iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Ervaringen iTunes 8 (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/21181-ervaringen-itunes-8-a.html)

gmlens 10-09-08 18:06

Ervaringen iTunes 8
 
sindsdien ik Itunes 8 erop heb, duurt het nu al 5 uur om 20 programma's te verwijderen, en dan heb ik nog niet gesproken over de backup, ik denk dat ik hier mijn bed maar gaan zetten. :D

Destiny 10-09-08 18:11

Bij mij crasht iTunes regelmatig. Voor de rest vind ik het wel fijn.

truckdiver 10-09-08 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 187256)
Bij mij crasht iTunes regelmatig. Voor de rest vind ik het wel fijn.

welke handelingen doe je dan ermee?
wil het ook wel proberen,hier geen problemen

BadSide 10-09-08 18:57

Hier werkt ie helemaal top, al geeft hij bij m'n iPhone niet aan hoeveel ruimte er door applicaties gebruikt wordt, dus geen groen balkje.

truckdiver 10-09-08 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 187294)
Hier werkt ie helemaal top, al geeft hij bij m'n iPhone niet aan hoeveel ruimte er door applicaties gebruikt wordt, dus geen groen balkje.

zitten die niet bij andere in de oranje balk bij?
hier niets groen te zien

cypher21 10-09-08 21:21

ik wacht met smart op de (gepwnde) 2.1 firmware

de iPhone is nu met iTunes 8 een backup aan het maken :( Al een half uur bezig, en ik schat ongeveer op 15 a 20 % :(

iMario 10-09-08 21:35

iTunes 8 gaat hier helemaal geweldig. Van backups maken heb ik geen last, heb ik zelf uitgeschakeld met een truukje;) Alles loopt nu veel sneller dan in iTunes 7.7. Top dus!

iScorpio 10-09-08 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 187407)
iTunes 8 gaat hier helemaal geweldig. Van backups maken heb ik geen last, heb ik zelf uitgeschakeld met een truukje;) Alles loopt nu veel sneller dan in iTunes 7.7. Top dus!

Je maakt ons nieuwsgierig na dat truukje ;)

iMario 10-09-08 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 187411)
Je maakt ons nieuwsgierig na dat truukje ;)

Je gaat me toch niet vertellen dat jullie dat niet wisten? :D

iig, hier de truuk:

Voor Mac

Voor Windows

cypher21 10-09-08 21:52

dat staat hier standaard ook uit, maar ik ben bezig met een handmatige backup :(

Nu +/- 40 % na een uur, oftewel om van te huilen

Brimme 10-09-08 23:00

vind hem ook super, vind vooral de nieuwe Genius functie geweldig !

cypher21 11-09-08 00:22

ik heb er nu al een hekel aan :(

na 3 UUR! bezig te zijn met een backup te maken:
"iTunes kan geen reservekopie maken van de iPhone Dennis iPhone omdat de Phone is losgekoppeld."
pfff, ik ga maar handmatig backups van de bestanden maken

Pascal717 11-09-08 00:30

Vind dat iTunes 8 traag is geworden. Als ik van Muziek in bibliotheek naar apparaten iPhone wil gaan. Doet hij er vrij lang over 3a5 seconden :(

knrd 11-09-08 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 187294)
Hier werkt ie helemaal top, al geeft hij bij m'n iPhone niet aan hoeveel ruimte er door applicaties gebruikt wordt, dus geen groen balkje.

Hier ook niet.. voor de rest werkt hij goed bij mij.
Alleen 1 foutje ontdekt denk ik.. Bij die balk staat er bij het witte "Gratis" achter terwijl dit toch "Resterend" oid moet zijn? Zal er is bij moeten komen dat ik nog is voor die GB's zou moeten betalen haha

daanhegman 11-09-08 00:58

het is echt gewoon a piece of shit
iTunes 8 last van crashes [Edit2] | Alles over de iPod Touch

iScorpio 11-09-08 08:23

Ben ik dan de enige waar alles wel gewoon snel werkt? Ik heb geen vertragingen bij het maken van het reserve bestand. De rest werkt ook gewoon goed (niet langzaam).

En dit alles onder Windows Vista :)

avdwerf 11-09-08 10:21

Als ik mijn iphone aansluit, heb ik sinds iTunes8 weer wat nieuws. Hij opent dus itunes om te synchroniseren, en windows ziet ook een externe schijf (de foto's die op de iphone staan). Als popupje van windows krijg ik dit, iemand die weet wat die chinese tekens zijn?

http://www.onlineidentity.nl/tmp/aart/vreemd.jpg


Verder werkt itunes 8 bij mij helemaal goed, geen crashes o.i.d. Gewoon geupdate vanuit itunes 7.7, en nog geen problemen gehad. Backups duren bij mij meestal kwartiertje, en heb er toch een stuk of 30 apps op staan...

gmlens 11-09-08 12:15

geen communicatie
 
nog wat erger nu, op de iphone blijft het appeltje constant staan, en heb geen reactie met itunes 8, soms ziet hij de iphone, maar dan weeral niet na "à seconden, ben nu een backup aan het nemen van mijn bibliotheek, en ga hem eraf gooien, en terug installeren, wat is dat !!! (op zijn belgisch)

daanramaekers 11-09-08 14:58

Dit is niet echt een itunes 8.0 vraag, maar meer in het algemeen:
Sinds de eerste keer dat ik mijn apps heb gsynchroniseerd, staan die apps nu onder het kopje "programma's" in itunes. Daarna heb ik nog meerdere spellen en Apps via de appstore binnengehaald (altijd via de iphone) maar die zet ie dr om 1 of andere reden niet bij, nu ben ik bang dat als ik straks update naar 2.1, dat deze niet gerestored worden!? (of als de telefoon crasht)
Ik heb ondertussen 2.0.2 maar de apps die itunes wel nog weergeeft zijn nog van de 2.0 update.
Ik vind het vreemd dat de nieuwe apps er niet bij komen te staan in itunes!
Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt!

Soussi 12-09-08 02:57

Je iphone eens backuppen en dan ben je zeker safe.
- Normaal als je synced zou alles op je itunes moeten komen te staan.

ontopic:
Itunes 8 is bij mij toch een stuk trager. Het deed ook wat lastig wanneer ik de iphone wilde jailbreaken wat telkens tot een mislukte jailbreak leidde. via itunes 7 op de pc heb ik het dan wel kunnen doen en nadien gewoon gesynced met itunes op de mac en dan gaat alles wel goed (maar is hier wel trager dan itunes 7)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.