iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   pc opnieuw geintalleerd. Nieuwe itunes. Wat nu? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/19643-pc-opnieuw-geintalleerd-nieuwe-itunes.html)

alo-b 21-08-08 10:59

pc opnieuw geintalleerd. Nieuwe itunes. Wat nu?
 
zoals de titel al zegt heb ik mij pc opnieuw geïnstalleerd en daardoor een nieuwe itunes moeten downloaden. Hoe krijg ik alles van mijn iphone nu weer op mijn pc? of tenminste nieuwe dingen op mijn iphone zonder de oude muziek en video's eraf te halen door het synchroniseren.

graag hulp want ik ben ten einde raad.

P.S. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kwam er toch niet uit

cypher21 21-08-08 11:10

Dat gaat je niet lukken.
iTunes kan alleen dingen naar de iphone toe zetten, niet terughalen.

Er zijn wel programma's die dit kunnen, maar de resultaten zijn erg wisselend. Ik heb zo even geen referentie voor je, zal straks even zoeken.

alo-b 21-08-08 11:24

oke, ik heb even doorgezocht, en kwam uit bij het programma copytrans.

Backup iPod music to PC copy songs from iPod to computer,iPod to iTunes

Als dit doet wat het zegt dan zijn mijn problemen over.

cypher21 21-08-08 11:27

Ah kijk,

Mooi he dat google :D

Ik wist wel dat er programma's voor zijn, ik heb ze zelf nooit nodig gehad, en wat ik lees zijn de resultaten wisselend.

Laat je ervaring even weten als je het geprobeerd hebt!

alo-b 21-08-08 11:32

natuurlijk:D Zal eens even kijken hoe dat programma werkt. Ze beloven een hele hoop. Nu maar hopen dat ze het waar kunnen maken. Ik zal mijn ervaringen met dit programma hier plaatsen

alo-b 21-08-08 17:15

Ja, het werkt perfect. Binnen 5 minuten alles van mijn iphone in itunes geplaats. Kon zelf nog kiezen wat ik wou sychroniseren en wat niet. Al mijn foto's, video's en muziek staat weer in itunes en ik kan weer normaal sychroniseren

mr_cynical 26-08-08 02:00

p de website van copytrans zie ik niks voorbijkomen over appz e.d.
Kan je het hier ook voor gebruiken of moet je daar wat anders voor hebben ?

Is het eigenlijk niet zo simpel als volgt:
- backup DVD maken in oude itunes
- itunes installeren op nieuwe laptop
- DVD opstarten....

----
EDIT: DVD opstarten werkt dus niet [an unknow error occurred (-69)]

alo-b 26-08-08 11:24

als ik mijn iphone aansluit krijg ik deze melding:

Itunes kan geen informatie over gegevensklassen uit de sychronisatievoorzieningen laden. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw.

iemand een idee?

alo-b 26-08-08 11:29

laat maar, ik heb het opgelost. Ik heb costumize eraf gegooid. En ja, de iphone werd weer herkend.

Voor iedereen die het wilt weten. Dankzij dat ene programma heb ik nu al mijn albums, apps, muziek enz. die op mijn iphone stonden behouden, en kan ik voortaan weer met een gerust hart mijn iphone sychroniseren


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:18.