iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: games updaten (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/21123-games-updaten.html)

Fashionista 09-09-08 21:57

games updaten
 
hoi! mijn ipone zegt dat er 5 game updates zijn maar als k m aansluit zegt ie dat er geen updates zijn..als k de games probeer te updaten via de iphone zegt ie dat k me moet inloggen p itunes en de iphone syncroniseren..dat helpt niet..weet iemand wat ik kan doen??

xoxo

Abu 09-09-08 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fashionista (Bericht 186737)
hoi! mijn ipone zegt dat er 5 game updates zijn maar als k m aansluit zegt ie dat er geen updates zijn..als k de games probeer te updaten via de iphone zegt ie dat k me moet inloggen p itunes en de iphone syncroniseren..dat helpt niet..weet iemand wat ik kan doen??

xoxo

Dan moet je in iTunes naar de tab ''Programma's'' gaan en dan staat er rechtsonder X Updates beschikbaar, daar moet je op klikken en dan op alles updaten.

P.S. je iPhone hoeft niet aangesloten te zijn...

Fashionista 09-09-08 22:10

jah..maar ik heb geen tab dat programmas heet..:( mijn iphone is geen jailbreak...als dat iets uitmaakt..ik heb alleen toepasssingen en daar zegt ie dat er geen updates zijn..maar op de iphone zegt ie van wel..

ButcherJF 09-09-08 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fashionista (Bericht 186753)
jah..maar ik heb geen tab dat programmas heet..:( mijn iphone is geen jailbreak...als dat iets uitmaakt..ik heb alleen toepasssingen en daar zegt ie dat er geen updates zijn..maar op de iphone zegt ie van wel..

Is ook geen tab, maar staat gewoon linksboven in iTunes ergens onder Muziek. Het heet dan Programma's.
Klik daar op, na even wachten (!) staan je programma's in beeld. Rechtsonder kun je de beschikbare updates aanklikken, een nieuw venster verschijnt in iTunes en daar kun je weer aanklikken of je alle apps tegelijk of één voor één wilt updaten. Suc6.

Fashionista 09-09-08 22:22

jah ik heb ze onder toepassingen..maar dat zegt ook dat ergeen updates zijn..ik vindt t maar raar..

Abu 09-09-08 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fashionista (Bericht 186765)
jah ik heb ze onder toepassingen..maar dat zegt ook dat ergeen updates zijn..ik vindt t maar raar..

Dat betekent dat ze gewoon up to date zijn, heb vandaag ook 7 updates geïnstalleerd en er staat nog steeds dat er 7 updates geïnstalleerd moet worden

Fashionista 09-09-08 22:27

ze zijn niet up to date dat is het juist..want van de coockie bonus solitaire staat er nog versie 1.0.3 op en de nieuwe is 1.0.4!

ButcherJF 10-09-08 05:35

Gokje: je hebt 2 accounts, zowel een NL- als een US-account? De updates pakt ie alleen van de account waarmee je ingelogd bent (en waarvoor je je pc hebt gemachtigd). De 5 die er bij jou nu nog open staan zijn ws. van je andere account. Daarop inloggen, machtigen en: updaten!

Fashionista 11-09-08 17:50

uhm...dat is m volgends mij ook niet..pff..k zoek t wel ff grrr

Soussi 12-09-08 01:54

probeer ze anderselks afzonderlijk te updaten. Ik heb al enkele keren gehad datwanneer je die updateknop gebruikt om alles in 1 keer te updaten het dan zegt dat er niets valt te updaten alhoewel itunes wel toont dat er weldegelijkupdates zijn.
Dus handmatig updaten proberen en het kan ook zijn dat je een update niet kan downloaden als de gratis app betalend is geworden. (zo heb ik er 1 van)

Hautje 13-09-08 22:13

Negeer die updates - ze bestaan niet!
 
Ook bij mij staat er achter "programma's" 10
10 updates beschikbaar, toe maar!
Maar als ik dan rechtsonder op "updaten" klik en ik log in etc. etc.
Dan gebeurt er ineens niks.

Ik heb de versie nrs op mijn iPhone gechecked en vergeleken met die in de
appstore en wat blijkt: alles is gewoon up-to-date!
Maar die 10 staat er nu nog steeds.

Check dus de versie op je iPhone met de laatste in de store en kom tot de conclusie dat iTunes er naast zit! :p:D

Fashionista 14-09-08 16:12

ohw thnx iedereen t was dat mijn itunes geupdate moest worden daarna heeft t weer gedaaan :D tog bedankt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50.