//

Timeout met syncen

Timeout met syncen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb heel vaak dat ik een timeout krijg tijdens het syncen met itunes. Heb al verschillende versies geprobeerd maar het euvel blijft bestaan. Soms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-07, 00:09
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard Timeout met syncen

Ik heb heel vaak dat ik een timeout krijg tijdens het syncen met itunes. Heb al verschillende versies geprobeerd maar het euvel blijft bestaan.
Soms tijdens een pod-cast sync, maar ook wel eens tijdens de sync van de foto's.

Na een timeout moet ik eerst itunes afsluiten en de iphone even uit en aan zetten en daarna werkt het weer.

Ik heb een Windows XP pc met nu versie itunes 7.4.3 geloof ik.

Enig idee ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-07, 16:29
Fred85 Fred85 is offline
• iOS 4.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Schiedam
Berichten: 16
Standaard

Je zal het probleem waarschijnlijk al hebben opgelost, maar ik zal even posten wat mijn probleem was.

Ik had vandaag namelijk ook dat Itunes aangaf dat het apparaat een time-out en daardoor niet kon syncen terwijl ik 2 dagen geleden nog muziek heb gesynct. Het probleem was in eerste instantie ook met Podcasts maar bleek daarna ook met alleen muziek te zijn. De oplossing was bij mij in dit geval heel simpel, ik gebruikte een andere USB port van mijn computer dan 'normaal'. Waarschijnlijk ligt het aan die port aangezien ik met sommige andere apparaten hier ook wel eens problemen mee heb. Zonder er aan gedacht te hebben heb ik mijn Iphone dus op die port aangesloten waardoor hij een time-out aangaf in Itunes.

Wellicht dat dit voor mensen van toepassing is..

Gr.
  #3  
Oud 22-12-07, 00:16
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Het probleem was inderdaad het gebruik van de "verkeerde" usb poort. Ik kwam er achter dat mijn 1.1 aansluiting niet goed is/was.
Nadat ik een USB 2 aansluiting ging gebruiken ging het weer prima.
  #4  
Oud 27-08-08, 16:17
Microcar Microcar is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Cool RE:

He Hallo

Jullie hebben gelijk dat het aan de 1.1 USB-aansluiting ligt.

Maar ik heb nog een manier gevonden om dit probleem te omzijlen.

Ik weet dat het maf klinkt en helemaal niet logisch is, maar ik had precies hetzelfde probleem en elke keer dat ik dit sdoe synchroniseert m'n iPhone helemaal zonder problemen tot alles overgezet is.

Kijk maar of je me gelooft, het kan in elk geval niet kwaad om het te proberen denk ik zo.

Als je aan het synchroniseren bent kan je op je scherm van je iPhone dit annuleren met het schuifje. Raak tijens het syncen (het liefst aan het begin) dat schuifje aan en schuif hem zo'n 20 tot 25 keer tot iets van halverwege de balk. ANNULEER DUS NIET! Nadat je dit gedaan hebt verloopt de rest van de synchronisatie zonder problemen. (Bij mij in elk geval)

Het klink onlogisch, ik weet het, maar het werkt gewoon.

Ik hoop dat de mensen die geen usb 2.0 kunnen gebruiken, zoals mijzelf, hiermee verder geholpen zijn.

Laat me weten of het lukt, of dat ik gewoon mazzel heb
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Timeout bij netwerkverbinding? dammie iPhone algemeen 7 15-10-11 13:03
Windows: Upgrade 4.1 Iphone4 mislukt vanwege timeout marcel1966 iTunes 2 13-09-10 10:48
Connection timeout bij iedere eerste keer verbinden ohooghuis iPhone algemeen 0 06-03-10 03:39
Probleem met Todo syncen (met Appigo sync) jayjay00 iPhone Apps 3 19-01-10 21:23
iPhone: Download Timeout Adje-3GS Jailbreak 2 16-08-09 14:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:20.