iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: films in itunes 8 (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/22992-films-itunes-8-a.html)

mr_ootez 03-10-08 20:36

films in itunes 8
 
als ik itunes 8.0.1 download staat er in het eerste scherm wat je allemaal kan doen met itunes 8 waar onder films en tv series downloaden via itunes store maar heb gezocht maar er valt na al die maanden nog geen film te downloaden in nl store weet iemand waneer dit eindelijk mogelijk wordt:mad:

Doblie 03-10-08 20:37

Ik zou het niet weten! Sorry.

Succes verder,
Doblie.

truckdiver 03-10-08 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr_ootez (Bericht 201723)
als ik itunes 8.0.1 download staat er in het eerste scherm wat je allemaal kan doen met itunes 8 waar onder films en tv series downloaden via itunes store maar heb gezocht maar er valt na al die maanden nog geen film te downloaden in nl store weet iemand waneer dit eindelijk mogelijk wordt:mad:

zo snel als apple dat gaat bekend maken.niemand weet ervan.:rolleyes:

@doblie
Ik zou het niet weten! Sorry.

Succes verder,
Doblie.

kan je evengoed niet antwoorden. de vraagsteller is er niet mee verder geholpen.Zo kan je op elke topic gaan reageren!

Simm 11-10-08 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr_ootez (Bericht 201723)
als ik itunes 8.0.1 download staat er in het eerste scherm wat je allemaal kan doen met itunes 8 waar onder films en tv series downloaden via itunes store maar heb gezocht maar er valt na al die maanden nog geen film te downloaden in nl store weet iemand waneer dit eindelijk mogelijk wordt:mad:


Dat kan al sinds jaar en dag.
Via Itunes USA, Ik heb al tientallen films boeken tv programma’s.
Gedownload.

Misschien heb je er interesse in? Voor de helft van het geld. Boeken, enz.
Zouden we kunnen delen. Je mag tenslotte op 5 computers je download delen/afspelen.
Mail me maar even versturen aap gmail.com

ninobeukeveld 13-10-08 18:24

@ simm: maar hoe betaal jij dan? want bij mij lukt het niet.:(

breezertje 13-10-08 19:12

ik maak gewoon mijn eigen films kleiner van formaat voor mijn iphone en zet ze dan via itunes op mijn iphone.
betaal je ook niks

Simm 13-10-08 19:55

via ebay koop je itunes gift kaarten. Met je Paypal, en die kun je in itunes Usa. Redeemen. Als je een betrouwbaar adres wil
Op ebay moet je maar mailen. Want ook daar word nogal gerotzooid door sommige.

Simm 13-10-08 22:25

Ik zit nu op de Iphone, en kan dus niet knippen/plakken. Ivm. Link naar een betrouwbaar adres op ebay.
Waar ik zelf al meer dan een jaar van koop.
En die me nog nooit heeft geflik, bovendien houd ze je op de hoogte van verkopers. Die bij ebay op de zwarte lijst staan. Waneer je vaker bij haar af neemt.

waneer je naar 12.00 bestelt heb je binnen een uur je code's binnen.

Morgen staat hier de link wel naar haar.

Het gaat om Susan, die daar gift kaartjes koop.
En ze bij verkoop open krast, en de nummers dan naar je mailt.
http://myworld.ebay.nl/urphotos4less...=p3911.c0.m198

Ik vermoed dat het om een jonge moeder gaat, die een centje op deze manier bij verdiend.
Ze is altijd zeer snel en uiterst correct. Kom je er niet uit, kun je het haar altijd vragen.

P.s. ze vraagt altijd ook of de codes werken. Dit komt doordat ze die codes open maakt als je koopt.
En ze dan dit nummer/letters moet overtypen in een mail. Wat wel eens een nummer/letter er naast kan zijn.
Vandaar dat ze dat controleert, (is mij nog niet overkomen)
Als je zoals gezegd, als je rekening houd met het tijdsverschil. Heb je de codes binnen een uur in de mail.

Yzord 29-10-08 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Simm (Bericht 205490)
Ik zit nu op de Iphone, en kan dus niet knippen/plakken. Ivm. Link naar een betrouwbaar adres op ebay.
Waar ik zelf al meer dan een jaar van koop.
En die me nog nooit heeft geflik, bovendien houd ze je op de hoogte van verkopers. Die bij ebay op de zwarte lijst staan. Waneer je vaker bij haar af neemt.

waneer je naar 12.00 bestelt heb je binnen een uur je code's binnen.

Morgen staat hier de link wel naar haar.

