iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: Muziek op je Iphone zetten (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/2114-muziek-op-iphone-zetten.html)

drumworkshop 10-11-07 16:42

Muziek op je Iphone zetten
 
Hallo, ik ben helemaal nieuw en zit met een probleem
het is voor het eerst dat ik met een Iphone of Ipod werk, dus heb ik wat problemen om mijn muziek op de Iphone te krijgen,
ik wil dus cd's gewoon in mappen op me Iphone hebben, maar ik krijg in Itunes ook geen mappen alles wordt gewoon onder elkaar gezet alle nummers??????
wie weet hoe ik gewoon mappen op mijn Iphone kan zetten
alvast bedankt
Roland

Lucas 11-11-07 03:15

Je kan een folders maken.
Wat je moet doen is een Afspeellijst maken waar je de CD kan inzetten. Maar wat makkelijker is, is je CD volledig selecteren, rechtermuisknop >> Info Tonen en dan bij Album de naam opgeven.
Wanneer je dan synct (je bestanden dus op je iPhone zetten, via iTunes. iPhone gewoon aansluiten) en dan de iPod App opent op je iPhone dan kun je de liedjes sorteren per Album.

drumworkshop 11-11-07 11:00

ok, ik zie idd al wat
onwijs bedankt:)

jvdv23 17-11-07 00:50

Waarom zet I tunes die nummers allemaal op alfabet? Ik wil die in de albumvolgorde....

stephenvis 17-11-07 00:54

Citaat:

Waarom zet I tunes die nummers allemaal op alfabet? Ik wil die in de albumvolgorde....
Hoe bedoel je? Want in je itunes library kan je instellen in welke volgorde die de muziek neerzet.

DenDrees 18-11-07 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucas (Bericht 14599)
Je kan een folders maken.
Wat je moet doen is een Afspeellijst maken waar je de CD kan inzetten. Maar wat makkelijker is, is je CD volledig selecteren, rechtermuisknop >> Info Tonen en dan bij Album de naam opgeven.
Wanneer je dan synct (je bestanden dus op je iPhone zetten, via iTunes. iPhone gewoon aansluiten) en dan de iPod App opent op je iPhone dan kun je de liedjes sorteren per Album.

Ik heb ook sindskort mijn Iphone. Maar ik doe iets fouts onder Itunes.
Ik maak een enkele afspeellijst om muziek te sync. naar de Iphone.
Hierin staan dan allle omgezette liedjes in AAC en gesorteerd op Album.
Dan selecteer ik alle liedjes - rechtermuisknop - Info tonen, dan krijg je een scherm: informatie voor meerdere onderdelen. Als ik hier een Illustratie in toevoeg en opsla. Dan pakt Itunes de illustratie mee. Maar als ik hem sync. met mijn Iphone. Krijg ik vraagtekens te zien bij de albums die gesync zijn.
Natuurlijk heb ik ook ff een reboot gedaan. Weet iemand hier een oplossing voor? (Een enkel album in de afspeellijst dan pakt hij wel de illustratie).

DenDrees 18-11-07 15:38

Ik denk dat ik al het probleem heb gevonden.
Eerst de illustratie toevoegen aan het album (evt overige gegevens), dan pas omzetten naar ACC en neerzetten in de afspeellijst.

tom555 28-11-07 23:19

Beste,

Ik krijg geen muziek op mijn iPhone via iTunes.
iTunes vind mijn iPhone wel maar ik kan er geen muziek opzetten, ik denk beveiligd ofzo tegen schrijven...

Wat moet ik hiermee doen?

grtz

loekieloekie 01-12-07 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tom555 (Bericht 21141)
Beste,

Ik krijg geen muziek op mijn iPhone via iTunes.
iTunes vind mijn iPhone wel maar ik kan er geen muziek opzetten, ik denk beveiligd ofzo tegen schrijven...

Wat moet ik hiermee doen?

grtz

Je moet eerst via installer ipod 2 of 3 installeren

nuhic 07-12-07 15:39

ik heb dat ook soms in win xp met vista geen problem.

Jaap007 31-12-07 01:46

Ik had dat probleem ook, dat ik geen muziek op mijn iphone kon zetten.

Ik heb de oplossing in I tunes gevonden:
Bovenin het beginscherm vind je van die tabblaadjes met o.a.info, beltonen muziek etc..
Dan ga je naar muziek, vink je muziek synchroniseren aan en dan rechtsonder toepassen. Dan krijg je we een waarschuwing dat de huidige muziek verwijderd wordt, maar dat maakt niet uit want als het goed is staat er toch nog niks op.

Daarmee is bij mij het probleem verholpen.

Succes

Sick Mic 01-01-08 02:45

Vergeet niet dat ook Winamp nu iPhone ondersteuning heeft.
Je moet wel even iets extra installeren, maar daarna kan je gewoon syncen met Winamp =]

Als meer mensen hier interesse in hebben kan ik wel een guide maken.

koen_dr 15-02-08 12:06

Ja, een guide voor een alternatief programma dan itunes klinkt geweldig... Mijn iphone arriveert vanavond volledig ready to go, maar ik heb een heilige schrik om iets fout te doen met itunes...

tommy3264 08-04-08 21:52

hallo,wat ik voor heb is dat ik meer dan 900 liedjes heb geselekteerd en bij het syncroniseren plaats hij er maar 71 op de iphone . kan iemand mij helpen

drumworkshop 08-04-08 22:21

is je iphone vol?

Janh078 26-04-08 14:24

ik heb voor ongeveer 15 gb aan muziek, maar ik wil maar 5 gb op mn iphone zetten ongeveer (ik heb de 8 gb versie maar ik wil hem niet helemaal vol met muziek hebben)

hoe selecteer je de muziek die je wel wilt synchroniseren en welke niet?

drumworkshop 26-04-08 14:30

je kan gewoon een map maken in Itunes en die syncen op je Iphone die map selecteer je dan als je je Iphone hebt gekopppeld met je mac/pc en dan onder het kopje muziek vink je je map aan die je wil syncen
suc6

Janh078 26-04-08 19:49

ik heb een nieuwe map gemaakt, maar ik kan geen muziek naar die map toe slepen.. heel raar. hoe moet ik muziek in die map krijgen?

pruuse 16-05-08 19:01

hallo, ik heb een probleem.. als ik muziek op mijn iphone wil zetten en ik een map aan klik van afspeel lijsten gooit die verder alles der af wat ik al op de iphone had staan.. hoe kan ik dat verhelpen???

alvast bedankt!!

deur12 16-05-08 22:00

waarschijnlijk onder tabblad samenvatting optie muziek en video's handmatig beheren aanvinken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:45.