//

[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items

[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik synchroniseer mijn iPhone met Exchange (via wifi / edge / 3G), dat werkt overigens perfect. Mij probleem is als volgt: Ik maak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-09-08, 13:00
Cybex Cybex is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard [Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items

Beste mensen,

Ik synchroniseer mijn iPhone met Exchange (via Wi-Fi / edge / 3G), dat werkt overigens perfect. Mij probleem is als volgt:

Ik maak op mijn computer (in Exchange) een agenda item aan, die wordt vervolgens gesynced naar mijn iPhone. Als ik nu op mijn iPhone deze agenda notitie wil wijzigen, dan ga je normaal gesproken naar "wijzig". Soms lukt dit, maar soms zie ik bij het agenda item alleen de volgende opties "Accepteer, Misschien, Slaf af", terwijl ik deze agenda item er zelf in heb gezet. Als ik vervolgens op "accepteer" druk, dan krijg ik een bevestigingsmail dat mijn afspraak geaccepteerd is, maar ik kan vervolgens in het agenda nog steeds alleen kiezen voor "Accepteer, Misschien, Slaf af". En ik kan dus nog steeds niet mijn eigen agenda item verplaatsen.

Weet iemand hoe ik dit oplos?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-08, 12:16
Cybex Cybex is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard

Heeft dan helemaal niemand dit probleem??
  #3  
Oud 26-10-08, 13:19
vdzande vdzande is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard

nee, dat is nou een van de weinige dingen van de agenda die wél goed gaan.. Sorry.
  #4  
Oud 26-10-08, 14:00
Cybex Cybex is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard

Da's een oud bericht zeg! Ik weet ondertussen waar het aan lag. Ik gebruik meerdere mailadressen op 1 account. Je *moet* het hoofd account gebruiken in je iPhone, anders krijg je dus een mismatch en kan je ze niet wijzigen (je iPhone denkt dan dat het een afspraak is die door een ander is geplanned).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met agenda-uitnodgingen accepteren arjane iPhone algemeen 2 09-02-12 14:48
Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar jelle86 iPhone Apps 1 28-04-11 08:30
Agenda items verdwenen vadersentechniek iTunes 2 23-09-10 11:15
Agenda items wijzigen erik872 Desktop-applicaties 0 05-06-10 10:44
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:36.