//

Contacs Outlook -> iPhone

Contacs Outlook -> iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door manoah Hallo, ik snap niet precies wat je hiermee bedoelt? Ik zal uitleggen waarom ik het vraag: ik heb net mn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 26-02-09, 07:40
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manoah Bekijk bericht
Hallo, ik snap niet precies wat je hiermee bedoelt? Ik zal uitleggen waarom ik het vraag: ik heb net mn Iphone gesynchroniseerd met mn contacts maar er staan er een HOOP in die ik pas allemaal heb gedelete dus die niet meer in mijn Outlook contacts staan. Kan het zijn dat iTunes een oud Outlook bestand gebruikt? Welke bestand wordt uberhaupt gebruikt als bron voor de synchronisatie?

Alvast bedankt voor de reactie.
Manoah
Contacten die je in Outlook wist, maar in je iPhone niet, worden bij een volgende synchronisatie niet gedelete heb ik gemerkt. Ik denk zelfs (weet het niet zeker) dat je na die sync de contacten ook weer in Outlook hebt.

Ik zou even kijken in de opties in iTunes op de sync-pagina, volgens mij zit daar een mogelijkheid eenmalig maar één kant op te syncen. Maar: wees voorzichtig, ik heb ook gelezen dat mensen van alles kwijt raakten.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 26-02-09, 12:32
manoah manoah is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 16
Standaard

Het gekke is juist dat ik mn Iphone net had gejailbreaked waardoor alle contacts er uit zijn verdwenen. Dus ik was al blij. En nu zit ik dus weer met hetzelfde probleem. Dus nogmaals: wat bedoel je met map contacts aanmaken? En welk bestand vn Outlook wordt gebruikt voor de synchronisatie? Sync pagina kun je niks instellen wat dat betreft.
  #83  
Oud 08-09-09, 20:25
Markboefje Markboefje is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Na veel zoeken op dit forum is het me gisteren eindelijk gelukt om mijn contacten vanuit Outlook te synchroniseren met mijn Iphone

Nu is het alleen het geval dat bv een naam als Sjaak de Jong onder de D komt te staan en niet onder de J en bv bij Henk van Dijk hetzelfde probleem.

Als ik de achternaam wijzig in Jong, de of Dijk, van dan komt het wel goed te staan, maar is dit de juiste manier?????

Hoe doen jullie dat? Je kan bij wijzigen -> extra veld toevoegen geen apart tussenvoegsel invullen?

En nog een andere vraag. Is het zo als ik een nieuw contact toevoeg/verwijder op mijn Iphone dat deze dan na sychronisatie ook in Outlook is verwijderd, of blijft Outlook het 'kernprogramma' waar je contactpersonen moet toevoegen/verwijderen??

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Laatst gewijzigd door Markboefje; 08-09-09 om 20:28.
  #84  
Oud 04-10-09, 22:16
Harm Harm is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Beuningen
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar Harm
Standaard

Ik heb een probleem met het syncen van mijn contacten vanaf mijn Iphone 3G fw 3.1 naar outlook 2007.
sinds ik mijn PC heb geformateerd en intunes opnieuw heb geinstalleerd en ik synchroniseer mijn iphone inclusief contacten verwijderd hij alle contacten van mijn iphone ipv ze naar mijn PC te kopieren. Iemand enig idee?
Groeten
  #85  
Oud 10-10-09, 16:48
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

In windows 7 (komt uit eind oktober) zit geen standaard emailprg. meer. Hoe kan je dan adressen syncen? Ik gebruik nu gmail via outlook 2003. Maar ik wil legale software gaan gebruiken zoals openorg. etc. Maar welk emailprg werkt straks met mijn iphone???
  #86  
Oud 10-10-09, 19:31
philippefeij philippefeij is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm Bekijk bericht
Ik heb een probleem met het syncen van mijn contacten vanaf mijn Iphone 3G fw 3.1 naar outlook 2007.
sinds ik mijn PC heb geformateerd en intunes opnieuw heb geinstalleerd en ik synchroniseer mijn iphone inclusief contacten verwijderd hij alle contacten van mijn iphone ipv ze naar mijn PC te kopieren. Iemand enig idee?
Groeten
Als het goed is krijg je bij de synchronisatie de vraag wat hij moet doen, items vervangen of samenvoegen. Hier moet je dus kiezen voor items samenvoegen.
  #87  
Oud 17-10-09, 14:21
PeerSientje PeerSientje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Markboefje Bekijk bericht
... Nu is het alleen het geval dat bv een naam als Sjaak de Jong onder de D komt te staan en niet onder de J en bv bij Henk van Dijk hetzelfde probleem.
Als ik de achternaam wijzig in Jong, de of Dijk, van dan komt het wel goed te staan, maar is dit de juiste manier?????
Hoe doen jullie dat? Je kan bij wijzigen -> extra veld toevoegen geen apart tussenvoegsel invullen?...
Ikzelf doe dit in outlook, daar kan ik wel een tussenvoegsel invoeren. En ja, dus soms dat ik in iPhone een contact invoer en achteraf in Outlook 'herstel'.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Markboefje Bekijk bericht
...En nog een andere vraag. Is het zo als ik een nieuw contact toevoeg/verwijder op mijn Iphone dat deze dan na sychronisatie ook in Outlook is verwijderd, of blijft Outlook het 'kernprogramma' waar je contactpersonen moet toevoegen/verwijderen??
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Bij mij wel, maar ik weet niet of dat te maken heeft met instellingen of Office-versie. Gewoon even proberen door een 'test-persoon' in te voeren en daarmee te testen. Edit: aanvulling; ik doe het via exchangeserver, ik dennk ik iets anders dan syncen... sry voor eventueel verkeerde info

