//

itunes niet te installeren op vista basic 32 bit

itunes niet te installeren op vista basic 32 bit discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren een iphone 3g, maar krijg itunes niet geinstalleerd. Heb ook een ipod nano 4gig en deze werkte wel goed, maar voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-08, 20:03
alfabas alfabas is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard itunes niet te installeren op vista basic 32 bit

Ik heb sinds gisteren een iphone 3g, maar krijg itunes niet geinstalleerd.
Heb ook een ipod nano 4gig en deze werkte wel goed, maar voor de iphone moest itunes geupdate worden en dit wil dus niet.
Heb itunes en quicktime al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar werkt ook niet.

Krijg het volgende bericht:

Er is een fout opgetreden tijdens de installatie van het onderdeel microsoft.v80.crt,publickeytoken=1fc8b3bga1e18e3b"'type=win32"version=8.0.50727.762"processorarchite cture=x86".zie help en ondersteuning voor meer informatie.hresult"0x800736fd.

Wie helpt me uit de brand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: vista itunes werkt niet lemsje iTunes 4 08-08-12 21:01
Windows: iTunes (64 bit Windows 7) start niet meer op. beejay13 iTunes 1 14-10-11 20:11
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren elvis4ever iTunes 2 19-07-10 22:38
Windows: iTunes 7.7 installeren wil niet onder Vista marcochamp iTunes 20 01-07-09 11:30
iTunes op Windows Vista 64-bit Carlo_1983 Archief 2 04-12-07 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.