iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: Account in Nederlandse EN Amerikaanse store? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/25422-account-nederlandse-amerikaanse-store.html)

rtenkroode 19-11-08 17:42

Account in Nederlandse EN Amerikaanse store?
 
Wie weet of dit mogelijk is:
ik wil een account in the US iTunes store EN in de NL iTunes store, en applicaties uit beide winkels op mijn iPhone kunnen zetten.

Enig idee of dit kan en hoe ik dit moet doen? Ik heb momenteel een account in de US store, maar er komen af en toe handige apps die alleen in de NL winkel te krijgen zijn. Dus wil ik een 2e account erbij maken.
Het acount aanmaken is niet het grote probleem, maar nu syncen....

IEmand die dit al eens gedaan heeft?

iFilip 19-11-08 17:51

Heb ik ook en dit werkt perfect.
Syncen is geen probleem!

iMario 19-11-08 20:02

Ik heb zowel een NL als US account. Werkt gewoon perfect.

rtenkroode 21-11-08 11:20

Ok. Werkt inderdaad.
Ik zie nu ook wat ik in het verleden fout deed. Ik kwam nl niet uit de US store bij het aanmaken ban een NL account. Ik heb een hele link over het hoofd gezien bij het aanmaken van het account (De link om naar een ander land te gaan :-) ).

Emiel Amsterdam 04-12-08 14:53

Gebruik van Amerikaanse iTunes store
 
Ik heb even gegoogled op "hoe kan ik amerikaans itunes account krijgen" en kom dan bijvoorbeeld hier of hier uit.

Ik dacht: jippie :p precies wat ik zoek. Maar nee :eek:

Beide melden dus dat je een coupon-code voor de iTunes store van de US moet redeemen om zo te kunnen registreren zonder credit card.

Al die sites met coupon codes werken niet (meer) en ik wil US apps downloaden...! Wie helpt?

benBEN 05-12-08 00:59

Forum door zoeken, zijn al veel meerdere topic's over geweest.

King1987 05-12-08 10:58

Discussie's samengevoegd, in het vervolg graag de zoekfunctie gebruiken :)

Timmeh_ 05-12-08 19:47

Hoe kom je dan in de US iTunes Store als Nederlandse gebruiker?

BadSide 05-12-08 19:57

Uitloggen uit je NL account, inloggen op je US account. Je wordt dan automatisch doorverwezen. Je kunt ook onderin de iTunes Store (op de homepagina) een land kiezen, maar wanneer je op je NL account zit en je selecteert US, dan wordt je automatisch weer teruggestuurd.

Timmeh_ 07-12-08 20:00

Ik heb even lopen zoeken (Google en dit forum) maar alle oplossingen is dat je geen creditcard gebruikt.. maar nu wil ik graag ook US apps kunnen kopen. Dan wordt als tip gegeven dat je via eBay een iTunes GiftCard kan kopen en die gebruiken, maar ik zou liever gewoon mijn Postbank CreditCard gebruiken.. Kan dit überhaupt en zo ja, hoe dan?

Cherrim 07-12-08 20:08

Ik zou ook graag een NL en en US iTunes account willen hebben maar dan zonder creditcard en iTunes giftcard ik heb op dit forum ookal wat gezocht en al een paar dagen lang gegoogled en op youtube gezocht maar niks wel allemaal met redeem dit redeem dat maar dat werkt allemaal niet meer en valse gegevens invullen ook niet want zodra ik alles heb ingevuld blijft die bij mijn vragen om mijn creditcard nummer terwijl ik bi betaal methode None heb aangeklikt en language US. Wie kan mijn hiermee verder helpen ?

namastee 09-12-08 22:25

heb al een aantal keer geprobeerd om een US gift card te kopen via ebay, maar helaas wordt mijn geld steeds teruggstort als ik iets heb afgerekend. op een of andere manier klopt mijn adres niet met mijn credit card nummer, zeggen ze?
ik heb het maar opgegeven...voor even!:cool:

Cherrim 10-12-08 08:36

Voor een NL account kan je toch gewoon een NL GiftCard halen bij bijv. dixons en die dan gewoon inwisselen account aanmaken etc. Dat werkt nu nog gewoon met iTunes 8.0 of heb je een oudere verzie ervan nodig ?

Grt Cherrim

namastee 10-12-08 09:24

excuses, belangrijke info vergeten te melden het gaat hier om een us gift card.

benBEN 11-12-08 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door namastee (Bericht 229260)
excuses, belangrijke info vergeten te melden het gaat hier om een us gift card.

Als je dus al een US card hebt zou je dus zo moeten kunnen kopen (via je USgiftcard) Je vult het nummer van de giftcard in, en je kan gaan shoppen

namastee 11-12-08 06:47

dat is het hem, die heb ik dus niet en die heb ik tot 4x geprobeerd aan te schaffen. helaas, het geld na storten werd steeds teruggestort. geen kaart dus.

Nickmanzz 31-12-08 01:11

Ik heb zelf 3 accounts: van UK, US en België

namastee 31-12-08 09:13

De vraag is: hoe is het jou gelukt?

gerard2706 07-01-09 09:30

i-Tunes US
 
Na veelvuldig de zoekfunctie te hebben gebruikt, heb ik geen antwoord kunnen vinden...

Hoe kan ik met een Nederlandse creditcard een account aanmaken bij de i-Tunes store US.
Hier staan verschillende Apps die in Nederland niet verkrijgbaar zijn.
En volgens mij ben ik het wel eens tegen gekomen dat er door meerdere mensen gebruik van wordt gemaakt.

King1987 07-01-09 09:46

Topic's samengevoegd. Hier kan hij perfect bij lijkt mij zo :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:56.