iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Itunes wil mijn films niet importeren (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/19836-itunes-wil-mijn-films-niet-importeren.html)

Linsy 23-08-08 19:17

Itunes wil mijn films niet importeren
 
Hallo,

Ik heb enkele films op mijn computer staan en zou die graag op men iphone zetten, maar het lukt me niet om ze in Itunes te importeren.
Heeft er iemand een idee hoe ik dit moet doen?

Alvast bedankt!

King1987 23-08-08 19:52

om welk formaat staan ze?

Linsy 23-08-08 20:11

formaat is in avi.

King1987 23-08-08 20:28

hmm, kweet niet of itunes avi accepteerd, al mijn films staan nl in mp4....

dus miss is dat de oplossing, en anders kank je niet helpe, sorry

Alireza 24-08-08 13:45

Hallo
Heb of nja had zelfde probleem. Je moet de filmpjes eerst omzetten naar een bestand dat iTunes ondersteunt zeg maar. Zoals mp4, is ook het beste denk ik.
Mvg

hans2701 28-08-08 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linsy (Bericht 176090)
Hallo,

Ik heb enkele films op mijn computer staan en zou die graag op men iphone zetten, maar het lukt me niet om ze in Itunes te importeren.
Heeft er iemand een idee hoe ik dit moet doen?

Alvast bedankt!


Allereerst moeten de videos geconverteerd zijn naar .mp4 formaat.
is dit zo dan moet je via bestand importeren in de videodirectorie in itunes zetten. daarna moet je in het iphone deel bij video de gewilde video aanvinken. bij het synchroniseren wordt je video naar de iphone getransporteerd

Tjainie 28-08-08 21:14

Klopt je moet ze eerst converteren, een goed programma is --->Jodix Free iPod Video Converter<--- iig ik gebruik het en heb er geen problemen mee. Je kan eventueel ook de kwaliteit instellen van het converteren. (scheelt in grootte o.a.)

latino 31-08-08 15:30

filmpjes in itunes zetten
 
eey mischien simpele vraag. maar hoe zet je filpjes van je harde schijf op itunes ik kan het nergens vinden alvast bedankt

lechef 31-08-08 16:09

Check de vorige Post van mario030, misschien dat jij dit bedoeld :D

latino 01-09-08 12:16

Het probleem is dat ik uit mijn mappen geen filmpjes op itunes kan krijgen zoals dat bij muziek wel kan.

cypher21 01-09-08 12:20

Over wat voor filmpjes praten we?
De iPhone kan alleen .mp4 afspelen, dus mocht je andere formaten hebben, dan zul je ze eerst moeten converteren naar .mp4

latino 01-09-08 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjainie (Bericht 179883)
Klopt je moet ze eerst converteren, een goed programma is --->Jodix Free iPod Video Converter<--- iig ik gebruik het en heb er geen problemen mee. Je kan eventueel ook de kwaliteit instellen van het converteren. (scheelt in grootte o.a.)

oke en waar download ik dat programa?

cypher21 01-09-08 12:26

//samengevoegd

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door latino (Bericht 181749)
oke en waar download ik dat programa?

Heb je die titel al eens ingetikt in google?? Zo nee, doe dat eens

haroldgtv 04-09-08 21:19

ik heb een beetje hetzelfde probleem.. ik heb een mp4 filmpje.. (op me nokia n95 doet hij het wel) en heb hem dus geimporteerd naar me itunes library. ALs ik dan naar het iphone gedeelte ga.. en dan naar tablad video.. zie ik hem niet staan.. ik zie alleen maar iets over " gehuurde films" en " tv programma's"

Maar dit is natuurlijk niet gehuurd.. dus ik kan hem nergens aanvinken. Wat doe ik verkeerd ?

King1987 04-09-08 23:30

@ haroldgtv

als hij in itunes staat, moet je hem nog slepen naar de iphone, moet je wel de optie aanvinken in je "begin scherm"van itunes als je je iphone aanvinkt met, zelf muziek en video's beheren, dan kan je ze zo vanuit itunes slepen naar je iphone ;)

succes

haroldgtv 04-09-08 23:45

Ah okay dan.. zoiets kleins dus.. Bedankt voor de tip !!! Het lukt idd nu wel !

bbgt 21-08-09 10:27

Ik heb een aantal ouwe USA TV commercials in iTunes gedownload.
Na mijn dagelijkse sync op mijn iPhone er naar zitten zoeken.
Maar kan ze niet vinden!
Waar zitten ze?

Eureka: het uploaden van TV Programma's en Films van iTunes in iPhine is geen appeltje/eitje...
Maar gelukt.

erol 05-09-09 14:18

haroldgtv echt bedankt. Er is heel veel info over hoe je films moet zetten maar dat je in je beginscherm handmatig moet aanvinken zag ik nergens. een detail maar hielp mij wel. echt bedankt

mvg
erol

joep1995 30-09-10 20:22

Hallo Mensen, Ik heb hetzelfde probleem: namelijk ik krijg geen filmpje in mijn iTunes-bibliotheek. Het formaat van het filmpje is .mp4. Graag hulp:confused:

Mvg

OrangeY 04-10-10 20:32

pfff, wat een onzin. waarom kan itunes niet zelf de filmpjes converteren. het lijkt me niet moeilijk dat in itunes te verwerken. het is nu weer zo *****n met programma's en verschillende bestanden -_-


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.