//

I-tunes loopt telkens vast

I-tunes loopt telkens vast discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort loopt i-tunes telkens vast op mijn pc. Iedereen altijd schelden destijds op bv sonic stage (wat ook niet zo "flashy" was) Maar die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-08, 22:26
djarend djarend is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 48
Standaard I-tunes loopt telkens vast

Sinds kort loopt i-tunes telkens vast op mijn pc. Iedereen altijd schelden destijds op bv sonic stage (wat ook niet zo "flashy" was) Maar die liep tenminste nooit vast.
Nu is het heel vaak zo, als ik op een album klik en een nummer wil luisteren en terug naar album wil hij alweer vastloopt. Zeer irritant. Heb al opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet. Wat nu te doen. Als ik overigens eerst i-tunes van pc afhaalt ben ik dan alles kwijt of blijven alle "files" toch wel estaan op je pc. Anders probeer ik dat eens, hoewel het probleem ook aan een file kan liggen, of niet? , maar welke dan in hemesnaam?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-08, 14:07
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Same here, geen idee wat er aan de hand is en hoe dit opgelost moet worden.
  #3  
Oud 05-11-08, 15:41
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

heb het net in een ander draadje ook al gepost maar goed hier volgt hoogstwaarschijnlijk wel een oplossing.

wat wel helpt is itunes + apple mobile device support + quicktime, via het configuratiescherm(ad/remove) eraf te gooien. Computer opnieuw opstarten, en vervolgens weer installeren.

Dit helpt als het goed is wel!

succes!
  #4  
Oud 05-11-08, 20:08
djarend djarend is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 48
Standaard

Ok, dan raak ik dus verder niets kwijt neem ik aan, ik kan er van uitgaan dat alle progs en muziek in andere files op de pc staan, sorry misschien beetje domme vraag maar wil niet graag alles kwijtraken
  #5  
Oud 05-11-08, 20:29
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Alles binnen iTunes ben je natuurlijk wel kwijt, maar niet je mp3'tjes die elders op de harddisk staan. Die moet je dan opnieuw in iTunes trekken. Ik ga het maar eens proberen; die vastlopers irriteren me mateloos.
  #6  
Oud 05-11-08, 21:30
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

Ben er trouwens ook achter gekomen dat het aan de genius bar ligt. Volgens mij kan je die als vista gebruiker beter niet activeren anders reageert iTunes gewoon niet meer. Weet natuurlijk niet of dit bij iedereen zo is!

Laatst gewijzigd door LuigiStyla; 05-11-08 om 21:40. Reden: spelling
  #7  
Oud 05-11-08, 21:41
djarend djarend is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 48
Standaard

oh, ga ik dat eerst eens proberen, die genius bar, maak er eigenlijk toch geen gebruik van, dank voor deze tip, wie weet...
  #8  
Oud 05-11-08, 22:17
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Ik draai op XP Pro, maar ik ga eens kijken of ik Genius kan uitschakelen, gebruik het ook niet.
  #9  
Oud 05-11-08, 22:42
yvetskie's schermafbeelding
yvetskie yvetskie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 17
Standaard

zeker weten dat t genius is toen ik m nog aan had liep itunes ook constant vast sinds genius is uitgezet..no problemo
  #10  
Oud 05-11-08, 23:41
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

zijn problemen nog opgelost? ik hoor niks meer maar bij mij heeft het wel geholpen. Als test zelfs de geniusbar weer actief gemaakt en toen kwam het probleem weer opdagen.
  #11  
Oud 06-11-08, 11:09
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Het lijkt te helpen. Ik heb iTunes twee keer laten lopen met Genius uitgeschakeld en geen storingen en vastlopers. Hoop dat het zo blijft. Thnx voor de tip
  #12  
Oud 11-11-08, 16:08
djarend djarend is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 48
Standaard

Ja het helpt, sorry voor mijn late reactie maar had het druk. Idd Genius uitgezet en i-tunes loopt niet meer vast. Grappige is ook dat ik het ineens op mijn laptop had (eerst niet) die ik in mijn netwerk heb (i-tunes voor de i-phone gebruik ik met name op mijn pc) en daar ook genius uitgezet en wederom geen problemen meer. Ze moeten dat genius maar eens gauw gaan verbeteren, niet echt voor mij want zoals eerder gezegd had ik er toch niets aan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 15:33
Mijn iphone 1e generatie loopt telkens vast robinX iPhone algemeen 2 28-02-10 12:12
Iphone scherm loopt telkens vast robinX iPhone algemeen 0 26-05-08 20:58
Iphone 1.1.14 loopt telkens vast.. FengWu83 Unlock [archief] 0 31-03-08 20:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:19.