//

HELP!! Unlockte Iphone 3G met Vodafone provider wordt niet herkend in Itunes

HELP!! Unlockte Iphone 3G met Vodafone provider wordt niet herkend in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal , Wij zitten met dringende vraag, ondanks heeft een goeie vriend van mij zijn T-mobile toestel unlockt zodat hij zijn Vodafone sim erin ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-08, 15:23
lossballos lossballos is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard HELP!! Unlockte Iphone 3G met Vodafone provider wordt niet herkend in Itunes

Hallo Allemaal ,

Wij zitten met dringende vraag, ondanks heeft een goeie vriend van mij zijn T-mobile toestel unlockt zodat hij zijn Vodafone sim erin kan doen.. en alle functies werken eigenlijk gewoon, bellen, internet enz.
Nu wilde hij dus zijn foto's,filmpjes,muziek op zijn Iphone zetten en hebben daarvoor eerst de nieuwe Itunes 8 gedownload.
Op het moment dat hij de Iphone inplugde verscheen dit beeldscherm: zie bijlage, erg vreemd want hij herkend de Iphone wel gewoon en links in beeld verschijnd ook gewoon Iphone van Benny bij apparaten.
Vervolgens heb ik geprobeerd om via mijn Iphone een gewoon herkende T-mobile telefoon erin te komen en dat was geen enkel probleem en kreeg het al vertrouwende beeldscherm en kon gewoon me foto'tjes, muziek enz veranderen. vervolgens heb ik hem weer losgekoppeld en de zijne weer aangesloten maar kreeg vervolgens weer hetzelfde beeldscherm als in de bijlage.

Wat zouden we hieraan kunnen doen? heeft iemand hier ervaring mee en zou iemand ons dit misschien stapsgewijs uit kunnen leggen hoe we hier wat aan kunnen doen zodat we gewoon Itunes kunnen gebruiken.

Alvast bedankt en alle tips zijn welkom.

Thanx!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: bmp naamloos.bmp‎ (342,0 KB, 16x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-08, 17:47
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Zet je iPhone in Vliegtuig-Modus dan herkent hij hem waarschijnlijk wel
__________________
Hulp nodig bij je iPhone en geen tijd? Check iFoneguide.nl
  #3  
Oud 12-09-08, 21:05
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

het zou kunnen dat de Tmobile unlock nog niet bekend is in de centrale Apple systemen. het kan even duren voordat de info overal is doorgesijpeld.
Aan de andere kant kan het ook een bug zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone wordt niet meer herkend door pc, laptop of iTunes nouska1976 iTunes 1 22-12-10 09:58
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 13:34
iPhone wordt half/niet herkend door iTunes (error 9807) puccini iTunes 10 15-08-09 16:21
iPhone wordt niet herkend door iTunes Ytz iTunes 16 04-08-09 06:58
Mac OS X: iphone wordt niet herkend door itunes cmvangestel iTunes 1 14-02-08 10:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.