//

Ik wil maar 1 foto toevoegen aan iPhone

Ik wil maar 1 foto toevoegen aan iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand misschien hoe ik 1! foto van mijn desktop computer op mijn iPhone kan zetten met iTunes? Nu gaat ie alles synchroniseren en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-08, 14:06
Amazon62 Amazon62 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard Ik wil maar 1 foto toevoegen aan iPhone

Hallo,

Weet iemand misschien hoe ik 1! foto van mijn desktop computer op mijn
iPhone kan zetten met iTunes? Nu gaat ie alles synchroniseren en weet ik niet allemaal.. En als ik 1 muzieknummer erop wil zetten? Moet iTunes dan eerst alles synchroniseren wat in de map staat?

Zucht... Waarom niet gewoon drag & drop....

Alvast bedankt!

Gr. Maarten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-08, 16:40
jeffreyk's schermafbeelding
jeffreyk jeffreyk is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 179
Standaard

ja dat moet (ik weet geen andere oplossing inieder geval)
__________________
iPhone 8GB UK 2G(2.0.1) Jailbraked en Unlocked
  #3  
Oud 20-08-08, 16:50
mathijs666 mathijs666 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.3
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 190
Standaard

Of die ene foto kopiëren en dan in een aparte map zetten en die map in de iPhone doen.
  #4  
Oud 20-08-08, 18:38
Amazon62 Amazon62 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard

Ok. Bedankt allen... Alleen jammer dat Apple alles zo in de gaten wil houden en de gebruiker weinig vrijheid geeft. Neem bijvoorbeeld iAudio (vergeleken met Ipod), daar kun je gewoon alles "draggen en droppen" en mapjes aanmaken. En gebruiken als harde schijf.. Maar ja, zo'n gerenommeerd merk als iAudio kun je eigenlijk niet vergelijken met een hype apparaat zoals de Ipod.
  #5  
Oud 20-08-08, 22:05
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Als je echt maar 1 foto of 1 nummer op je iPhone wilt zetten, dan selecteer je alleen dat bestand, gewoon in iTunes. Maar ik denk niet dat je dat bedoelt?

Als je bedoelt dat je 1 foto of 1 muzieknummer wilt toevoegen aan de bestaande lijst/bibliotheek op je iPhone, dan zorg je dat die in iTunes in de (afspeellijst)lijst erbij komt te staan.
Mijn ervaring is dat alleen die extra bestanden gesynchroniseerd worden en dat dat best snel gaat.
Dat iTunes icm iPhone niet echt gebruiksvriendelijk (intuïtief....) is, staat ook voor mij als een paal boven water.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 20-08-08, 22:17
Wingzero's schermafbeelding
Wingzero Wingzero is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 63
Standaard

je kan toch aanvnken wat je wel en wat je niet toegevoegd wil hebben.. als je 1 foto wil zet je de muziek enzo uit...
  #7  
Oud 21-08-08, 08:24
Amazon62 Amazon62 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard

Sorry, maar ik denk dat ik even een workshop moet volgen voor iTunes ofzo, want het gaat altijd mis bij mij! Dan gaat ie weer alles sync. en gooit ie de niet aangevinkte nummers van de iPhone af. De andere keer sync. iTunes alles wat ie maar kan synchroniseren.... Als je op het tabblad foto's bent en je drukt op sync. dan is het toch de bedoeling dat alleen de foto's worden gekopieerd en niet andere dingen?
Je MOET dus alle nummers van je computer in iTunes hebben staan en als je bij een vriend muziek gaat kopieeren van zijn iTunes, breekt de hel los en gooit ie alle nummers van je iphone die niet in ZIJN bibliotheek staan..

Ze zijn zo vooruitstrevend, maar een fatsoenlijk programma maken ho maar...
  #8  
Oud 25-08-08, 18:58
Luvlektrik Luvlektrik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amazon62 Bekijk bericht
Sorry, maar ik denk dat ik even een workshop moet volgen voor iTunes ofzo, want het gaat altijd mis bij mij! Dan gaat ie weer alles sync. en gooit ie de niet aangevinkte nummers van de iPhone af. De andere keer sync. iTunes alles wat ie maar kan synchroniseren.... Als je op het tabblad foto's bent en je drukt op sync. dan is het toch de bedoeling dat alleen de foto's worden gekopieerd en niet andere dingen?
Je MOET dus alle nummers van je computer in iTunes hebben staan en als je bij een vriend muziek gaat kopieeren van zijn iTunes, breekt de hel los en gooit ie alle nummers van je iphone die niet in ZIJN bibliotheek staan..

Ze zijn zo vooruitstrevend, maar een fatsoenlijk programma maken ho maar...
Dat je de nummers van je vriend niet op jouw iPhone kan zetten via zijn iTunes is gewoon bedoeld om piraterij tegen te gaan. Ze hebben liever dat je die muziek zelf koopt via hun iTunes Store in plaats van ze over te nemen van je vriend. Dan moet je die nummers van je vriend gewoon ff op usb-stick of zo zetten en dan in je eigen iTunes Bibliotheek plaatsen. Ik vind het jammer dat dit zo moet gebeuren maar ik begrijp wel een beetje waarom ze dit doen. Dat is volgens mij ook de reden waarom je geen liedjes kan uitwisselen via bluetooth: ze hebben liever dat je die liedjes zelf koopt via de iTunes Store zodat ze er zelf nog wat mee verdienen.
  #9  
Oud 25-08-08, 20:32
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amazon62 Bekijk bericht
Sorry, maar ik denk dat ik even een workshop moet volgen voor iTunes ofzo, want het gaat altijd mis bij mij! Dan gaat ie weer alles sync. en gooit ie de niet aangevinkte nummers van de iPhone af. De andere keer sync. iTunes alles wat ie maar kan synchroniseren.... Als je op het tabblad foto's bent en je drukt op sync. dan is het toch de bedoeling dat alleen de foto's worden gekopieerd en niet andere dingen?
Je MOET dus alle nummers van je computer in iTunes hebben staan en als je bij een vriend muziek gaat kopieeren van zijn iTunes, breekt de hel los en gooit ie alle nummers van je iphone die niet in ZIJN bibliotheek staan..

Ze zijn zo vooruitstrevend, maar een fatsoenlijk programma maken ho maar...
Ik denk eerder dat jij je gewoon eens moet verdiepen in de werking van iTunes en met name de koppeling tussen iTunes en de bijbehorende iPod.
  #10  
Oud 25-08-08, 21:11
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Apple heeft ook een site met support. Daar zou je eens moeten gaan kijken.
Apple - Support - iTunes
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's aan contact toevoegen mislukt robenroute Muziek, foto & video 4 06-09-10 15:15
Foto: Foto toevoegen aan contacten elektroshokk Muziek, foto & video 2 22-08-10 08:35
Foto toevoegen aan contacten rotterdammer53 Muziek, foto & video 1 15-08-10 13:18
Foto: GPS coordinaten toevoegen aan foto Lancia Muziek, foto & video 4 13-01-09 21:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.