iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Coverflow iTunes 8 (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/23781-coverflow-itunes-8-a.html)

Yash100 16-10-08 21:14

Coverflow iTunes 8
 
Hoe zet je Coverflow in Itunes (8.0) aan?
Ik krijg nu steeds te zien dat Itunes de album art niet kan browsen.Krijg je alleen coverflow, mits je het album in iTunes heb gekocht?

marco_sire 17-10-08 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yash100 (Bericht 206544)
Hoe zet je Coverflow in Itunes (8.0) aan?
Ik krijg nu steeds te zien dat Itunes de album art niet kan browsen.Krijg je alleen coverflow, mits je het album in iTunes heb gekocht?

je moet in iTunes met op het nummer met de rechter button van je muziek klikken, info kiezen en bij illustraties een jpg toevoegen. dan zou het moeten werken.

Yash100 17-10-08 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marco_sire (Bericht 206658)
je moet in iTunes met op het nummer met de rechter button van je muziek klikken, info kiezen en bij illustraties een jpg toevoegen. dan zou het moeten werken.


Bij de meeste staan ze er al.Ik krijg alleen links beneden een cover te zien. Dus niet in het bovenste gedeelte.

Stiruam 17-10-08 14:41

Met reset bedoel je dat je een Restore hebt uitgevoerd? Zonee doe dat zoja doe dat nogmaals maar dan zet hem in DFU mode (gebruik zoek als je niet weet wat dat is). Btw ik neem aan dat je iPod bedoeld ipv iTunes... Zo heet de app op de iPhone namelijk...

Greetz, Stiruam

TheStijg 21-10-08 10:57

Hallo,

Ik heb net muziek van mijn mp3-speler weer op mijn pc gezet, en in iTunes geplaatst. Coverflow vind niks ''iTunes kan niet door albumhoezen bladeren op deze'' (vreemd)

Ik klik met mijn rechter muisknop en dan ''Albumhoes ophalen''... Maar hij kan niks vinden! Hellup! Hoe kom ik aan de plaatjes?

King1987 21-10-08 11:15

Gewoon door middel van google, je cover zoeken en via je rechtermuistoets toevoegen. (per album kan ook, hoeft niet per nummer)

Dus lekker creatief bezig zijn!

Succes :D

TheStijg 21-10-08 11:19

Hey bedankt!

Bij 1 Bob Marley album heeft hij een dikke joint in z'n mond... Echt lachen! Alleen, hoe zie ik of iTunes de cover heeft toegevoegd, en hij wil ze niet toevoegen... Terwijl het wel gewoon JPG is.

King1987 21-10-08 11:24

Wanneer heeft toegevoegd, zodra hij zelf zoekt, of je zelf toevoegd?

Heel simpel, de cover moet te zien of links onder in itunes of in de cover-flow mode, net wat je in heb gesteld.

.JPG, weet niet of dit het goede formaat is. Ben nu op mn werk. Zal vanavond even kijken, maar volgens mijn kan dat wel. Heb er totaal niet naar gekeken namelijk en zelf van google afgehaald

OOOH 15-11-08 11:36

.jpg zou het moeten doen... Gewoon de afbeelding sleepen - copy/pasten in het illustratiegebied wat king zij...

Albumillustraties ophalen via iTunes gaat alleen als je de muziek ook via iTunes hebt gekocht...

Veel succes

King1987 15-11-08 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OOOH (Bericht 216958)
Albumillustraties ophalen via iTunes gaat alleen als je de muziek ook via iTunes hebt gekocht...

Dat is niet helemaal waar wat je daar zegt: Ik heb niets gekocht via iTunes, maar kan het wel ophalen/heb het wel opgehaald.

Hoe kan dit: Alle gegevens waren correct ingevult ;) (tag gegevens)

OOOH 15-11-08 12:36

Wat raar... Bij mij doet hij niks terwijl ik wel overal tags heb ingevult (alleen naam liedje, artiest en album) maar daar zou iTunes het tot mee moeten lukken?

King1987 15-11-08 13:09

In principe wel ja. (of het moet een andere factor hebben, maar ik weet 100% zeker dat ik niets gekocht heb in de Itunes store en dat er nog geen album hoezen stonden en nu wel! :p)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.