iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Contact aangemaakt op iPhone wordt niet gesynced in Outlook (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/2087-contact-aangemaakt-op-iphone-wordt-niet-gesynced-outlook.html)

Brownie 10-11-07 00:17

Contact aangemaakt op iPhone wordt niet gesynced in Outlook
 
Kan iemand met een iPhone eens een contact aanmaken in de iPhone en daarna syncen in Outlook ?
Kun je me dan laten weten of de contact ook in Outlook (2003) terecht komt ?
In mijn geval synced hij nieuwe contacten alleen maar vanuit Outlook naar de iPhone en niet andersom.

Brownie ;)

Webraider 14-11-07 10:36

Net hetzelfde bij mij...
Is er geen manier om een export van iPhone naar Outlook te doen?
Thx :)

shorty 14-11-07 16:14

Bij mij is dit wel het geval. Er komt een pop-up venster welke vraagt om bevestiging dat het contact aan Outlook wordt toegevoegd. Hierna verschijnt het contact zonder problemen in mijn Outlook.

Webraider 14-11-07 16:17

Ik gebruik Outlook 2007, misschien heeft het hiermee te maken?

Brownie 16-11-07 05:44

Contact aangemaakt op iPhone wordt niet gesynced in Outlook
 
Ik heb het nu wel werkend.
Ik heb een third party plugin uitgeschakeld (wat je ook in de Apple forums leest), outlook afgesloten, daarna de plugin weer ingeschakeld en toen kwamen nieuwe accounts wel door.
Ik gebruik Outlook 2003.
Plugins van derden kun je uitschakelen via de volgende menu opties :
Tools, Options, Other, Advanced Options, COM Add Inns.
Daar zie als het goed is in ieder geval de iTunes Add In, maar soms ook andere add ins die daarmee kunnen conflicteren.
Ga daar eens meespelen en het probleem is dan waarschijnlijk opgelost.

Brownie

Webraider 16-11-07 09:22

Thx, ik zal eens experimenteren:).

Jimmy_Boy 16-11-07 11:42

DIt had ik dus ook, en na de sync was ik opeens de helft van mn contacts weg...Maar thnx voor de tip zal eens ff proberen

Webraider 20-11-07 13:17

Werkt bij mij nu ook, na wat te experimentern met de COM Add Inns.
Thx a lot :)

ABKtje 22-11-07 23:34

Heb nu ook Outlook 2007 en bij mij werkt het nog niet 2 kanten op. Ga nog wat verder proberen ook...

de_eddy_bakker 29-11-07 18:43

contacts synch met Iphone.
 
Ik ben achter het volgende gekomen :

Ik gebruikte een Nokia 8800. Alle kontakten moet je in memory van de telefoon plaatsen en niets op de SIM zelf. Daarna synch je de CONTACTS naar Microsoft Outlook Express. Dit is de ellende !!!:mad: Dit is namelijk in Itunes Microsoft namesbook. Dus nadat je alle contacten heb synchronised in Outlook xpress ga naar Itunes en pas je synch informatie aan in het tabje INFO: Hier vul je dan in voor synchronisatie windows adresboek , en alles wordt dan gesynchroniseerd met je Iphone.:eek: Hoop dat dit helpt

M.v.g Eddy




Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brownie (Bericht 14378)
Kan iemand met een iPhone eens een contact aanmaken in de iPhone en daarna syncen in Outlook ?
Kun je me dan laten weten of de contact ook in Outlook (2003) terecht komt ?
In mijn geval synced hij nieuwe contacten alleen maar vanuit Outlook naar de iPhone en niet andersom.

Brownie ;)



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.