//

Bibliotheek iTunes niet meer vinden

Bibliotheek iTunes niet meer vinden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo nu en dan krijg ik een foutmelding bij het opstarten van iTunes: hij kan de bibliotheek niet meer vinden?? Als ik dan itunes opstart ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-08, 15:23
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Question Bibliotheek iTunes niet meer vinden

Zo nu en dan krijg ik een foutmelding bij het opstarten van iTunes: hij kan de bibliotheek niet meer vinden?? Als ik dan itunes opstart dmv de shifttoets en de snelkoppeling gelijktijdig in te drukken kom ik een een scherm waar ik de bibliotheek handmatig kan opzoeken en kan koppelen aan iTunes. tot zover gaat het goed, dan begint de ellende. Alle nummers komen dubbel of 3x in itunes te staan, de applicaties via de Astore zijn allemaal kwijt, ringtones zijn dubbel of driedubbel. Kortom: er is niets meer mee te beginnen. Ik heb zo'n 4000 nummers op m'n laptop staan, nu zijn dat er (alweer) meer dan 9000. Met de optie: dubbelen zoeken kan ik zien wat er mis is gegaan, maar er zit niets anders op dan ze handmatig te selecteren en te verwijderen??

Ik kom er maar niet achter wat ik niet goed doe. iTunes start gemiddeld 1x in de maand op deze manier op, vervolgens kost het uren en uren om alles weer in orde te krijgen.

Iemand enig idee? waar het aan ligt? hoe ik gemakkelijk dubbelen kan verwijderen? hoe ik de applicaties terugkrijg behalve allemaal etc. etc.????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-08, 20:08
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

je kan proberen om je muziek te laten sorteren op "Toegevoegd". Dan kan je alle muziek verwijderen die er dan net is bijgekomen....
ik weet niet of het werkt, heb het zelf niet kunnen testen, maar is het proberen waard

succes
__________________
life is awesome
  #3  
Oud 10-11-08, 20:10
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

Bedankt, maar helaas........ je kunt wel selecteren op toegevoegd, maar verwijderen doet ie niet????????
  #4  
Oud 07-09-10, 15:26
Sjra Sjra is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb mijn nummers her en der op mijn PC cq harde schijf staan. Is er een optie dat Itunes die nummers verzamelt en ze dan in één directory plaatst?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Remote kan bibliotheek niet vinden wimpy1973 iPhone Apps 1 21-09-10 22:37
Windows: Muziek (mp3) komt niet in itunes bibliotheek. Econz iTunes 3 30-05-10 10:59
iPhone: Na jailbreak kan iTunes iPhone niet meer vinden Djurres Jailbreak 2 08-09-09 18:47
Windows: iTunes kan ipod touch (1G) na jailbreak niet meer vinden basovich iTunes 12 18-01-09 21:50
Mac OS X: iTunes vind app store bibliotheek niet meer borgqueenx iTunes 3 11-11-08 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.