iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Nieuwe Itunes, Iphone nog niet aan me Pc gekoppeld (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/20068-nieuwe-itunes-iphone-niet-pc-gekoppeld.html)

bababakkus 26-08-08 20:46

Nieuwe Itunes, Iphone nog niet aan me Pc gekoppeld
 
Door een upgrade naar vista heb ik ook opnieuw itunes moeten installeren. Nu heb ik mijn iphone nog niet aan mijn computer gekoppeld omdat ik wacht tot de nieuwe Winpwn uit is zodat ik mijn Phone gelijk kan upgrade naar 2.0.2 en kan jailbreake. Als ik itunes geopend heb, staan mijn apps van de appstore niet in mijn itunes, ook al heb ik mijn computer gemachtigd, Komt dit omdat ik mijn iphone nog niet aan mijn pc gekoppeld heb?

Thnx

truckdiver 26-08-08 21:55

je kan je iphone zonder problemen aan je itunes hangen.
die vraagt eerst of je je firmware wil updaten of niet. geen probleem.

bababakkus 27-08-08 20:57

Ik heb mijn Iphone aan mijn Pc gehangen en geupgrade naar 2.0.2 ( wat ik nu ga veranderen in mijn profiel). Omdat ik een uograde van mijn pc gedaan heb ( zie eerste post ) is mijn itunes ook opnieuw geinstalleerd. Nu wil ik mijn apps in mijn itunes krijgen maar dat lukt niet! Ik heb mijn computer gemachtigd maar alsnog verschijnt er geen kopje toepassingen links in het scherm....Ik kan de machtiging ook niet intrekken omdat er dan staat : Deze computer is niet gemachtigd, speel een bestand af die met dit account is aangeschaft. Ook staat er bij het kopje toepassingen in mijn iphone niks.... Weet iemand hier meer van ?

Ps. Zou een mod de titel van dit topic aan kunnen passen? is niet meer van toepassing

Alvast bedankt.

UPDATE : Probleem opgelost. sorry voor de moeite. Hier kan een slotje op :)

Mvg bastiaan

truckdiver 27-08-08 22:07

heb je muziek op je itunes die je via de store hebt aangeschaft?speel die eens af.
toch opnieuw proberen te machtigen.
ga in itunes bovenaan naar store en druk op machtigen computer

bababakkus 28-08-08 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 179263)
heb je muziek op je itunes die je via de store hebt aangeschaft?speel die eens af.
toch opnieuw proberen te machtigen.
ga in itunes bovenaan naar store en druk op machtigen computer


Had het al opgelost, bedankt

liesbethxtje 30-12-08 13:03

hej! kheb een vraagje.. denk dat het hier best bij past..
ik heb een gewone pc en een laptop en zou graag men iphone met laptop kunnen synchroniseren.. maar omdat ik men laptop nog niet had in het begin is mijn itunes dus nog op men pc.. zal het een probleem zijn als ik al men programmas verwijder van men pc en het synchroniseer met men laptop?

King1987 30-12-08 23:38

je kan je iTunes ook machtigen op het zelfde account. Dan kan je daar ook je app's downloaden uit de store. Je hebt al betaald, dus dat is niet meer nodig!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.