//

Agenda, niet alle afspraken worden gesynchroniseerd

Agenda, niet alle afspraken worden gesynchroniseerd discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik synch, worden niet alle afspraken meegenomen, hoewel ze wel in Outlook staan. Ik heb de iPhone al compleet nieuw ingericht, maar het blijft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-08, 00:24
scbrouwer scbrouwer is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 13
Standaard Agenda, niet alle afspraken worden gesynchroniseerd

Als ik synch, worden niet alle afspraken meegenomen, hoewel ze wel in Outlook staan. Ik heb de iPhone al compleet nieuw ingericht, maar het blijft een probleem. Het lijkt wel alsof het juist in outlook zit, maar ik kom er niet uit. Wie o wie heeft een idee, ik las iets over de class in outlook, maar heb alle invoegtoepassingen al uitgevinkt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-08, 12:00
hjoels hjoels is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 49
Standaard

Ik heb alles al afgezocht maar kan geen oplossing vinden voor mijn probleem. Heb Outlook 2003 en 1.1.4 I-phone. Alles wat in Outlook aanmaak wordt wel naar de I-phone overgezet maar andersom niet. Een afspraak gemaakt in de I-phone wordt niet overgezet naar Outlook. Met een eerdere versie van I-Tunes had ik dit probleem niet.
Ook ik heb alles al geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft ondervonden en mij kan helpen???

Dank, Harold++
__________________
Wa een speeltje
  #3  
Oud 25-09-08, 12:33
toontje55 toontje55 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 40
Standaard

Heb hetzelfde probleem nadat ik over ben gegaan naar iTunes 8.0 en FW 2.1. Heb heel wat tijd gestoken in het afstruinen van internet voor een oplossing want sinds de voorlaatste versie van iTunes, die ik nooit had geinstalleerd schijnen er een problemen mee te zijn, maar Apple heeft tot nu toe niets aangepast. Mijn probleem is dat soms bij afspraken die een hele dag duren de afspraak al begint op 23.00u van de vorige dag en dan doorloopt tot 23.00u van de geplande dag. Helaas gebeurt het niet in alle gevallen. Ik heb heel wat af geexperimenteerd met de instellingen van de time-zone op de iPhone en in Outlook 2003, maar het is me niet gelukt e.e.a. goed werkend te krijgen. Ik gebruik nu maar voor de time being een omweg via Google-calendar en NuevaSync. Ik sync Outlook met Google-calendar en dan Google via NuevaSync met de iPhone. Kost effe maar dan heb je in ieder geval iets dat werkt. Het schijnt dat de time-zone werking van de iPhone op zijn zachts gezegd niet optimaal is want op internet vind je er zeer veel klachten over, zeker als je de iPhone zelf alles laat regelen.
  #4  
Oud 26-09-08, 18:28
Billabong Billabong is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een kleine situatie en hoop dat iemand mij kan helpen?!?!
Als ik mijn iphone sync met outlook gaan de contacten helemaal goed alleen mn agenda niet echt. Alle afspraken worden wel naar mn iphone gekopieerd maar met een ander tijd en datum ?? Hoe kan dit? Er zit volgens mij ook geen regelmaat in, d.w.z. dat alle afspraken 4 of 6 uur later staan bv. De outlook versie is wel wat aan de oude kant 2002 (office 2000) kan dit het probleem zijn?!?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen....
  #5  
Oud 30-09-08, 08:00
kapiteiniglo kapiteiniglo is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toontje55 Bekijk bericht
Ik sync Outlook met Google-calendar en dan Google via NuevaSync met de iPhone.
/offtopic
Hoe sync je outlook met google calendar??
  #6  
Oud 30-09-08, 21:31
toontje55 toontje55 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 40
Standaard

ligt voor de hand maar met Google Calander Sync. Even zoeken met Google.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beltonen worden niet gesynchroniseerd mosje Ringtones en Wallpapers 8 04-06-11 15:23
Ringtones worden niet geplaats/gesynchroniseerd. MayDay Ringtones en Wallpapers 2 07-05-11 21:17
Gekochte Apps worden niet gesynchroniseerd Slompies iPhone Apps 0 15-08-10 12:54
Podcast worden niet gesynchroniseerd ErwinKooijman iTunes 10 02-06-10 15:38
Hotmail e-mails worden niet gesynchroniseerd? dennis00 iPhone algemeen 3 28-12-09 23:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.