//

Contacs Outlook -> iPhone

Contacs Outlook -> iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg mijn contacten van Outlook niet naar mijn iPhone... Ik heb Itunes 7.3 en heb in iTunes aangevinkt dat ie moet syncen met Outlook. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-07, 22:41
Jeroenmcrz Jeroenmcrz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard Contacs Outlook -> iPhone

Ik krijg mijn contacten van Outlook niet naar mijn iPhone...

Ik heb Itunes 7.3 en heb in iTunes aangevinkt dat ie moet syncen met Outlook. Maar contact komen er niet te staan.

Doe ik iets fout?

Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-07, 11:23
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Ja, je doet iets fout.. Maar ik weet niet wat. Scroll in iTunes bij iPhone bij het tabblad met Outlook even naar beneden, daar staan nog wat extra opties.. die al gezien?
  #3  
Oud 23-09-07, 15:35
Jeroenmcrz Jeroenmcrz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard

He hallo!

inderdaad, daar stonden ook nog wat opties.... Ik heb even aan en uit gezet en hierna wilde outlook wel syncen! Fijn, bedankt voor je hulp wederom!

Nu ik toch in het onderwerp van outlook / agenda zit.... Ik heb bij mijn contact de birthday aangeklikt. Dit wordt niet getoont in de agenda. Is dit mogelijk of is er een app?

Gr.
  #4  
Oud 23-09-07, 16:33
Yorick's schermafbeelding
Yorick Yorick is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 93
Standaard

Volgens mij werken reperterende afspraken niet...
  #5  
Oud 23-09-07, 20:59
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Volgens mij wel.
  #6  
Oud 05-10-07, 21:54
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Je kan ook syncen met Windowsmail. Je SIMcontacten worden door de iPhone niet herkend, opnieuw invoeren dus, of via je oude telefoon (indien mogelijk) syncen met je pc en daarna met je iPhone.
  #7  
Oud 05-10-07, 21:59
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Ach, dan gewoon handmatig invoeren op de iPhone. Leer je gelijk het toetsenbord goed bedienen! ;-)
  #8  
Oud 09-10-07, 20:58
braxies braxies is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1
Standaard

Hallo Freek,

Weet jij ook wat aan en uit hebt gezet, ik krijg het niet voor mekaar, het synchroniseren, ben al de heel moddag bezich.

Gr Michel
  #9  
Oud 09-10-07, 21:55
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Wat lukt precies niet braxies? Wil je synchronisren met Outlook of met Windowsmail? Let op: met OutlookExpress (windows XP) kan je niet synchronisren.
  #10  
Oud 13-10-07, 23:29
Grof_Vuil Grof_Vuil is offline
• iOS 17.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 1
Standaard

Intussen heb ik mijn contacten vanuit Outlook gesynchroniseerd via iTunes. Als ik echter de gegevens in de iPhone controleer blijkt de datum van de verjaardag bij iedereen een dag (eerder) te zijn....???!!!??? Iemand met hetzelfde probleem en/of een mogelijke oplossing?
  #11  
Oud 13-10-07, 23:47
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Zorg dat de tijdzone op je iPhone gelijk staat met je Outlook, dan is t opgelost.
  #12  
Oud 16-10-07, 10:13
licious licious is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

get a mac
  #13  
Oud 31-10-07, 22:58
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Hoi,

Ik heb volgens mij outlook express en wil mijn contactpersonen ook naar mijn iphone zetten. Maar begrijp ik dat dat niet kan? Hoe moet ik dit dan doen? Wat is windowsmail?

Groetjes Francis
  #14  
Oud 31-10-07, 23:19
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Outlook express wordt inderdaad niet door de iPhone ondersteund. Windowsmail is eigenlijk de opvolger van Outlook Express en wordt standaard meegeleverd met Vista. Outlook Express is van XP.

De "gewone" outlook wordt wel ondersteund.

