iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Oude versie iTunes voor Mac OSX (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/2010-oude-versie-itunes-voor-mac-osx.html)

Destiny 08-11-07 14:58

Oude versie iTunes voor Mac OSX
 
Ik heb per ongeluk mijn iTunes geupdate naar versie 7.5. Nu werkt echter mijn iNdependence niet meer.

Kan iemand mij hier vertellen waar ik de oude versie van iTunes kan downloaden?

shorty 08-11-07 15:02

Destiny, zoeken. Het staat hier op het forum...

Ook wanneer je ff in Google een heel simpele search geeft, vind je het meteen bij de eerste hit: download old itunes mac - Google zoeken

Volgende keer graag ff zelf een beetje zoekwerk verrichten.

edward007 08-11-07 15:40

Apple itunes voor mac os x 7,4,2 Apple iTunes 7.4.2 - Reviews and free Music downloads at ZDNet.co.uk

Destiny 08-11-07 16:10

Ja ik kan hem nu herstellen, maar daarna start hij niet door naar het activatiescherm.
Als ik apptapp aanzet dan doet ie niks. iNdependence crasht gewoon en start helemaal niet op. En iFuntastic krijgt het ook niet voor elkaar. En met iBrickr blijft ie eindeloos rebooten.

Iemand enig idee waar dit aan ligt?

EDIT
Nja ik heb hem nu bij dat activatiescherm. Hoe kan ik hem nou het beste activeren? Ik deed dit altijd met iNdependence maar dat programma crasht gewoon als ik het opstart icm de iphone ( leopard draaiende ).

Iemand anders een idee. Ik heb ook nog een windows xp computer


MacFoxx 08-11-07 16:30

Heb je tijdens iTunes verwijderen, ook de preference list van iTunes verwijderd?

Door de preference list kan namelijk enkele instellingen bewaard blijven.

Destiny 08-11-07 16:41

Ja dat heb ik nu gedaan. Ben nu bezig met iBrickr. Hij zegt dat hij aant jailbreaken is, maar er gebeurt weinig

Nah heb nu iTunes 7.4.1 clean....en als ik eerst iNdependence opstart en daarna me iphone inplug, dan werkt het wel. Als ik dan echter op activeren druk start me iPhone opnieuw op en crasht iNdependence. Itunes helper draait overigens niet

EDIT
OK alles werkt nu. Deze iPhone was van iemand anders en heb nu effe 2 iPhones.
Iets valt mij wel erg op. De iPhone van mijn maat is echt wit. en de meine is meer licht geel. De helderheid van die andere iPhone is ook veel beter. Die is een stuk lichter. Hij heeft de 8GB ik de 4GB. Zal het hiermee iets te maken hebben ?



Ik ben erachter gekomen dat dit te maken heeft met de LCD Panel ID. Het rare is dat beide iPhones hier met 7 beginnen. Terwijl die andere iPhone toch echt veel witter is als de mijne. strange

swiftboys 28-11-07 12:06

Ik zit met enigzins zelfde probleem. Had itunes 7.5 op mijn macbook leopard, 7.4.2 geinstalleerd, preferences in preference map weggemikt. Independence crasht veelvuldig of geeft melding `" Failure, error registerig for callbacks from iPhone"

iPhone staat op scherm met kabel en itunes logo en verder niks, dus niet de noodoproep optie erbij.

MacFoxx 28-11-07 12:10

Welke iTunes versie heb je nu en welke versie iNdependence?

je iPhone staat nu in de recovery mode, dus betekent dat de iTunes je iPhone moet recoveren.

swiftboys 28-11-07 12:14

Heb versie 7.4.2

Heb independence 1.3b en 1.2.5 gedownload, beide zelfde probleem.

Ik volg deze https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-macos-x.html handleiding en zit vast na de foutmelding 1015

Dus volgende stap is open independence, alleen die opent niet.

edit: Idependence opent wel als iPhone uitstaat of niet is aangesloten

MacFoxx 28-11-07 12:23

Hmm, inderdaad lastig.

Ik heb gisteravond dezelfde handleiding met iTunes 7.5 en iNdependence 1.3b gedaan en dat lukte het wel. Moest de mobiledev van iNdependence goed zetten.

Andere mogelijkheid is via iBricker. Het is wel van Windows.

swiftboys 28-11-07 12:32

Gelukt, heb iPhone aan de gang gekregen, nu nog wachten op de sim unlocker

bedankt voor de hulp

sic139 28-11-07 22:18

is er nog geen versie van independence compatibel met itune 7.5??

Kees 30-11-07 00:22

Independence 1.3 beta 2 is compatible met iTunes 7.5.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.