iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes 8.0/8.0.1.11 FREEZE, windows (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/24196-itunes-8-0-8-0-1-11-freeze-windows.html)

Paz 26-10-08 13:40

iTunes 8.0/8.0.1.11 FREEZE, windows
 
Zie titel.
Wie heeft hier nog meer last van?
Een update heeft bij mij dus niet geholpen. Ik snap dat ik eventueel een oudere versie erop kan zetten en kijken wat hier gebeurt, maar ik wil gewoon de nieuwe versie kunnen draaiien.
Hij blijft het spelende nummer nog afspelen, maar de rest zit muurvast. Ik kan alleen afsluiten via taakbeheer.
Misschien een bug die opgelost wordt in volgende updates.

King1987 26-10-08 14:55

Welke foutcode's geeft de pc aan? Of geeft hij totaal geen foutcode aan? Loopt heel je pc vast? Of alleen itunes? Wat ben je nog aan het doen wanneer Itunes vast loopt? Nog met een paar programma's? Of puur en alleen Itunes?

Paz 26-10-08 17:16

Geen foutcodes puur een freeze van iTunes met doorlopende muziek. Met aan CTRL ALT DEL kom ik er vanaf. Het is alleen iTunes wat vastloopt. Dit terwijl ik muziek afspeel.
Het gebeurt zodra ik een afspeellijst open. Zover ben ik iig.

King1987 26-10-08 18:43

Vreemd, mijn itunes heeft dat ook wel eens (gelukkig niet te vaak ;) ) Meestal komt dat bij mij namelijk door het feit dat ik er een zwaar programma naast draai (quickpar).

Heb je al in het logboek van windows gekeken wat de pc op dat moment nog aan het doen is? Of kijk eens bij proccesen als je CTRL-ALT-DEL indrukt. Misschien kan je zien wat hij nog op de achtergrond aan het doen is en kan je er zo achter komen wat de fout is!

Succes :D

Yash100 27-10-08 11:45

Is het zo dat als je een mp3 bestandje kopieert naar de desktop en weer dragt naar je Itunes dat in 8.0 dat niet meer mogelijk is?.
Had het nodig om met XP een ringtonetje te maken. Het lukte een tijdje geleden wel, maar ik weet niet meer of dat mijn 8.0 of een eerdere versie was.

iMick 28-10-08 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paz (Bericht 209846)
Geen foutcodes puur een freeze van iTunes met doorlopende muziek. Met aan CTRL ALT DEL kom ik er vanaf. Het is alleen iTunes wat vastloopt. Dit terwijl ik muziek afspeel.
Het gebeurt zodra ik een afspeellijst open. Zover ben ik iig.

hier heb ik regelmatig op m'n windows ook last van :(
haha, mischien wel apple die denkt van: "heey jullie geven ons
geen goede windows messenger (msn) dan geven wij windows
geen goede itunes meer" :p

J0hn 02-11-08 21:03

Heb exact hetzelfde probleem, ben je er al uit? Erg vervelend.. Had het in iTunes 8.0, toen ge-upgrade naar 8.1 en toen was het een tijd verholpen. Nu echter weer hetzelfde probleem.. re-install van 8.1 helpt iig niet..

ArB 02-11-08 21:33

Ik had het probleem ook en het enige wat mij restte was het weggooien van mijn bibliotheek en hem opnieuw alle mp3's e.d. laten zoeken.

Daarna werkte het weer.

DonaldR 05-11-08 14:16

Bij mij looopt iTunes telkens vast als ik in de muziebieb een song aanklik (om handmatig naar mijn iPhone te slepen). Ik heb uiteindelijk een gewoon cd'tje via de cdromspeler in iTunes afgespeeld. Daarna bleef iTunes ff draaien, waardoor ik toch een paar tracks op de iPhone kon zetten. Erg instabiel allemaal.

LuigiStyla 05-11-08 15:36

Makkelijk verholpen, heb het zelf al opgelost:

wat wel helpt is itunes + apple mobile device support + quicktime, via het configuratiescherm(ad/remove) eraf te gooien. Computer opnieuw opstarten, en vervolgens weer installeren.

Dit helpt als het goed is wel!

succes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.