//

Gekochte muziek opnieuw downloaden?

Gekochte muziek opnieuw downloaden? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone laatst moeten restoren en ben daarbij twee nummers die ik op mijn iPhone heb gedownload (maar die nog niet in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-08, 21:26
Animetic Animetic is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard Gekochte muziek opnieuw downloaden?

Ik heb mijn iPhone laatst moeten restoren en ben daarbij twee nummers die ik op mijn iPhone heb gedownload (maar die nog niet in de iTunes library op mijn laptop stonden) kwijtgeraakt. De vraag is of ik ze (zonder opnieuw te hoeven betalen) weer kan downloaden? Als ik in iTunes op "check for purchases" klik, dan krijg ik de melding dat "all purchases have been downloaded for this account". Als ik op support klik in de iTunes store, dan wordt ik verwezen naar een link die niet bestaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-08, 10:16
Mhuberts Mhuberts is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Veghel
Berichten: 24
Standaard

nee, dit is volgens mij niet mogelijk. Vriend van mij had een soortgelijk probleem en moest de tracks opnieuw kopen. Gellukig gaat het in jou geval maar om 2 tracks...
  #3  
Oud 24-08-08, 01:47
Animetic Animetic is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb "report a problem" aangeklikt bij de nummers en de situatie uitgelegd. De volgende dag had ik een email terug dat ze de nummers bij mijn account hadden gezet, en daarna kon ik ze verder zonder problemen ik iTunes via "check for purchases" downloaden.
  #4  
Oud 24-08-08, 01:48
Animetic Animetic is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor de reactie iig
  #5  
Oud 24-08-08, 02:11
daaf85's schermafbeelding
daaf85 daaf85 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 137
Standaard

je krijgt idd de melding dat je dat nummer al gedownload hebt maar volgens mij kun je dat nummer dan gewoon weer downloaden. als je dat met dezelfde account doet als waarmee je het nummer gekocht hebt wordt je niet nog een x berekend.

dat heb ik iig gelezen op het forum een keer. met de zoekfunctie op dit forum en via google kom je denk ik hier wel uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gekochte muziek kwijt na aankoop! Branmic iPad algemeen 6 05-06-19 17:19
gekochte cydia apps opnieuw downloaden dahar Jailbreak apps en thema's 5 05-12-10 23:43
Gekochte applicatie (TomTom) opnieuw kopen?! Guest Archief 3 28-02-10 12:00
Gekochte Apps opnieuw betalen snipebase iPhone Apps 11 16-12-09 16:10
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden tobyzitz iTunes 2 28-06-09 10:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.