//

Nuevasync: iPhone synchroniseren met je Google-account

Nuevasync: iPhone synchroniseren met je Google-account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik ben al enige tijd opzoek naar een gratis push oplossing voor mijn iphone. Toen kwam ik de site https://www.nuevasync.com/ tegen. Hier moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-07-08, 06:05
Sleepy Sleepy is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Vlijmen
Berichten: 30
Stuur een bericht via MSN naar Sleepy
Smile GRATIS MobileMe (soort van)

Hallo mensen,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een gratis push oplossing voor mijn iphone.
Toen kwam ik de site https://www.nuevasync.com/ tegen.

Hier moet je even een account aanmaken. En dan instellen dat die de agenda en de contacten van je gmail (of google apps) account moet gebruiken.

Ik raad je aan om wel eerst alle contacten uit je gmail te verwijderen. Want anders krijg je ook allerlei mensen erin die je ooit een keer een mailtje hebt gestuurd.

Vervolgens iphone instellen. Dit staat op de site beschreven hoe dat het moet.

Vervolgens wil je natuurlijk al je outlook contacten in je gmail hebben.

Ik heb ondervonden dat dat niet zo eenvoudig is. Want de export-import functie werkt niet naar behoren.
Dit heb ik opgelost. Ik heb namelijk een programma geschreven die je outlook contacten naar je gmail kopieërd. Ik heb alleen nog wat testers nodig. Dus ik hoop dat mensen zich hiervoor even willen aanmelden.
tester@svrooij.nl

Ik stuur je dan mijn programma in de hoop dat jullie het even voor mij willen testen.
Als je alles goed hebt ingesteld kan je nu een contact aanpassen op je iphone. Deze aanpassing wordt dan meteen naar je gmail account gestuurd. Als je op je gmail account iemand toevoegd komt die ook meteen op je iphone te staan. nuevasync kan je vervolgens ook op andere telefoons instellen zodat je daar ook altijd dezelfde contacten in hebt staan.
Zo heb je dus altijd een backup van al je contacten.

Sorry voor het lange verhaal maar ik hoop dat jullie er wijs uit kunnen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-08, 01:51
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

werkt helaas niet als je al een ander exchange account in je iPhone hebt staan
__________________
Herinner je verleden, droom van je toekomst, maar leef Vandaag!
  #3  
Oud 13-08-08, 13:24
nighttrain's schermafbeelding
nighttrain nighttrain is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 123
Standaard Wireless syncen met Google via Exchange

Wil je graag je agenda, contacten en email wireless syncen via Exchange met Google dan is hier een prima gratis oplossing

NuevaSync - Over the Air Synchronization

Als je een account hebt aangemaakt kun je via de exchange op je iphone al je gegevensen syncen.

Werkt prima.

EDIT : Zie net dat dit onderwerp al besproken is door SLEEPY
__________________
If it aint a Harley or an Iphone who cares what it is

Laatst gewijzigd door nighttrain; 13-08-08 om 13:37. Reden: Bestaat reeds op forum
  #4  
Oud 14-08-08, 22:23
Downburstx Downburstx is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Ams
Berichten: 61
Standaard

Volgens mij werkt Agenda alleen maar tot nu toe (zo ver ik weet). Maar voor email kan je gewoon een losse aparte gmail account toevoegen op je iPhone.
  #5  
Oud 15-08-08, 01:16
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Hij synchroniseert niet bij mij..
Er worden geen contacten weergeven... terwijl ik hem heb geconfigureerd volgens de uitleg op hun website.
__________________
 iPhone 2G, 8GB  Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD
  #6  
Oud 15-08-08, 07:21
Eos400D Eos400D is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nighttrain Bekijk bericht
Wil je graag je agenda, contacten en email wireless syncen via Exchange met Google dan is hier een prima gratis oplossing
Beetje verwarrend dat je daar Exchange bijschrijft, dit heeft niets te maken met een synhronisatie met een Exchange server, dat werkt zonder tools direct out of the box.(als de server correct ingesteld is)
Dit is veeleer een oplossing voor iemand die geen Exchange account heeft.
  #7  
Oud 15-08-08, 10:05
nighttrain's schermafbeelding
nighttrain nighttrain is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 123
Standaard

Klopt, ik bedoelde eerder te zeggen dat dit gaat via de exchange instellingen op je iPhone. Het principe is hetzelfde alleen niet met een MS exchange server maar met de server van NuevaSync. Ik gebruik Google voor al mijn gegevens.

Contacten syncen ook. Helaas kunnen taken nog niet zo gesynced worden. Mijn worddocumenten uit GoogleDocs kan ik offline bekijken met MightyDocs uit de Appstore.
  #8  
Oud 15-08-08, 12:24
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nighttrain Bekijk bericht
Klopt, ik bedoelde eerder te zeggen dat dit gaat via de exchange instellingen op je iPhone. Het principe is hetzelfde alleen niet met een MS exchange server maar met de server van NuevaSync. Ik gebruik Google voor al mijn gegevens.

