//

problemen van itunes naar iphone

problemen van itunes naar iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) goedendag allemaal, ik heb even een vraag. als ik via itunes een app download krijg ik deze niet op mijn iphone. itunes geeft aan dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-08, 14:35
iphoneremon iphoneremon is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 27
Standaard problemen van itunes naar iphone

goedendag allemaal,

ik heb even een vraag. als ik via itunes een app download krijg ik deze niet op mijn iphone. itunes geeft aan dat ik al 5 computers heb geautoriseerd heb. dit heb ik niet .ik heb namelijk maar 1 computer. ik moet wel 3 of 4 keer mijin wachtwoord intikken. tevens kan ik oon niet mijn app naar mijn iphione krijgen. de muziek is hij wel aan het sijnc-en maar de rest neemt hij niet mee.

ik word er een beetje moedeloos van. wie kan mij aub helpen.

alvast bedankt

remon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-08, 14:37
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

misschien moet je je machtiging van je iTunes account opnieuw instellen.
  #3  
Oud 09-11-08, 14:46
iphoneremon iphoneremon is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 27
Standaard

hij geeft idd steeds aan dat mijn machteging niet langer is gemachtigd. ik moet dan op machteging oke drukken. hij vraagt dan om mijn account en vul deze in. maar hij blijft het doen.

als ik deze machteging opnieuw instel moet ik dan itunes eraf gooien. maw hoe moet dat??

bedanktzover
  #4  
Oud 09-11-08, 14:54
iphoneremon iphoneremon is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 27
Standaard

ik heb de machtging ingetrokken. ik klik op mijn iphone en wil sync-en. hij vraagt dan om mijn wachtwoord deze tik ik in. hij zegt dan. deze computer is reeds geautoriseerd. inclusief dezze heeft u 1 comp geautoriseerd, u hebt nog 5 beschikbare computers. ik druk dan oke. dan staat er dat deze computer niet langer gemachtigd is voor programmas die zijn geinstaleerd op de iphone..........alss u deze comp niet machtigd dan zal file info van uw iphone wroden verwijderd..


dit gebeurd al een zoalng ik e iphone heb....

remon
  #5  
Oud 09-11-08, 16:07
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

ik had dat eerst ook gehad maar na een tijdje ging het vanzelf over, ik weet ook niet waarom
  #6  
Oud 27-06-09, 12:16
EdM EdM is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 15
Standaard

Ik zit met hetzelfde probleem... tjonge, vin het knap waardeloos dit. Sinds gister zeer enthousiaste nieuwe iphone gebruiker maar die software mag wel beetje beter en gebruiksvriendelijker... als iemand tips heeft! graag... installeren van nieuwe progs (navigatie bijv.) gaat ook niet via itunes. Moet ik op iphone downloaden en dan installeren. wazig... alvast bedankt voor tips!
  #7  
Oud 27-06-09, 12:28
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneremon Bekijk bericht
goedendag allemaal,

ik heb even een vraag. als ik via itunes een app download krijg ik deze niet op mijn iphone. itunes geeft aan dat ik al 5 computers heb geautoriseerd heb. dit heb ik niet .ik heb namelijk maar 1 computer. ik moet wel 3 of 4 keer mijin wachtwoord intikken. tevens kan ik oon niet mijn app naar mijn iphione krijgen. de muziek is hij wel aan het sijnc-en maar de rest neemt hij niet mee.

ik word er een beetje moedeloos van. wie kan mij aub helpen.

alvast bedankt

remon
Je moet ff inloggen op dezelfde PC als "Administrator", iTunes starten, aanmelden en dan iPhone syncen.

Waarna je weer naar je eigen PC account kan gaan en waarna de melding als het goed is weg is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EdM Bekijk bericht
Ik zit met hetzelfde probleem... tjonge, vin het knap waardeloos dit. Sinds gister zeer enthousiaste nieuwe iphone gebruiker maar die software mag wel beetje beter en gebruiksvriendelijker... als iemand tips heeft! graag... installeren van nieuwe progs (navigatie bijv.) gaat ook niet via itunes. Moet ik op iphone downloaden en dan installeren. wazig... alvast bedankt voor tips!
Volgens mij moet je meer lezen. Er is hier heeeel veel over geschreven. Alles over de iPhone is beschreven.

Gebruiksvriendelijk is hij zeker wel, alleen als nieuwe gebruiker zul je gewoon ff moeten wennen aan de iPhone. Net zoals je een trouwe PC gebruiker ben en in 1 keer over stapt naar aan Mac.

Op dit moment kun je alleen App's uit de App Store kopen en installeren (nog geen officiele jailbreak mogelijk).
  #8  
Oud 27-06-09, 15:39
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Ik heb dit ook gehad met een windows vista pc.
Oplossing daarvoor was :

eerste zorgen dat je systeembestanden en hidden bestanden kunt zien.

ga naar c:\programdata\Apple Computer\Itunes en delete daaronder het mapje SC compleet.

