iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Itunes start niet op (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/25961-itunes-start-niet-op.html)

GertjanV 27-11-08 10:48

Itunes start niet op
 
Hallo Iphone deskundigen!

Nadat ik mijn werk laptop ingeleverd had, wou ik na en aantal weken weer eens wat nieuwe muziek op mijn Iphone 3G.
Nadat ik hem thuis voor het eerst aan de pc koppelde viel mij gelijk op dat de pc hem herkend als "camera" en helaas werd Itunes ook niet geopend. Ook het los openen van Itunes werkte niet meer.
Daar ik vroeger een Ipod heb gehad (jaren geleden) leek het mij verstandig om alle Itunes zaken (Quicktime itunes) er netjes af te gooien met o.a. cc cleaner.
Daarna de programma's netjes weer geinstaleerd, maar het probleem bleef dat Itunes helemaal niks doet. Na het verwijderen en er opnieuw opzetten zo'n 6 keer te hebben herhaald en daarnaast ook verschillende usb poorten te hebben geprobeerd, daarnaast ook nog geprobeerd via een ander account Itunes te installeren en openen, wat ook niet lukte. Heb ik de moed even opgegeven... Hebben jullie misschien nog een tip?

Voor de goede orde, Itunes opent dus helemaal niet.. :(

Alvast bedankt!

King1987 27-11-08 11:04

Reboot eens een keer, verwijder alles handmatig: Itunes/bonjour/Apple mobile divece
Reboot nog een keer. Download opnieuw Itunes van de Apple site! Dan moet hij het doen! (Installeer de nieuwste Itunes)

Succes :D

GertjanV 27-11-08 11:40

Ha King!

Ik heb mijn Iphone gereboot (de 2 knopjes lang inhouden totdat de appel verschijnt) Daarna via cc cleaner; itunes, quikcktime, bonjour en apple software update verwijdert tevens ook verwijdert via program files. Apple mobile device kan mijn pc nergens vinden.
Daarna zoals gevraagd de Iphone nogmaals gereboot, de nieuwe Itunes geinstalleerd, en weer helemaal niks.. Het installatie programma zegt wel van dat hij Itunes automatisch zal opstarten maar ik zie niks. Wanneer ik daarna via start> programma's en dan Itunes aanklik gebeurt er ook niks meer dan dat de pc even nadenkt en dan niks doet.

Ik ben zoals je misschien al kon raden zeker niet technisch, dus hoop niet dat ik iets doms over het hoofd zie..

Groetjes!

King1987 27-11-08 11:47

Maak jij gebruik van de virus scanner AVG? Heb wel eens ergens gelezen dat die het ook tegen kan houden!

Zo ja, eens uitzetten en opnieuw proberen optestarten. Werkt dat nog niet, Itunes installeren terwijl AVG uitstaat!

GertjanV 27-11-08 12:00

Net even gekeken in het "Windows beveilingings centrum" op dit moment gebruiken wij hier helemaal een virusscanner (ja ik geloof dat dat ook niet goed is :) ) AVG hebben wij hier ooit wel gehad voor een proefperiode ofzo, maar op dit moment dus niet.

Anyway toch bedankt voor je hulp, Ik zal es kijken of ik er iemand bij kan halen, ik laat iig nog weten wanneer het opgelost is en wat de oorzaak was!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:48.