//

sync tussen Mobile Me, Iphone 3G en MacBoekPro

sync tussen Mobile Me, Iphone 3G en MacBoekPro discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb Mobile Me account, Iphone 3G en Mac Boek Pro. Ik wil graag alles met elkaar kunnen synchroniseren. Contacten, Calender en email staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-08, 09:40
dbmsoutput dbmsoutput is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard sync tussen Mobile Me, Iphone 3G en MacBoekPro

Hallo,

Ik heb Mobile Me account, Iphone 3G en Mac Boek Pro. Ik wil graag alles met elkaar kunnen synchroniseren. Contacten, Calender en email staat nu als ‘sync via Mobile me’. Ik heb alles volgens handleidingen gedaan en … dat werkt gedeeltelijk



Werkt wel:

  • Synchronisatie van email overal
  • Synchronisatie van contacten overal
  • Synchronisatie van afspraken vanuit Iphone naar Mobile Me (tijdens wegschrijven van afspraken vanuit Iphone worden ook afspraken vanuit Mobile Me opgehaald naar Iphone)

Werkt niet:
  • Synchronisatie van Afspraken vanuit MacBook naar Mobile Me
  • Synchronisatie van Afspraken vanuit Mobile Me naar MacBook
  • Synchronisatie van Afspraken vanuit Mobile Me naar Iphone. (werkt alleen als wordt Afspraak vanuit Iphone naar Mobile Me overgezet dan worden Mobile Me Afspraken ook opgehaald)
Alvast thnx,

Roman
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-08, 17:40
tratra's schermafbeelding
tratra tratra is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: at home
Berichten: 74
Standaard

Ik denk dat je antwoord eerder op het Apple forum te vinden zal zijn...
Ik heb aaiphone, aaiMac en dotmac/mobileme; alles gesync'd en wel, zelfs m'n oude sony-e phone synct ook mee nog via iSync.
Misschien toch nog eens al je instellingen kritisch bekijken?
Succes!
TRA
  #3  
Oud 28-10-08, 17:45
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

helaas is het meer dan alleen kritisch naar de instellingen kijken. Als je op dit

Apple - Support - Discussions - MobileMe

forum rondkijkt zul je lezen dat er veel problemen zijn met het synchroniseren. Zelf heb bijna precies dezelfde problemen gehad. Ik heb zelfs mijn proefperiode verbroken. Omdat het onderweg syncen (en dus backuppen) voor mij toch belangrijk is heb ik me opnieuw aangemeld.....en deze keer zonder problemen, alles werkt (voorlopig?)
  #4  
Oud 28-10-08, 18:36
tratra's schermafbeelding
tratra tratra is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: at home
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Als je op dit forum rondkijkt zul je lezen dat er veel problemen zijn met het synchroniseren.
Celf, het is algemeen bekend dat er allerlei problemen zijn (geweest) met MobileMe, ik ben ook niet geheel vlekkeloos uit de "switch" van .Mac gekomen...
Als jij je opnieuw hebt aangemeld heb je waarschijnlijk ook je gegevens en instellingen opnieuw ingevoerd, ik ben blij voor je dat het werkt en hoop dat Roman ook iets heeft aan jou link naar het Apple MobileMe forum.
Er zijn ook nog andere Apple georienteerde fora waar de kans groter is medegebruikers aan te treffen die met gelijkende apparatuur / combinaties goede tips en adviezen geven om tot een oplossing te komen. Enig nadeel voor veel mensen is dat de voertaal meestal Engels is...
  #5  
Oud 28-10-08, 19:40
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Je mail wordt bij MobileMe niet gesynchroniseerd, het blijft gewoon allemaal op de server staan (mits je de @me.con mail gebruikt; het is verser gewoon IMAP). Heb je op je iPhone wel de fetch optie aan staan?
  #6  
Oud 29-10-08, 08:17
dbmsoutput dbmsoutput is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

Hi,

Nu werkt het bij mij. Wat is precies gebeurd - geen idee. Ik heb uiteraard iets met instellingen gedaan, iets weg gegooid daarna opnieuw ingesteld en weer iets anders geprobeerd. Uiteindelijk, volgens mij, is er niks gewijzigd: niet op iphone, niet op mac en niet op me.com….. maar nu werkt het.
Dus…. Als iemand dezelfde probleem heeft - gewoon manuals goed lezen en alles volgens manuals instellen. Belangrijkste dat je moet zelf begrijpen wat je wilt en wat je aan doen bent, mocht dat niet werken herhaal gewoon alles vanaf begin.
Niet vergeten alleen je dingen (contacten, agenda etc) veilig te stellen want met alle die synchronisatie spelletjes er is heel makkelijk alles kwijt raken.



groet,


Roman
[FONT=Arial][/FONT]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MobileMe sync problemen tussen outlook and iOS 4 HondaCivic iTunes 11 27-07-10 16:47
Sync tussen iphone en outlook Stevo iPhone algemeen 7 18-07-10 14:38
T-mobile SIMkaarten omwisselen tussen 3G en 3GS bastos Odido (T-Mobile) 8 28-06-09 01:47
telefoongesprek tussen kpn-# en t-mobile-# jolyon Odido (T-Mobile) 4 18-09-08 00:52
sync tussen iphone en itunes BertvanHorck iTunes 3 15-11-07 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:39.