Start daarna itunes weer op, sinds dien kon ik weer syncen.

Ik kreeg ook geen app naar de iphone gezet. Bleef zeuren over autorisatie.
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #9  
Oud 27-06-09, 19:03
Toadje Toadje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar Toadje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Je moet ff inloggen op dezelfde PC als "Administrator", iTunes starten, aanmelden en dan iPhone syncen.

Waarna je weer naar je eigen PC account kan gaan en waarna de melding als het goed is weg is.



Volgens mij moet je meer lezen. Er is hier heeeel veel over geschreven. Alles over de iPhone is beschreven.

Gebruiksvriendelijk is hij zeker wel, alleen als nieuwe gebruiker zul je gewoon ff moeten wennen aan de iPhone. Net zoals je een trouwe PC gebruiker ben en in 1 keer over stapt naar aan Mac.

Op dit moment kun je alleen App's uit de App Store kopen en installeren (nog geen officiele jailbreak mogelijk).
Al deze stappen heb ik gedaan inclusief de map SC weghalen uit de Itunes directory, maar allen hebben bij mij niet geholpen. Ik krijg ook geen waarschuwing over een autorisatieprobleem. Hij synchroniseert mijn apps gewoon niet:

Spoiler


Ik kan niks aanklikken bij de apps zoals je kan zien op het plaatje. Ik raak er goed gefrusteerd van. Hoop dat iemand nog een andere oplossing heeft voor dit probleem

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 28-06-09 om 11:53. Reden: Afbeelding in een spoiler gezet t.b.v. het overzicht.
  #10  
Oud 27-06-09, 22:53
EdM EdM is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 15
Standaard

Het is me (voor zover en misschien gedeeltelijk gelukt). Ik heb Revo Uninstaller geinstalleerd en daarmee iTunes grondig verwijderd. Met de iTunes uninstaller kom je nergens... Voordat je uninstall doet moet je de machtiging die je had op je computer intrekken. Vervolgens zorgen dat je op je iphone zelf via Instellingen, Store je account uitlogd. Na de uninstall de pc opnieuw opstarten en dan iTunes downloaden en installeren. Een van de dingen die ik bedoel met "onvriendelijk" is dus dat zelfs nu na die nieuwe install iTunes nog wel je afspeellijsten enzo(?wat nog meer?) kent. Lijkt mooi (en werkte ook wel) maar blijkbaar blijft er dus van alles op je pc staan terwijl je het eraf wilde hebben.
Anyway, mijn pc nu weer gemachtigd, ingelogd in shop en synchro gestart. Geen meldingen meer over machtingen... of dit komt door de herinstallatie of het feit dat ik met m'n iphone eerder ook ingelogd was (wat je doet met het zelfde Apple ID) dat dat problemen geeft... tja misschien dat iemand het weet.

Vooralsnog is het zo dat ik het programma, Navigon, via m'n iPhone "appstore" heb gedownload en geinstalleerd (Wi-Fi verbinding dus duurde een poosje) en nu ook nog eens op mijn pc. Store is gelukkig wel zo slim dat die ziet dat je het al betaald hebt.
Grappige is alleen dat ik die download via m'n pc nu niet meer op m'n pc zie (maar heeft wel 20minuten staan de downloaden). Geen idee waar het nu staat enzo.

Dat hele iTunes... hmmm, probeerde met m'n iPod er al aan te wennen maar dat viel niet mee. Nu met iPhone moet ik wel. Hopelijk ga ik het nog 's snappen

Ik zou wel graag willen weten wat nu de "normale manier" is van een gekocht programma te downloaden (via je pc) en die te installeren op je iPhone. Vind wel her en der informatie maar vaak gaat het alleen maar om muziek en tja, dat hoeft niet geinstalleerd te worden. Zou iemand me dat in paar stapsgewijze punten kunnen zeggen?

bedankt alvast!
p.s. mijn iphone heeft geen jailbreak (en wil ik in principe ook niet).

Laatst gewijzigd door EdM; 27-06-09 om 22:55.
  #11  
Oud 28-06-09, 09:20
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Als je de locatie wilt vinden van gedownloade apps kun je het beste op je pc even zoeken naar '.ipa'. In Vista staan die in C:\Gebruikers\Naam\Muziek\iTunes.

