Foutmelding bij downloaden nieuwe firmware (2.1) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer via iTunes de nieuwe firmware (2.1) te downloaden, maar krijg voortdurend de volgende foutmelding: Als ik echter een controle uitvoer, blijkt alles te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding bij downloaden nieuwe firmware (2.1)
Ik probeer via iTunes de nieuwe firmware (2.1) te downloaden, maar krijg voortdurend de volgende foutmelding:
Als ik echter een controle uitvoer, blijkt alles te kloppen en ook het downloaden via de iStore is geen probleem. Heeft iemand soortgelijke ervaringen? Wat zie ik over het hoofd waardoor ik dit niet kan oplossen? En wie weet wat ik moet doen om de firmware wel te kunnen downloaden? Alvast bedankt! Patrick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt ... en het probleem is inmiddels ook opgelost; het tijdelijk uitzetten van Eset Smart Security was voldoende om de firmware te kunnen downloaden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foutmelding bij downloaden theme | gercovandijk | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-02-11 17:33 |
itunes geeft foutmelding tijdens instaleren nieuwe firmware | hobbezak23 | Jailbreak | 5 | 28-05-10 23:05 |
Probleem bij downloaden firmware | cyrano | Archief | 1 | 06-05-09 17:39 |
Oplossing Foutmelding (6) bij installatie Firmware 2.1 | RJha | iPhone algemeen | 1 | 22-09-08 21:49 |
|
|