iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Itunes op meer PC's (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/23766-itunes-op-meer-pc-s.html)

wirehub 17-10-08 10:40

Itunes op meer PC's
 
Ik las gister via de tip van de dag iets over het programma : TuneRanger , deze zorgde ervoor dat je je muziek in Itunes op de ene computer kon overzetten naar een andere computer.

Dit is precies waar ik naar op zoek ben , maar het programma kost 30 dollar , nou las ik op internet ook iets over een Itms Account in Itunes , dat je deze zo kon instellen dat je ook je muziek over kan zetten.

Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee ? of is er een andere manier die jullie gebruiken ?

Ik hoor het graag,
JP

Dostum 14-04-09 20:56

Itunes op 2 pc's, NIET de bedoeling om te syncen
 
Ik wil Itunes op 2 pc's zetten en al m'n muziek op een NAS. Via beide pc's kan ik de NAS bereiken.
Ik wil vanaf de 2e PC niets syncen.
Wel wil ik op een pc, die dan aanstaat, via de "Remote applicatie" vanaf de Iphone muziek afspelen (streamen naar de airport express.)

Kort: Itunes op 2 pc's met als doel Remote te gebruiken op beide pc's.

Kan dit of ontstaat er toch ergens een conflict?

Bordyl 15-04-09 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wirehub (Bericht 206701)
Ik las gister via de tip van de dag iets over het programma : TuneRanger , deze zorgde ervoor dat je je muziek in Itunes op de ene computer kon overzetten naar een andere computer.

Dit is precies waar ik naar op zoek ben , maar het programma kost 30 dollar , nou las ik op internet ook iets over een Itms Account in Itunes , dat je deze zo kon instellen dat je ook je muziek over kan zetten.

Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee ? of is er een andere manier die jullie gebruiken ?

Ik hoor het graag,
JP

Ik ken deze programmaatjes iet, maar ik heb alles eens overgezet door een kopie van mijn bibliotheek te maken op 4 dvd's. Dir werkt ook uitstekend, weet je ;). Daarna kan je de dvd weer overschrijven met iets anders, films bvb.

Gilliam 15-04-09 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 277922)
Ik ken deze programmaatjes iet, maar ik heb alles eens overgezet door een kopie van mijn bibliotheek te maken op 4 dvd's. Dir werkt ook uitstekend, weet je ;). Daarna kan je de dvd weer overschrijven met iets anders, films bvb.

Je mag wel toevoegen dat het dan DVD-RW's moeten zijn, anders kan je ze niet opnieuw gebruiken :)

hvdl 25-04-09 19:31

okay, ik heb een andere vraag, en ik weet niet heel veel van computers dus graag in taal die te begrijpen is, dank...

Ik heb een macbook, en mijn vriendin een windows pc, alletwee een iphone, wit 16gb, en nu willen we graag de muziek van beide pc met elkaar synchen, zodat we op de iphones alle muziek hebben.... ik heb ook een timecapsule 500 gb, en volgens mij moeten we via die timecapsule dat ook kunnen doen, ik heb geprobeerd te zoeken op het forum, maar kom er niet uit... dus excuus als ik het niet gevonden heb...

Hartelijk dank voor jullie hulp!!

ButcherJF 25-04-09 20:05

Als je op de Timecapsule alle muziek in één map zet, en zowel op de MAC als de Windows-pc onder voorkeuren die map als muziekmap instelt moet het lukken.
Ik ga er daarbij gemakshalve maar even vanuit dat beide computers toegang hebbem tot de Timecapsule.

hvdl 25-04-09 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 280986)
Als je op de Timecapsule alle muziek in één map zet, en zowel op de MAC als de Windows-pc onder voorkeuren die map als muziekmap instelt moet het lukken.
Ik ga er daarbij gemakshalve maar even vanuit dat beide computers toegang hebbem tot de Timecapsule.

super!! thanks, kun je me alleen nog vertellen hoe ik die map instel? thanks!

ButcherJF 26-04-09 09:05

Ik kan het je alleen voor Windows vertellen, maar ga er vanuit dat het onder OSX niet veel anders zal zijn: iTunes/Bewerken/Voorkeuren/Geavanceerd/Locatie map iTunes Music/Wijzigen/


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.