Ook wordt het Yahoo! adresboek ondersteund. Wat je dus zou kunnen doen is je contactgegevens vanuit OutlookExpress exporteren, vervolgens een Yahoo! mailaccount aanmaken, je concacten importeren in Yahoo!mail en vervolgens syncen met je iPhone.
  #15  
Oud 31-10-07, 23:21
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Thanks Freek. Ik ga dat maar even proberen. lijkt me minder werk dan alles handmatig overzetten Ik laat het weten als het is gelukt.
  #16  
Oud 01-11-07, 11:57
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

getverdemme!!!

Het zou moeten werken, maar werkt dus niet. Althans niet bij mij. Ik heb een yahoo account aangemaakt en via exporteren een .csv bestandje gemaakt van mijn contactpersonen in outlook. In yahoo via 'Import contacts from another application ' het bestandje opgezocht en ge-upload. vervolgens vind hij mijn contacten, maar zie alleen de namen onder elkaar en kan onderaan alleen op vieuw contact of back to mail klikken. De contacten zouden er nu moeten staan, maar de lijst blijft leeg. Ik snap er niks meer van en krijg hier echt een punthoofd van!!!

Heeft iemand nog suggesties? Er moet toch een manier zijn om de contactpersonen eenvoudig over te zetten?? (en dan niet gewon overtikken he )
  #17  
Oud 02-11-07, 01:13
siete siete is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 7
Standaard Oplossing!!

Zorg dat al je adressen, desgewenst met e-mailadres, die je in de iPhone wilt importeren in een .csv lijst komen te staan. Een .txt bestand kan ook.
Geef de velden wel een label; naam, e-mailadres, mobieletelefoon, telefoon werk.
Open Outlook Express (liefst een versie zonder contacten) klik op het adresboek. Maak een nieuwe groep aan (iPhone), ga naar bestand, importeren, ander adresboek en selecteer de optie tekstbestand. Zorg dat er een juiste link gelegd wordt tussen de velden. Als je dat gedaan hebt open je iTunes en ga je naar het tabblad info hier selecteer je contactgegevens synchroniseren uit: Windows-adresboek en vink je Geselecteerde groepen: Hier zie je als het goed is de naam van je eerder gemaakte mapje iPhone verschijnen. Als dat gebeurd dan kan je al je adressen importeren. Als je dan ook nog de optie aanklikt om gegevens die je aangemaakt hebt in je iPhone toe te voegen aan je map iPhone van het adresboek dan ben je helemaal up-to-date. Bij werkt het prima dus veel succes!
  #18  
Oud 03-11-07, 13:42
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

dank je!! Ik ga het zo even proberen, want het is me nog steeds niet gelukt. Volgens mij zit er in mijn itunes ook een fout. heb hem al opnieuw geïnstalleerd en doet het nu iets beter (eerst kreeg ik het tabblad info niet (alleen een naamloos tabblad) en als ik erop klikte liep itunes vast). Nu zie ik info dus wel staan. Ik heb alleen voor de herinstallatie itunes niet via het configschemr kunnen vewijderen omdat ik een beschadiging heb in het hart van windows en mijn pc dus eigenlijk niet in orde is. Volgende week wordt hij gemaakt (lees: geformateerd) Ik hoop dat itunes vanaf dan perfect draait. maar wil toch voor die tijd proberen om in ieder geval de contacten over te zetten. heb mijn eigen contacten al handmatig ingevoerd, maar mijn vriend heeft bijna 300 nummers, dus daar hebben we even geen zin in. Nog even pielen dus....ik laat het weten. bedavkt voor de uitleg!!
  #19  
Oud 03-11-07, 14:06
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

grrrrrrr!!!!! leek goed te gaan. maar aangekomen bij het bestand importeren naar outlook express iphone map gaf hij aan dat er een fout was opgetreden bij het importeren. Nog ideeën?
  #20  
Oud 03-11-07, 23:02
zelfweten zelfweten is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door licious Bekijk bericht
get a mac
Inderdaad. (L) APPLE!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. miguellio iTunes 11 02-02-11 20:36
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! Puddinkie26 iTunes 1 04-06-10 09:29
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 FIST2000 iTunes 0 11-03-10 22:42
Outlook via Iphone marijke_verstegen iPhone algemeen 7 19-01-10 11:58
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.