iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Help! Itunes loopt vast als ik Iphone aansluit (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/26676-help-itunes-loopt-vast-iphone-aansluit.html)

baharco 09-12-08 16:51

Help! Itunes loopt vast als ik Iphone aansluit
 
Zonder een mij bekende reden loopt itunes vast als ik mijn iPhone aansluit, itunes werkt gewoon zonder iPhone maar als ik deze aansluit gebeurt er niets meer. Iphone wordt niet herkend en niets is meer aan te klikken en ik moet itunes via beheer afsluiten. Heb alles al opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet, wie heeft advies!?

nielss 09-12-08 21:07

Misschien dat je een oude versie hebt van iTunes en dan niet goed reageerd met 2.1/2.2?
probeer iTunes te updaten
tab Help => zoeken naar updates

baharco 09-12-08 21:27

thx maar heb de nieuwste versie van itunes

Destiny 09-12-08 21:32

Heb je mobiledevice ook opnieuw geïnstalleerd?

baharco 10-12-08 09:07

ook mobiledevice opnieuw geïnstalleerd maar helpt niet. Itunes loopt ook op laptop vast, kan het aan de Iphone liggen?

King1987 10-12-08 09:10

Je moet alles verwijderen, (iTunes, bonjour en apple mobile device) rebooten. AVG scanner (vermoed dat je die gebruikt) even uitschakelen - alles opnieuw installeren, weer rebooten, virus scanner uitschakelen - dan pas weer je iPhone aankoppelen.

Anders: Je webcam uitschakelen of andere usb poort/kabel proberen

baharco 11-12-08 11:49

@king1987: thx, heb je adviezen opgevolgd... helaas nog steeds zonder resultaat. Behalve dat PC nu ook de Iphone niet meer herkent. Heb T-mobile gebeld en die adviseren de telefoon bij hen af te geven. Nog iemand een laatste tip?

baharco 16-12-08 11:30

Heb zelf nog van alles geprobeerd en dit heeft geholpen.

Maw, heb je last van een vastlopende Itunes en verschijnt je Iphone niet meer kan je de oplossing van Apple waarvan ik een link heb geplaatst proberen!

jordisjod 16-03-09 11:52

Ik heb hetzelfde probleem. Zodra ik de iphone connect loopt itunes vast! Iphone herstellen helpt even, zodra ik de USB eruit trek en weer opnieuw connect loopt ie weer vast! Iemand nog ideeen.

zwaan 16-03-09 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordisjod (Bericht 266831)
Ik heb hetzelfde probleem. Zodra ik de iphone connect loopt itunes vast! Iphone herstellen helpt even, zodra ik de USB eruit trek en weer opnieuw connect loopt ie weer vast! Iemand nog ideeen.

Alles Apple opnieuw installeren en je library opnieuw inladen.

Orbi 12-01-10 23:51

Heb hier net hetzelfde probleem.
Alle mogelijke oplossingen doorgenomen.
Niks werkt!
Telkens kom ik met mij itunes vast te zitten.
Probleem is nu ook dat na mijn herstel alle muziek niet meer op mij iphone staat.
Net dat wat mij het meeste van belang is!
Alsook sommige apps (zoals quickoffice die te zwaar is om via 3G te downen!)
Iemand een oplossing die echt helpt?

Ben radeloos aan het worden!

daloup 13-01-10 11:00

Wellicht helpt het om een reset uit te voeren en dan daarna je iPhone te connecten met je pc en je library weer erop te zetten.

Ben het probleem zelf nog niet tegengekomen.

Succes!

jfokkens 21-01-10 17:14

hallo,ik heb laatst m`n laptop gereset,
itunes opnieuw geinstaleerd,en toen herkende
itunes m`n touch niet meer,en de laptop herkende
hem als camera
toen m`n touch maar gereset en nou doet hij helemaal
niks meer,hij zoekt aleen kontakt met itunes
kon hem wel een keer met itunes resetten,maar dan geeft
hij error 1611
wie kan mij helpen please
``de touch was bij de weg gejailbreakt!``

Tjonvalks 28-05-10 14:00

hey, ik heb t zelfde gehad mijn mijn ipod classsic. heb heel resoluut gewoon alles van mijn ipod gegooid.. Geformateert dus. en nu doet hij het weer. Itunes herkent em weer. dus ik was blij genoeg. Ik weet niet hoe dat bij een Iphone werkt, aan gezien er veel meer op staat. Maar misschien kun je het eens proberen. Anders weet ik het ook niet meer. Succes

ggrassi 20-08-10 08:29

Itunes loopt vast op het moment dat ik TT terugzet
 
Wie kan mij helpen? Ik heb het volgende probleem. Gisteren heb ik met alle ellende van dien 4.0.2 op mijn Iphone gezet. Echter dit verliep al dramatisch. Nadat het uiteindelijk gelukt was wilde ik all mijn apps terugzetten. Dit lukte echter alleen tomtom niet.

Altijd liep Itunes vast. De statusbalk kwam niet verder dan 25%. Dus ik heb TT niet kunnen installeren.:mad:

Weet iemand hier de passende oplossing voor? Mijn Iphone is niet ge-jailbreaked!

ButcherJF 20-08-10 11:35

Bij de installatie van TomTom is nogal veel schijfruimte nodig, ik meen minimaal het dubbele van de app-omvang. Maak eerst extra ruimte vrij door bijv. muziek of filmpjes te verwijderen en probeer het dan opnieuw. Als het gelukt is kun je de verwijderde items daarna weer toevoegen.

ggrassi 20-08-10 12:13

Bedankt voor de info. Echter ik heb 11Gb vrij. Ook heb ik geprobeerd om allereerst TT er op te zetten echter dat mocht niet baten

floa1512 03-10-10 21:10

Hoi luitjes allemaal hier ;
Ik heb een probleem en misschien dat hier iemand mij kan helpen.
Als ik mijn iPad , iPhone of iPod toush wil herstellen blijft iTunes hangen.
Op bv mijn iPod zie ik dat appeltje en daaronder het voortgang balkje en die blijft in iTunes en op de iPod op het laaste stukje voor het klaar zou moeten zijn met herstellen hangen.
Wie weet wat ik hieraan zou kunnen doen ?

ggrassi 04-10-10 07:04

Iphone hangen
 
Zet tijdelijk je firewall ens uit. Dit was in ieder geval bij mij het probleem

floa1512 04-10-10 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ggrassi (Bericht 576298)
Zet tijdelijk je firewall ens uit. Dit was in ieder geval bij mij het probleem

Zal ik proberen.
Dat had ik nog niet gedaan.
Ik hou jullie op de hoogte.
Thnx vast

floa1512 04-10-10 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ggrassi (Bericht 576298)
Zet tijdelijk je firewall ens uit. Dit was in ieder geval bij mij het probleem

Hellaas geen succes , ook niet met fire wall uit.
Ik heb apple mobile divices suport en iTunes via convig herstelt .
Daarna de computer herstart en dan fire wall uit gezet.
iTunes gestart , iPhone gekoppelt , herstellen en ja hoor daar hangt hij weer op dat randtje. Appeltje balkje :mad:
Anny one ?

wilderoos 10-09-11 10:34

mijn iphone2g heeft jailbreak en nieuwste software, maar nu werkt Hyves niet meer omdat die software 4.0 vereist en ik heb 3.1.3.. oude versie staat in bibliotheek van iTunes. Maar als ik mijn iphone aansluit op iTunes moet ie synchroniseren. Kan dan geen kwaad voor jailbreak en hoe zet ik dan de ouder Hyves terug?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.