//

Palm gegevens op I-Phone overzetten?

Palm gegevens op I-Phone overzetten? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen, mij Palm Treo staat vol met gegevens, deze wil ik allemaal op mijn nieuwe I-Phone hebben. Hoe ga ik dat nou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-08, 18:47
Robbert1965's schermafbeelding
Robbert1965 Robbert1965 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Pal aan het strand !
Berichten: 25
Standaard Palm gegevens op I-Phone overzetten?

Wie kan mij helpen, mij Palm Treo staat vol met gegevens, deze wil ik allemaal op mijn nieuwe I-Phone hebben.
Hoe ga ik dat nou doen?

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-08, 18:50
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

ik weet niet of het kan, maar je zou kunnen kijken of je de gegevens in outlook kan zetten. en vanuit outlook kan je dan met je iPhone syncroniseren

Off-topic
pas je profiel ff aan dat je een iPhone hebt

  #3  
Oud 09-12-08, 19:43
Robbert1965's schermafbeelding
Robbert1965 Robbert1965 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Pal aan het strand !
Berichten: 25
Standaard OK, maar hoe.

Nu is het mooie van Palm dat ik alles kan indelen, ik heb geen idee hoe ik vanuit Palm Desktop mijn gegevens naar Outlook kan overzetten, derhalve is hulp hierbij zeer welkom. Wie helpt me verder?
  #4  
Oud 09-12-08, 19:46
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Ik weet niet waarom je een treo inruilt voor een iphone (een treo is niet slecht) maar een palm kun je niet direct syncen met een iphone. Ik had een Palm tot mijn iphone en ik heb een sync gemaakt tussen de palm en outlook 2003. Daarna een sync tussen de iphone en outlook. Dat werkt maar een aantal gegevens gaan verloren.

-in palm kun je afspraken kleuren. Dat wordt niet overgezet op de iphone. Je kunt wel in outlook subagenda's maken en deze worden in verschillende kleuren getoond, dat is iets wel iets anders dan een afspraak kleuren / labelen.
-nieuwe verjaardagen komen niet meer automatisch in je agenda.
-todo list wordt niet overgezet naar iphone.
-Documenten moet je met de hand syncen
-Een palm kun je vrij makkelijk de baas laten zijn als hij synct met meerdere computers, de iphone is niet zo. De outlook agenda is de baas, nooit syncen met meerdere computers.
-je kunt op een iphone geen docs en excel bewerken, wel lezen.
-je hebt geen cut and paste in de iphone

De iphone is wel op een aantal dingen mooier maar dat wist je al
  #5  
Oud 09-12-08, 19:49
Robbert1965's schermafbeelding
Robbert1965 Robbert1965 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Pal aan het strand !
Berichten: 25
Standaard Bedankt !

Beste Mark, dank voor je uitgebreide reactie, ik wacht nog even af of er meerdere reacties komen, dat hoop ik wel, en dan ga ik aan de slag !

En ja, waarom een I-Phone, veeeeel mooier !!
  #6  
Oud 10-12-08, 12:28
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark Bekijk bericht
...nieuwe verjaardagen komen niet meer automatisch in je agenda...
Ik weet niet hoe de Palm met verjaardagen omgaat, maar als je de verjaardagen hebt ingevuld in het daarvoor bestemde veld bij je contacten dan komen deze WEL automatisch in iCal en dus op je iPhone.

Hiervoor moet je in iCal "Toon verjaardagskalender" aanvinken. Er komt dan automatisch een kalender bij in iCal met alle verjaardagen van je contactpersonen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Picture 14.jpg‎ (40,3 KB, 7x gelezen)
Bestandstype: png Picture 16.PNG‎ (7,6 KB, 4x gelezen)
Bestandstype: png Picture 15.PNG‎ (19,4 KB, 4x gelezen)
__________________
...
  #7  
Oud 10-12-08, 17:40
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Dat klopt maar de topic starter heeft net als ik windows :-(

Nog een nadeel van de iphone ten opzichte van de palm, infrarood en bluetooth werkt niet meer om informatie te beamen. Bluetooth op een iphone is uitsluitend voor een headset.

