Status MobileMe account.
Ik gebruikte de Trialversie, die liep 11-11-2008 af. Ik was nog niet in staat geweest te Reactiveren.
Ineens zijn al mijn Contactpersonen + Agenda's van mijn iPhone verdwenen. Als ik NU reactiveer, zijn dan al mijn Contactpersonen + Agenda's nog aanwezig op het MobileMe account ??? Ik heb geen zin 79 Euro uit te geven, om alles weer opnieuw in te moeten voeren. Applesupport NL weet het antwoord niet en supportmails (2) worden/zijn niet beantwoord binnen de beloofde 48 uur. Trouwens zeer slechte service van Apple. Weet iemand hoe het zit ??? |
Sorry maar 11-11-08 is ook al eventjes geleden.
Makkelijk om te zeggen niet netjes van Apple, maar ook niet erg slim en snelle actie van jezelf. Ik denk dat je je gegevens inderdaad kwijt bent nu |
Opgelost
Nou sorry hoor het is nog geen maand.
Als ik 79 euro moet investeren, verwacht ik daar een beetje support bij. Support NL kon mij sowieso niet helpen. Toen heb ik met de US support gechat en die konden mij vertellen, dat de gegevens inderdaad gedelete waren. Maar ik heb zelf de oplossing inmiddels gevonden. Kwestie van sync MobileMe account uitschakelen. En in iTunes Outlook Contactpersonen + Agenda weer aangevinkt. En hopla ik had alles weer terug en 79 Euro rijker, geen MobileMe account meer nodig ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00. |