Contacten syncen ook. Helaas kunnen taken nog niet zo gesynced worden. Mijn worddocumenten uit GoogleDocs kan ik offline bekijken met MightyDocs uit de Appstore.
Voor Word-documenten gebruik ik, of wou ik gebruiken, Files.. maar die werkt dus niet echt lekker op Windows. Maar goed, nog even wachten... de update zou hij al opgestuurd hebben naar Apple.

Inderdaad jammer dat kalenders niet gesynchroniseerd kunnen worden, vind het wel handig bij Google dat je iedere keer een notificatie-sms krijgt, maar goed, dan zal ik alles wel gewoon op mijn PC in moeten voeren. Misschien dat ik toch maar een keertje MobileMe uit ga proberen.
  #9  
Oud 16-08-08, 20:58
obionenairobi obionenairobi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 54
Standaard

kijk, hier was ik net naar op zoek ;-)

Weet iemand een manier om dan ook weer de afspraken en contacten met mijn outlook 2007 te syncen?

Dan zou de cirkel helemaal rond zijn.
  #10  
Oud 16-08-08, 21:04
nicosomers's schermafbeelding
nicosomers nicosomers is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Den Bosch
Berichten: 114
Standaard

Hoe importeer ik afspraken uit iCal- of CSV-bestanden?


Ga als volgt te werk om afspraken uit iCal- of CSV-bestanden te importeren:
  1. Klik boven aan de agendalijst links op de pijl-omlaag Toevoegen en selecteer Agenda importeren.
  2. Klik op Bladeren, kies het bestand dat je afspraken bevat, en klik op Openen.
  3. Selecteer de Google-agenda waarin je de afspraken wilt importeren, en klik vervolgens op Importeren.
Terugkerende afspraken worden mogelijk niet als zodanig herkend wanneer afspraken uit CSV-bestanden worden geïmporteerd. In dat geval worden er afzonderlijke items gemaakt voor terugkerende afspraken die in de periode vallen tussen de datums die je hebt geselecteerd.


Hoe importeer ik afspraken uit iCal- of CSV-bestanden? - Helpcentrum voor Google Agenda

Afspraken migreren uit andere toepassingen


Als je je afspraken uit een andere agendaservice wilt migreren, klik je op de naam van de agenda die je hebt gebruikt. Je krijgt dan instructies over het importeren van deze afspraken in Google Agenda.
Microsoft Outlook-agenda

  1. Open Outlook en ga naar Bestand > Importeren en exporteren > Exporteren naar bestand.
  2. Selecteer Door lijstscheidingstekens gescheiden waarden (Windows).
  3. Selecteer de agenda die je wilt exporteren, sla deze op de gewenste locatie op en klik op Voltooid. (Opmerking: wanneer je gegevens van een periode langer dan een jaar wilt exporteren, kun je je agenda het beste opdelen in segmenten van één jaar en elk bestand apart exporteren. Anders kan er een groot aantal fouten optreden.)
  4. Selecteer de gewenste periode voor afspraken en klik op OK.
  5. Als je afspraken naar een agenda wilt migreren, moet je in Google Agenda al ten minste één agenda hebben gemaakt. Klik daarna boven aan de agendalijst links op de pijl-omlaag voor Toevoegen en selecteer Agenda importeren.
  6. Klik op Bladeren, selecteer het betreffende bestand en selecteer Openen.
  7. Selecteer in de vervolgkeuzelijst de agenda waarin je afspraken wilt importeren en klik vervolgens op Importeren om de bewerking te voltooien.
Opmerking: het geëxporteerde bestand ondersteunt geen terugkerende Outlook-afspraken. Voor terugkerende afspraken die in de periode vallen tussen de datums die je hebt geselecteerd worden afzonderlijke afspraken gemaakt.

http://www.google.com/support/calend...&answer=83126#


Werkt echt super!
  #11  
Oud 17-08-08, 12:53
Richard.v.Naam Richard.v.Naam is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 56
Standaard

nuevasync werkt echt super. Er zijn vele GMAIL gebruikers die ook een IPHONE hebben. Dus dit is echt aan te raden!

Nu maar wachten tot Push-mail van GMAIL en dan is voor mij de cirkel rond
  #12  
Oud 17-08-08, 19:27
obionenairobi obionenairobi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 54
Standaard

ik heb inmiddels een nuevasync aangemaakt.

