iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Ik wil maar 1 foto toevoegen aan iPhone (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/19552-wil-maar-1-foto-toevoegen-iphone.html)

Amazon62 20-08-08 14:06

Ik wil maar 1 foto toevoegen aan iPhone
 
Hallo,

Weet iemand misschien hoe ik 1! foto van mijn desktop computer op mijn
iPhone kan zetten met iTunes? Nu gaat ie alles synchroniseren en weet ik niet allemaal.. En als ik 1 muzieknummer erop wil zetten? Moet iTunes dan eerst alles synchroniseren wat in de map staat?

Zucht... Waarom niet gewoon drag & drop....

Alvast bedankt!

Gr. Maarten

jeffreyk 20-08-08 16:40

ja dat moet (ik weet geen andere oplossing inieder geval;))

mathijs666 20-08-08 16:50

Of die ene foto kopiëren en dan in een aparte map zetten en die map in de iPhone doen.

Amazon62 20-08-08 18:38

Ok. Bedankt allen... Alleen jammer dat Apple alles zo in de gaten wil houden en de gebruiker weinig vrijheid geeft. Neem bijvoorbeeld iAudio (vergeleken met Ipod), daar kun je gewoon alles "draggen en droppen" en mapjes aanmaken. En gebruiken als harde schijf.. Maar ja, zo'n gerenommeerd merk als iAudio kun je eigenlijk niet vergelijken met een hype apparaat zoals de Ipod.

ButcherJF 20-08-08 22:05

Als je echt maar 1 foto of 1 nummer op je iPhone wilt zetten, dan selecteer je alleen dat bestand, gewoon in iTunes. Maar ik denk niet dat je dat bedoelt?

Als je bedoelt dat je 1 foto of 1 muzieknummer wilt toevoegen aan de bestaande lijst/bibliotheek op je iPhone, dan zorg je dat die in iTunes in de (afspeellijst)lijst erbij komt te staan.
Mijn ervaring is dat alleen die extra bestanden gesynchroniseerd worden en dat dat best snel gaat.
Dat iTunes icm iPhone niet echt gebruiksvriendelijk (intuïtief....) is, staat ook voor mij als een paal boven water.

Wingzero 20-08-08 22:17

je kan toch aanvnken wat je wel en wat je niet toegevoegd wil hebben.. als je 1 foto wil zet je de muziek enzo uit...

Amazon62 21-08-08 08:24

Sorry, maar ik denk dat ik even een workshop moet volgen voor iTunes ofzo, want het gaat altijd mis bij mij! Dan gaat ie weer alles sync. en gooit ie de niet aangevinkte nummers van de iPhone af. De andere keer sync. iTunes alles wat ie maar kan synchroniseren.... Als je op het tabblad foto's bent en je drukt op sync. dan is het toch de bedoeling dat alleen de foto's worden gekopieerd en niet andere dingen?
Je MOET dus alle nummers van je computer in iTunes hebben staan en als je bij een vriend muziek gaat kopieeren van zijn iTunes, breekt de hel los en gooit ie alle nummers van je iphone die niet in ZIJN bibliotheek staan..

Ze zijn zo vooruitstrevend, maar een fatsoenlijk programma maken ho maar...

Luvlektrik 25-08-08 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amazon62 (Bericht 174033)
Sorry, maar ik denk dat ik even een workshop moet volgen voor iTunes ofzo, want het gaat altijd mis bij mij! Dan gaat ie weer alles sync. en gooit ie de niet aangevinkte nummers van de iPhone af. De andere keer sync. iTunes alles wat ie maar kan synchroniseren.... Als je op het tabblad foto's bent en je drukt op sync. dan is het toch de bedoeling dat alleen de foto's worden gekopieerd en niet andere dingen?
Je MOET dus alle nummers van je computer in iTunes hebben staan en als je bij een vriend muziek gaat kopieeren van zijn iTunes, breekt de hel los en gooit ie alle nummers van je iphone die niet in ZIJN bibliotheek staan..

Ze zijn zo vooruitstrevend, maar een fatsoenlijk programma maken ho maar...

Dat je de nummers van je vriend niet op jouw iPhone kan zetten via zijn iTunes is gewoon bedoeld om piraterij tegen te gaan. Ze hebben liever dat je die muziek zelf koopt via hun iTunes Store in plaats van ze over te nemen van je vriend. Dan moet je die nummers van je vriend gewoon ff op usb-stick of zo zetten en dan in je eigen iTunes Bibliotheek plaatsen. Ik vind het jammer dat dit zo moet gebeuren maar ik begrijp wel een beetje waarom ze dit doen. Dat is volgens mij ook de reden waarom je geen liedjes kan uitwisselen via bluetooth: ze hebben liever dat je die liedjes zelf koopt via de iTunes Store zodat ze er zelf nog wat mee verdienen.

forum.bericht 25-08-08 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amazon62 (Bericht 174033)
Sorry, maar ik denk dat ik even een workshop moet volgen voor iTunes ofzo, want het gaat altijd mis bij mij! Dan gaat ie weer alles sync. en gooit ie de niet aangevinkte nummers van de iPhone af. De andere keer sync. iTunes alles wat ie maar kan synchroniseren.... Als je op het tabblad foto's bent en je drukt op sync. dan is het toch de bedoeling dat alleen de foto's worden gekopieerd en niet andere dingen?
Je MOET dus alle nummers van je computer in iTunes hebben staan en als je bij een vriend muziek gaat kopieeren van zijn iTunes, breekt de hel los en gooit ie alle nummers van je iphone die niet in ZIJN bibliotheek staan..

Ze zijn zo vooruitstrevend, maar een fatsoenlijk programma maken ho maar...

Ik denk eerder dat jij je gewoon eens moet verdiepen in de werking van iTunes en met name de koppeling tussen iTunes en de bijbehorende iPod.

colliehome 25-08-08 21:11

Apple heeft ook een site met support. Daar zou je eens moeten gaan kijken.
Apple - Support - iTunes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.