Het gaat om Susan, die daar gift kaartjes koop.
En ze bij verkoop open krast, en de nummers dan naar je mailt.
Mijn eBay-wereld - urphotos4less

Ik vermoed dat het om een jonge moeder gaat, die een centje op deze manier bij verdiend.
Ze is altijd zeer snel en uiterst correct. Kom je er niet uit, kun je het haar altijd vragen.

P.s. ze vraagt altijd ook of de codes werken. Dit komt doordat ze die codes open maakt als je koopt.
En ze dan dit nummer/letters moet overtypen in een mail. Wat wel eens een nummer/letter er naast kan zijn.
Vandaar dat ze dat controleert, (is mij nog niet overkomen)
Als je zoals gezegd, als je rekening houd met het tijdsverschil. Heb je de codes binnen een uur in de mail.

Hmm, ben ik nu gek? 60 dollar voor een 50 dollar voucher? Wat is hier goedkoop aan? Excuse me als ik het nog niet helemaal begrijp. Kom van WM6.1 af :P

ninobeukeveld 29-10-08 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 210910)
Hmm, ben ik nu gek? 60 dollar voor een 50 dollar voucher? Wat is hier goedkoop aan? Excuse me als ik het nog niet helemaal begrijp. Kom van WM6.1 af :P

de dollar is minder waard als de euro:)
en in de winkel kan je nergens zo goedkoop films en tv-series kopen als in iTunes.

macfreaker 29-10-08 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ninobeukeveld (Bericht 210958)
de dollar is minder waard als de euro:)
en in de winkel kan je nergens zo goedkoop films en tv-series kopen als in iTunes.

Omdat deze gewild zijn word er ook misbruik van gemaak en dat komt uiteraard niet ten goede voor de koper. Maar heb een paar weken ergens gelezen dat de plannen er toch zijn om de itunes (films) in europa aan te bieden. Duitsland en nog een land zouden als eerste aan de beurt zijn dacht ik. Dus zal het niet lang meer duren vooraleer onze landjes aan de beurt zijn (hoop ik toch). Alles zal afhangen van de auteursrechten.

ninobeukeveld 29-10-08 09:36

ja, want in Nederland mag je volgens mij niks opslaan op de computer iPod enz.

Simm 29-10-08 10:30

Als jij een beter adres hebt, die ook betrouwbaar is!!
Hoor of lees ik het graag, maar feit blijft dat er veel word gerommeld, met deze kaartjes.
Ook op Ebay.

En als je dat al niet doet, en je wil er toch wat op verdienen, kom je op deze prijzen.

En al zou ze net als steve de dollar gelijk zetten aan de euro!
Dan scheelt het vaak nog meer als 25% .

Een boek in NL store €25,00 zelfde boek in US store $25,00
En dat geld bijna voor alles. Dus al zouden de films enz. ook in de NL store worden gezet. Dan nog ben je via de US store, de helft kwijt …

(de dollar is weer aan het stijgen)

Simm 29-10-08 10:41

P.s. iemand behoefte om luisterboeken te kopen 50% van de nieuwprijs of te ruilen.
[FONT=&quot]Je kan dit doen tot en met 5 pers. (computers.)[/FONT]

Yzord 29-10-08 20:08

Maar leg mij eens uit...kan ik nu met een US voucher muziek en films aanschaffen? Want via Appstore kan ik niks aanschaffen. Dan begint hij met dat ik alleen op NL store wat kan kopen. Wat dus zou betekenen dat ik niks uit een US store kan halen toch?

Daarbij is er een seller van vouchers op Ebay met 250 100% recensies. Lijkt me betrouwbaar toch. Bied 50pond aan voor rond de 25 euro. Niet verkeerd toch, maarja, als ik er toch niks kan halen in UK shop.

ninobeukeveld 29-10-08 21:38

als je het in de UK store koop hem je ook een account nodig van de UK en met de US heb je ook een account nodig van de VS.

Yzord 29-10-08 22:02

En dat is gewoon aan te maken met een NL ip?

ninobeukeveld 29-10-08 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 211326)
En dat is gewoon aan te maken met een NL ip?

ja, dat maakt in iTunes niks uit.:p

Yzord 29-10-08 22:26

Toppie, wil wel eens wat films hebben....zijn die er ook in HD? Of ben ik nu te enthousiast?

hummel 30-10-08 03:04

zijn er ook in HD, wat een opmerking
ook al waren er in HD, de resolutie van de iphone is verre van hd dacht ik? tenzij gij ne andere hebt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.