iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Apps sync vanuit itunes naar iphone werkt niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/19413-apps-sync-vanuit-itunes-naar-iphone-werkt-niet.html)

Brood 18-08-08 23:04

Apps sync vanuit itunes naar iphone werkt niet
 
Hoi, Ik ben eindelijk in het bezit van een iphone 16GB zwart. Natuurlijk heb ik alles uitgeprobeert en het synchroniseren van foto's, videos en film doet het goed. Alleen het installeren van apps lukt maar niet, terwijl het downloaden van apps vanuit de itunes store het gewoon doet.
Ik heb de computer gemachtigd. Ik heb itunes opnieuw op de computer gezet. Ik heb mijn iphone hersteld via itunes. Maar niets lijkt te werken.
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem. En weet iemand de oplossing?

truckdiver 18-08-08 23:33

stomme vraag:heb je in itunes aangevinkt bij je programma's dat je die wil syncen?
is je itunesaccount al aangemeld in de itunes store als je wil syncen?
je gedownloade apps staan zeker in je eigen itunes op je computer?

Brood 18-08-08 23:36

Ik heb alles aangevinkt. Ben aangemeld bij itunes store als ik wil syncen. En de gedownloade apps staan bij mij op de computer.
Ik heb verschillende apps gedownload en later ook weer uit itunes verwijderd om nog een keer te downloaden en het weer proberen te syncen.
tevergeefs.

Aanvulling: voor de duidelijkheid. Ik kan wel op de sync knop binnen het apps tabblad van itunes klikken. De iphone gaat ook in sync mode. Maar wanneer hij uit sync mode komt verschijnt er geen app op mijn homescreen.

Brood 20-08-08 19:18

Disco. Heb het probleem opgelost (voor nu altans)
Het had met de bevoegdheden van itunes en apps te maken. Werd er redelijk idioot van.
Ik heb 'eenvoudig delen' van windows XP uitgezet. Vervolgens heb ik de map itunes in ....Documents and Settings\All Users\Application Data\Apple Computer volledige toestemming gegeven.
Ik hoop dat dit anderen help want ik kwam het probleem vaak tegen op verschillende fora.

mdroog 01-06-10 16:13

Beste Brood,

Ik zit met hetzelfde probleem. Echter, ik heb Windows Vista en krijg niet voor elkaar wat je bovenstaand beschrijft.
Daarnaast heb ik nog een ander probleem:
Als ik de apps van mn iPhone over wil zetten naar mn iTunes krijg ik een probleem met machtigen: hij blijft vragen om een machtiging, terwijl hij eveneens aangeeft dat mn pc al gemachtigd is...
Tip?

Brood 01-06-10 16:48

Ik weet niet hoe het zit in Vista echter kan ik mij voorstellen dat ook hier windows verteld moet worden dat deze itunes zijn gang laat gaan. Sommige virusscanners houden dit soort verbindingen ook wel eens tegen.

Ik zou eerst je virusscanner uitzetten en kijken of het dan lukt. Zo ja, geef dan aan in je scanner dat deze zich niet bemoeid met itunes/iphone.
Zo nee, zoek het in de windows rechten.

Succes

iRandomName 05-07-12 19:01

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als Brood, maar dan met Windows 7 :)
Ik zie in Windows dat iTunes gewoon alles 'mag', en de virusscanner houdt dit niet tegen. Eerst ging dit altijd gewoon goed maar nu ineens niet meer. Weet iemand wat ik kan doen??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:01.