De normale manier van aanschaffen en downloaden van programma's zou 'gewoon' via iTunes/Store/Programma's moeten zijn. 'Gewoon' tussen aanhalingstekens, omdat er kennelijk nogal wat problemen mee zijn.
Daarna zou een synchronisatie (al dan niet na machtiging van de betreffende computer) voldoende moeten zijn om de software ook op je iPhone te kunnen gebruiken.
Maar ja, theorie en praktijk....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #12  
Oud 28-06-09, 13:55
EdM EdM is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Als je de locatie wilt vinden van gedownloade apps kun je het beste op je pc even zoeken naar '.ipa'. In Vista staan die in C:\Gebruikers\Naam\Muziek\iTunes.

De normale manier van aanschaffen en downloaden van programma's zou 'gewoon' via iTunes/Store/Programma's moeten zijn. 'Gewoon' tussen aanhalingstekens, omdat er kennelijk nogal wat problemen mee zijn.
Daarna zou een synchronisatie (al dan niet na machtiging van de betreffende computer) voldoende moeten zijn om de software ook op je iPhone te kunnen gebruiken.
Maar ja, theorie en praktijk....
bedankt voor de bevestiging... beetje opluchting want ik vat het ook een beetje op dat ik niet helemaal wacko ben
  #13  
Oud 14-02-10, 14:06
DiaanAplle6 DiaanAplle6 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2
Standaard

Hayy!,
Als ik via mijn iphone naar de Appstore ga en applicatie's download heb ik geen problemen.
Maar als ik dan een Update krijg of ik wil een applicatie die groter is dan 10MB moet ik hem via de pc Machtigen.
Als ik dat doe, krijg ik nadat ik mijn gebruikersnaam en wachwoord heb ingevoerd de melding:
Inclusief deze. hebt u 1 computer geautoriseerd van al uw 5 beschikbare computers.

Ik snap er geen drol van (ik heb helemaal geen 5 computers en wtf betekend geautoriseerd? )

Kan iemand mij AJB helpen?
  #14  
Oud 09-03-10, 21:34
lauraschuringa lauraschuringa is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Ik ben echt helemaal wanhopig. Ben echt superblij met mijn Iphone, maar....
Ik heb echt alles geprobeerd:
- Iphone aan/uit,
- Administrator worden,
- Itunes verwijderen en opnieuw installeren,
- Computer machtigingen uitzetten en weer aanzetten

Hij blijft me vertellen dat mijn computer niet gemachtigd is en als ik het dan nog een keer doe zegt ie weer dat ik m al gemachtigd heb! En dus haalt ie gewoon al mijn applicaties die ik via de App's op m'n Iphone heb gezet er allemaal af!!

Help!
  #15  
Oud 11-03-10, 12:13
whatsinaname whatsinaname is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard zelfde probleem: computer niet gemachtigd in iTunes

Hi,

ik heb hetzelfde probleem: kan geen apps syncen tussen mijn pc en iphone. Bij mij wel een duidelijke oorzaak, ik ben overgestapt op het syncen via een nieuwe pc. alles synct prima, foto's muziek, films etc.

alleen programma's niet: elke keer zegt itunes dat de pc niet is geautoriseerd terwijl ie dat wel is. en ik kan op de iphone prima progjes downloaden uit de appstore, hij weigert ze alleen op de pc over te plaatsen. en ik kan op de pc ook progjes downloaden, alleen die zet ie niet op de iphone...aaargh

bovenstaande aangedragen oplossingen geprobeerd, maar helpen niet

wie heeft een oplossing?

dank~!

Laatst gewijzigd door whatsinaname; 11-03-10 om 12:16.
  #16  
Oud 11-03-10, 12:22
whatsinaname whatsinaname is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Hi,

ik heb nu toch een oplossing gevonden gelukkig
bij mij was het een combinatie van updaten naar de nieuwste itunes versie en het verwijderen van de map SC Info in C:\ProgramData\Apple Computer\iTunes.

zie instructies: http://support.apple.com/kb/TS1389?v...L&locale=nl_NL (onderin de laatste stap in oplossingen)

misschien helpt het bij anderen ook

Laatst gewijzigd door whatsinaname; 11-03-10 om 13:15.
  #17  
Oud 19-03-10, 16:07
ollopol ollopol is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

error 9813 iphone 3g,ibook g4
Na het downloaden van de nieuwste firmware voor de iphone verschijnt op de iphone de mededeling dat er alleen emergency calls mogelijk zijn de rest van programmas niet bereikbaar. Op het ibook in itunes de mededeling :
Uw verzoek aan de itunes store kan niet worden voltooid. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (9813)
Heb al keychain hersteld en 509 anchors file vervangen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met overzetten foto's van pc naar Iphone mwk iTunes 4 22-06-10 20:14
Problemen na upgraden iPhone 1.0 van 2.2.1 naar 3.0 chris96 iPhone algemeen 3 07-07-09 21:26
problemen na update van 1.1.4 naar 3.0 iphone 2 g cerealkiller iPhone algemeen 3 06-07-09 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59.