Succes, de iphone is inderdaad de allerbeste en mooiste smartphone op de markt.
Vooral de apps en het grote scherm maakt het de eerste telefoon die een beetje een laptop kan vervangen.
  #8  
Oud 10-12-08, 17:44
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark Bekijk bericht
Dat klopt maar de topic starter heeft net als ik windows :-(
Sorry, vergeet nogal eens dat iedereen met een iPhone of iPod ook niet automatisch een Apple computer hoeft te hebben. Zal proberen eens wat beter op de gegevens in het profiel te letten want die staan nota-bene in beeld bij ieder bericht.

En puur uit nieuwsgierigheid; hoe sync je dan met Outlook op een Wintendo? Ik zie die optie namelijk niet op de Mac of is dat dan weer iets wat exclusief is voorbehouden aan Windows gebruikers?
  #9  
Oud 11-12-08, 00:30
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Met de hedendaagse Palm Desktop kan er geen categorieën meer worden gebruikt bij de kalender, het idee van meerdere kalenders vervalt daardoor (krankzinnige move van Palm maar daar zijn ze de laatste jaren heel goed in geworden). Je kunt altijd bij Palm Desktop de informatie exporteren en deze in bijv. Outlook weer importeren. Middels tools als IntelliSync kun je ook de Palm direct met Outlook laten synchroniseren. Als ik het goed heb zit er tegenwoordig ook geen IntelliSync Lite versie meer bij de Treo dus dan zul je verder moeten zoeken.
  #10  
Oud 11-12-08, 13:36
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Met een wintendo bedoel je een Windows computer? Outlook syncen op deze machines gaat via de windows versie van Itunes. Deze versie van itunes heeft een optie om de agenda's (meervoud ja) en de contactpersonen te syncen. De todo lijst enzovoort wordt niet gesynced. Daarom zit op veel todo apps een optie om de lijst te mailen naar jezelf.
  #11  
Oud 12-12-08, 21:14
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Wintendo is een kinderachtige benaming voor een Windows computer.
  #12  
Oud 09-01-11, 12:26
spikebyt spikebyt is offline
• iOS 12.1.1
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 46
Standaard Hoe van de Palm T3 naar de iPhone4 ??

Even terug naar de originele vraag aub. Ik heb sinds kort ook een iPhone 4 en daarvoor had ik een Palm T3, die alle data heeft en die zit ook in de Palm desktop. Ik heb nooit met Outlook gesyncht, want daar was geen reden voor. Ook ik zit nu met het euvel dat mijn historische gegevens over moeten naar de iP4. Er zijn meerdere suggesties geboden, maar is er iemand die dit ook gedaan heeft en wil vertellen hoe dat is gegaan. Ik zit zelf al flik te stoeien, maar hulp zou zeer welkom zijn

Grtz, Spikebt
  #13  
Oud 17-01-11, 20:24
spikebyt spikebyt is offline
• iOS 12.1.1
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 46
Standaard Agenda van Palm T3 naar iPhone4

Door het overzetten van alles op de simcard en deze in de iphone te zetten was het meeste wel over. de ontbrekende gegevens heb ik maneel aangevuld. Ik heb inmiddels een MobileMe account genomen en daar staat nu alles op. Wel erg handig want hoe ik ook verbinding maak, alle gegevens zijn eender, daar ben ik erg blij mee.

Blijft alleen nog het probleem over mijn agenda-gegevens. Ik ben al zover dat ik ICS-files heb gemaakt van mijn Palm, maar ik zie geen mogelijkheid die in MobileMe te importeren. Is het noodzakelijk dat ik dat via iCal doe?
Ik vind niet echt een goede beschrijving hoe dit te doen

Ik draai onder windows dus heb dat programma niet. wie helpt me verder ??

TIA Spikebyt
  #14  
Oud 23-01-11, 13:32
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Zoals ik twee jaar eerder schreef, de palm kan niet direct syncen met een iphone maar je moet voor conversie syncen met outlook of andere applicatie. Dat heb ik al me twee iphone/ palms gedaan. Je hoeft outlook niet te kopen maar alleen gebruiken voor deze ene keer. Dus in schema: palm - outlook.
Outlook - iphone.
Wat voor agena applicatie gebruik je nu op de pc.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Simpel gegevens overzetten Hornet iTunes 0 23-10-10 19:57
overzetten van gegevens usly iTunes 0 22-10-10 18:11
gegevens overzetten Charlize iTunes 0 10-06-10 23:33
Adresboek van Palm Treo overzetten lara.brdar iTunes 2 10-04-10 01:53
Gegevens overzetten -25- iPhone algemeen 1 09-05-09 08:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.