2 duurt het synchroniseren van de contactgegevens (en in mindere mate de agenda) uit Outlook elke keer heel erg lang. Ik heb 373 items in mijn contactlijst staan. Heeft iemand anders hier ook last van? Weet iemand waardoor dit komt en hoe het te verhelpen?

Alvast bedankt.

Groet

Laatst gewijzigd door badtzje; 28-11-08 om 03:41.
  #79  
Oud 29-11-08, 19:07
olliebollie33 olliebollie33 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door olliebollie33 Bekijk bericht
Hoi allen,
ook ik heb zo'n i(ikkanerniksmee)phone.
Na op dit forum gekeken te hebben (geen sync. met agenda of cont.) heb ik office 2007 op pc gezet.
Agenda is gesynct, maar contakts alleen de mail adressen, geen telefoonnummers of verjaardagen e.d.
Waarschuwing bij antw. ik ben een dombo met p.c.
Niemand
  #80  
Oud 26-02-09, 02:34
manoah manoah is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Workaround: maak een tweede map Contacten aan en zet (kopieer) daarin de te syncen contactgegevens. Synchroniseer deze map met je iPhone. Mogelijk moet je eerst de originele map even verplaatsen.
Hallo, ik snap niet precies wat je hiermee bedoelt? Ik zal uitleggen waarom ik het vraag: ik heb net mn Iphone gesynchroniseerd met mn contacts maar er staan er een HOOP in die ik pas allemaal heb gedelete dus die niet meer in mijn Outlook contacts staan. Kan het zijn dat iTunes een oud Outlook bestand gebruikt? Welke bestand wordt uberhaupt gebruikt als bron voor de synchronisatie?

Alvast bedankt voor de reactie.
Manoah
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. miguellio iTunes 11 02-02-11 21:36
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! Puddinkie26 iTunes 1 04-06-10 10:29
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 FIST2000 iTunes 0 11-03-10 23:42
Outlook via Iphone marijke_verstegen iPhone algemeen 7 19-01-10 12:58
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:24.