//

twee verschillende versies itunes voor iphone en ipod

twee verschillende versies itunes voor iphone en ipod discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al geruime tijd een ipod en sinds ik de iphone heb kan ik mijn itunes alleen nog maar met de iphone gebruiken. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-08, 11:42
irityosef irityosef is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard twee verschillende versies itunes voor iphone en ipod

Ik heb al geruime tijd een ipod en sinds ik de iphone heb kan ik mijn itunes alleen nog maar met de iphone gebruiken.
Als ik mijn ipod inplug, krijg ik een melding dat mijn ipod met een andere itunes library is.
Dus mijn vraag is hoe kun je met een iphone en een ipod op dezelfde computer werken met itunes?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-08, 18:09
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

dit maakt toch hellemaal niks uit. Je krijgt wel op alle twee de apparatende zelfde muziek te staan
  #3  
Oud 19-10-08, 15:09
ghaagsma ghaagsma is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

idd, doe ik ook en het gaat prima, als ik de i-pod aansluit geeft i-tunes die aan en als ik de i-phone aansluit staat die erin, geen enkel probleem.
  #4  
Oud 19-10-08, 15:17
joppe's schermafbeelding
joppe joppe is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Linden, België
Berichten: 152
Standaard

Ik heb dat probleem nog nooit gehad en ik amuseer mij nochtans regelmatig met al mijn iPods aan mijn iTunes te hangen en dat zijn er redelijk veel
  #5  
Oud 20-10-08, 13:13
irityosef irityosef is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard

het probleem is alleen dat mijn itunes niet meer dezelfde muziek erop heeft staan als op mijn ipod. (doordat ik mijn computer helemaal leeggemaakt had en opnieuw geinstalleerd)
De muziek die nu in mijn itunes staat is net zo veel als op mijn iphone..(16 nummers versus 3000 op mijn ipod)
Dus ik kan nu geen nieuwe muziek meer plaatsen op mijn ipod zonder dat ie alle nummers die er op staan eerst verwijderd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Indeling apps veranderd steeds na syncen tussen twee verschillende PC's Marcellobarros iTunes 4 18-05-11 12:34
Mijn iPhone synchen met 2 verschillende iTunes deni.88 Archief 9 20-11-09 19:46
Windows: Sync iPhone met Itunes : history versies ? sjama iTunes 1 11-01-09 14:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.