//

Outlook sync probleempje

Outlook sync probleempje discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleempje met de sync tussen outlook 2007 en mn iphone (1.1.4) met itunes 7.7.1.11. Het gaat over contacten. Het is een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-08, 22:17
Darthy Darthy is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard Outlook sync probleempje

Hallo,

Ik heb een probleempje met de sync tussen outlook 2007 en mn iphone (1.1.4) met itunes 7.7.1.11. Het gaat over contacten.

Het is een beetje raar. Dus ik heb al mijn contacts vanuit mn iphone gesynct met een lege outlook. Dit lukte, alles ging mooi over.
Maar als ik in outlook dus een nieuwe email maak en in het "To" field klik voor het adresboek staan alle namen er maar de email addressen zijn leeg dus ik kan het niet gebruiken zo. Naar mn contacts gaan en daar het email adres copy pasten in de mail is beetje omslachtig.

Het rare is het volgende, als ik de contact open doe, het email adres cut, en dan weer paste en save, en dan terug naar adresboek gaan via "To" in een nieuwe email zie ik de email adressen wel staan. En dan kan ik dus wel gewoon de persoon aanklikken en zo een mailtje sturen.

Sync ik opnieuw na een verandering op de iphone zit ik weer met hetzelfde probleem.

Heeft iemand dit al voor gehad ? Of weet er iemand een oplossing voor ?

Daarnaast heeft outlook (of itunes) soms de neiging om de fotos bij de contacts weg te halen (maar op de iphone blijven ze wel staan)

Thanks,

Groetjes,

Jorn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? IMECer iTunes 25 03-08-11 23:22
outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk cindyc iTunes 3 26-11-10 11:30
sync met outlook oemba iPhone algemeen 0 18-06-09 21:14
agenda outlook sync sonjaserlui iTunes 4 21-04-08 16:23
outlook agenda 1 uur out of sync thalee86 iTunes 2 13-02-08 10:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:06.