iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: [SPOED] iTunes probleem! (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/20891-spoed-itunes-probleem.html)

Gligoth 06-09-08 13:44

[SPOED] iTunes probleem!
 
Ik heb hier een best wel raar probleem.
Als ik iTunes installeer (de nieuwste 7.7) dat doet ie verder helemaal goed.
En ik start hem vervolgens op. Werkt alles alles doet het gewoon. Maar zo gauw ik op het kruisje klik om af te sluiten blifjt ie hangen en reageert de app vervolgens niet meer.

Ik heb hem er toen afgegooid en alle andere spps van apple inc zoals bonjour update service quicktime. Toen installeerde ik 7.6 ging ook helemaal goed. library file weggeooid omdat ie anders niet wou opstarten maar nadat ie zelf een niewe gemaakt had deed ie het perfect! snel kruisje boem weg. Zoals het hoort. Ik liet iTunes zelf updaten. En toen ik de nieuwste versie erop had staan. Weer hetzelfde probleem.

Ik snap er echt geen zak van.
Ik kan nu dus niet mijn nieuwe cfw erop zetten, en geen andere dingen sycne.


Dit alles draait op een Windhoos vista pc. En is gebeurt na een reinstal van windhoos!

polmke 06-09-08 14:40

Hallo,

ik heb dus ook hetzelfde probleem. zo gauw als ik de applicatie wil afsluiten loopt ie vast.

ook zijn mijn apllicaties die op de iphone staan en overgezet zijn niet te zien links boven onder bibliotheek. maar wel onder apparaten en dan toepassingen.
het nadeel hiervan is dat ik dus geen applicaties geheel uit mijn itunes kan verwijderen.

ik draai overgens op windows xp

klaverentwee 07-09-08 20:26

Klinkt eigenlijk als een conflict met andere software, maar welke?

Gligoth 09-09-08 09:33

Niemand die hier toevallig leest?
Of een antwoord weet.

ControlSje 09-09-08 11:23

Ik weet niet of je echt alles van iTunes gedeinstalleert hebt, maar onderstaande methode zou in princiepe geen data van vorige itunes installaties meer achterlaten op de computer.

Alles van iTunes te verwijderen in Configuratiescherm|Software:
- iTunes
- QuickTime
- Apple mobile device support
- Apple Software Update

Daarna de volgende iTunes folders hernoemen in b.v. iTunes.bck (voor back-up redenen)
C:\Documents and Settings\[je login naam]\Mijn dcocumenten\Mijn Muziek\iTunes
C:\Documents and Settings\[je login naam]\Application Data\Apple Computer\iTunes

De laatste folder is een hidden folder.

Daarna iTunes 7.7.1 opnieuw installeren.

polmke 10-09-08 11:05

Ik ben benieuwd of het probleem er nog is met itunes 8. vanavond even proberen. want met 7.7 schiet het dus gewoon niet op.

Gligoth 11-09-08 09:11

Ben nu iTunes 8 aan het installen, later volgt meer informatie.

LATER INFO//
---------------
Probleem opgelost

polmke 11-09-08 14:41

Problemen geheel verholpen met itunes 8!!

Succes ermee Gligoth

gmlens 11-09-08 14:46

ik heb gewoon heel de tijd problemen met itunes 8, real shit, ik krijg gewoon het logo op mijn iphone, and thats it, mijn naam komt niet tevoorschijn in itunes 8 voor een herstel

Gligoth 11-09-08 19:58

Hmm, ik heb echt een flauw idee, misschien komt het omdat je een custom ipsw heb gebruikt? oh ik zie dat je een 3G hebt. Hmm dan weet ik het echt niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:42.