Voor contacten gebruik ik nu met plaxo (en hun app voor outlook 2007)
Voor kalender gebruik ik Gmail (en hun app Google calendar sync)

het werkt allemaal perfect, Iphone en laptop zijn zijn volledig gesynced
  #13  
Oud 18-08-08, 20:33
obionenairobi obionenairobi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 54
Standaard

ik heb van tijd tot tijd dubbele afspraken ? Weet niet hoe het komt en als ik op mijn Iphone of in Outlook 1 van de 2 afspraken verwijder is alles weer juist.

Weet iemand hoe dit wordt veroorzaakt?
  #14  
Oud 26-08-08, 13:15
manicmark manicmark is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Ook ik werk met Nuevasync en dat gaat allemaal zonder problemen. Het lijkt er echter op dat Plaxo (van mijn werkagenda naar Google Calendar) maar een richting in synchroniseert, namelijk van Google naar mijn outlook agenda. Heeft iemand daar ervaringen mee? Of kan ik dit aanpassen?
  #15  
Oud 26-08-08, 22:40
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post Nuevasync: iPhone synchroniseren met je Google-account

NuevaSync is een dienst die je gratis de mogelijkheid geeft om afspraken en contactpersonen 'over the air' met je Google-account te synchroniseren.

Lees verder over: Nuevasync: iPhone synchroniseren met je Google-account

Tag:
  #16  
Oud 26-08-08, 23:45
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

Helaas werkt het niet als je al een exchange account hebt aangemaakt
  #17  
Oud 27-08-08, 16:38
djtcc djtcc is offline
• iOS 7.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 30
Stuur een bericht via MSN naar djtcc
Standaard

Mijn Google agenda wordt ook gesynct zonder nuevasync....wat is de meerwaarde dan,alleen de contacten ?
  #18  
Oud 28-08-08, 21:41
nicosomers's schermafbeelding
nicosomers nicosomers is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Den Bosch
Berichten: 114
Standaard

Zijn er meer mensen met problemen bij Nuevasync?
Ineens werkt het niet meer, ik heb het nog eens opnieuw ingesteld maar het werkt niet meer. Alle gegevens zijn 100% correct!

Dank!
  #19  
Oud 02-09-08, 17:59
bvoutryve bvoutryve is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicosomers Bekijk bericht
Zijn er meer mensen met problemen bij Nuevasync?
Ineens werkt het niet meer, ik heb het nog eens opnieuw ingesteld maar het werkt niet meer. Alle gegevens zijn 100% correct!

Dank!
Hi,
Ik krijg die Nuevasync helemaal niet aan de praat.
Heb me op hun site geregistreerd, heb alle stappen gevolgd voor setup, zie in de detailed status page dat alles ok is, heb m.n 2.0 iPhone (geen 3G) dan ingesteld zoals het beschreven staat (email uitgeschakeld, etc), maar er is niks veranderd, behalve dat mn kalender nu helemaal leeg is (zoals voor gewaarschuwd) en dat ik niet meer kan kiezen tussen verschillende kalenders (home/Outlook) zoals standaard in 2.0.

Spijtig genoeg blijft mn calendar leeg, terwijl mn google calendar meer dan 20 items heeft staan voor de komende 14 dagen.

Iemand een tip?
- ik heb reeds de firmware 2.0 opnieuw geïnstalleerd
- ik heb calendar in settings reeds meermaals geactiveerd en gedeactiveerd
  #20  
Oud 02-09-08, 20:49
nicosomers's schermafbeelding
nicosomers nicosomers is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Den Bosch
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bvoutryve Bekijk bericht
Hi,
Ik krijg die Nuevasync helemaal niet aan de praat.
Heb me op hun site geregistreerd, heb alle stappen gevolgd voor setup, zie in de detailed status page dat alles ok is, heb m.n 2.0 iPhone (geen 3G) dan ingesteld zoals het beschreven staat (email uitgeschakeld, etc), maar er is niks veranderd, behalve dat mn kalender nu helemaal leeg is (zoals voor gewaarschuwd) en dat ik niet meer kan kiezen tussen verschillende kalenders (home/Outlook) zoals standaard in 2.0.

Spijtig genoeg blijft mn calendar leeg, terwijl mn google calendar meer dan 20 items heeft staan voor de komende 14 dagen.

Iemand een tip?
- ik heb reeds de firmware 2.0 opnieuw geïnstalleerd
- ik heb calendar in settings reeds meermaals geactiveerd en gedeactiveerd
Bij mij doet ie het ook ff niet, denk dat de server even plat ligt was laatst ook eens. Even geduld zal morgen wel over zijn.
Reageren

Labels
gmail, gratis mobileme, iphone, sync



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
google agenda synchroniseren met weekcal heydan iPhone Apps 12 03-09-12 12:31
gmail account op iPhone synchroniseren met outlook?? Tuur iTunes 0 06-12-08 22:37
Nemus Sync: synchroniseren met Google Calender Lance Law iTunes 16 01-09-08 16:45
Synchroniseren met Google Calendar erix iTunes 5 03-04-08 14:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.