//

Genius niet beschikbaar

Genius niet beschikbaar discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, langzaamaan begint apple stevig mijn .... uit te hangen. Genius werkt niet meer bij mij. Terwijl alles perfect werkte voor 8.0.1 werkt genius niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-08, 09:57
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard Genius niet beschikbaar

Ok, langzaamaan begint apple stevig mijn .... uit te hangen. Genius werkt niet meer bij mij. Terwijl alles perfect werkte voor 8.0.1 werkt genius niet meer. Weet iemand hier meer van, of dezelfde problemen?

Zeg niet herinstalleren, want dat heb ik al gedaan. Ik heb een paar dagen geleden al 8.0.1 van 0 opnieuw geïnstalleerd omdat de upgrade versie sommige nummers bleef toevoegen bij het opstarten waardoor ze soms tot 5 keer al in de bibliotheek waren opgenomen.

thx

ow ja, en op de iphone zelf werkt het ook niet, te weinig vergelijkbare liedjes zever

Laatst gewijzigd door rikfrombelgium; 08-10-08 om 10:01.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-08, 10:13
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

ok, heb genius nog eens alles laten bijwerken en voor de meeste liedjes werkt het al terug in itunes, dus ik neem aan dat na een sync de iphone ook terug zal werken.

Dus wat mij betreft opgelost. Misschien toch topic laten staan, ik heb via google precies veeeeeel mensen met dit probleem gevonden.


edit: jeps, iphone werkt ook weer
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Waar zit de knop 'GENIUS BIJWERKEN' in de itunes-store?(voor genius mixed) reporterdavid iTunes 1 28-07-12 12:52
Genius gaat niet aan jeffrey52 iPad algemeen 0 27-08-10 23:43
Genius voor apps werkt niet goed jeffrey52 iPhone Apps 1 05-05-10 11:24
genius werkt niet kevinvw iPhone algemeen 0 05-10-08 13:13
Windows: Genius werkt niet !?! dingemansje iTunes 2 30-09-08 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:08.