Laatst gewijzigd door PeerSientje; 17-10-09 om 14:31. Reden: aanvulling
  #88  
Oud 17-10-09, 14:25
PeerSientje PeerSientje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Ik heb mijn Outlook (2007) gesynchroniseerd met mijn iPhone, ook contactpersonen.
Nu heb ik in Outlook een aantal submappen met contactpersonen.
A) Weet iemand een manier om de ene submap wel, maar de andere niet te synchroniseren?
B) Weet iemand een manier om een persoon van de ene submap naar de andere submap te verplaatsen middels de iPhone? (M.b.v. Outlook geen punt.)

BvDank voor reacties

Edit: toevoeging; ik ben niet zo thuis in de terminologie, maar ik bedoel gesynct via exchangeserver, dus push up mail, en waar ik ook ben, loopt mijn outlook gelijk met mijn iPhone

Laatst gewijzigd door PeerSientje; 17-10-09 om 14:30.
  #89  
Oud 26-01-10, 21:39
CTU CTU is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Ai, geen reacties meer sinds juli.

Ik zit dus ook met een probleem.

Iphone: 3.1.2
E-mail: Microsoft Office Outlook 2003

Nu heb ik, zoals ik op internet had gelezen hoe dat kon, allerlei groepen aangemaakt. Tenminste, groepen kan ik nergens vinden, maar ik ben naar het adresboek gegaan en heb distributielijsten gemaakt. Daarin heb ik leden toegevoegd.

Nu dacht ik dat hij na het syncen ook mooie groepen zou weergeven in de Iphone. Doet hij niet. Ze staan gewoon allemaal op naam gesorteerd zoals het eerst was. Wat kan ik hieraan doen?

Ik zag de tip voor Outlook 2007, maar kun je daar gratis aan komen ergens online?

P.s. heel spijtig vind ik dat en ik snap niet hoe dat kan, maar in Itunes kan ik geselecteerde groepen niet aanvinken. Dat zou misschien anders het probleem oplossen. Waarom kan dat niet?

Laatst gewijzigd door King1987; 15-03-10 om 18:59. Reden: edit knop gebruiken
  #90  
Oud 27-01-10, 09:17
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ik gooi het maar in dit topic erbij omdat ik denk dat het hierbij hoort :

Mijn iPhone synchroniseer ik met Gmail, alleen kreeg ik de contacts niet overgezet naar Outlook. Hiervoor heb ik Sync2 gebruikt en nu staan in Outlook exact dezelfde contacts (met foto enz.) als in Gmail.

Nu heb ik alleen op mijn iPhone ineens onder Groups :

All contacts > (daar staan alle contacts ineens 2 keer onder elkaar ?!?!)
From my PC
All from My PC > (contacts)
mvveelen (Exchange)
Contacts > (contacts)
mvveelen Global Address List

Hoe kan ik nu één van deze groepen van de iPhone deleten, want ik kan hier wel gewoon "Contacts" kiezen, zodat ik ze slechts één keer te zien krijg in de contacts-lijst, maar andere programma's die gebruik maken van de contacts-lijst (bijv. Whatsapp) ziet alle contacts nog steeds dubbel....

Ik zie nergens ds de mogelijkheid om een groep te verwijderen. Tips ?

Edit : ik heb het al opgelost. Ik heb simpelweg bij de Exchange instellingen de contacts uitgezet waardoor ik nu die groep kwijt ben en alleen maar de contacts over heb gehouden die ook in Outlook staan

Laatst gewijzigd door mvveelen; 27-01-10 om 09:40.
  #91  
Oud 15-03-10, 17:39
CTU CTU is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Wel erg jammer dat er niemand op de gestelde vragen reageert.
  #92  
Oud 12-09-10, 15:52
Rebel80 Rebel80 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freek Bekijk bericht
Ja, je doet iets fout.. Maar ik weet niet wat. Scroll in iTunes bij iPhone bij het tabblad met Outlook even naar beneden, daar staan nog wat extra opties.. die al gezien?
ik ben blij dat ik je antwoord heb gevonden want werd knettergek er van maar nu is het gelukt, top!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. miguellio iTunes 11 02-02-11 20:36
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! Puddinkie26 iTunes 1 04-06-10 09:29
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 FIST2000 iTunes 0 11-03-10 22:42
Outlook via Iphone marijke_verstegen iPhone algemeen 7 19-01-10 11:58
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.