iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Iphone contacten & agenda sync. met 2 pc's (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/26888-iphone-contacten-and-agenda-sync-2-pc-s.html)

dejos 13-12-08 10:53

Iphone contacten & agenda sync. met 2 pc's
 
Goedemorgen allemaal;
Ik gebruik mijn iphone vooral als agenda en adresboek, dit zowel op privé als op professioneel vlak. Ik wens mijn iphone dus te synchroniseren met 2 verschillende computers.
Op de pc op mijn werk staan dus al mijn professionele contacten alsook mijn prof. agenda. En op mijn thuis pc staan mijn prive contacten & prive agenda.
Om een of andere reden gooit hij altijd een van de contactgroepen / agenda's eraf bij het synchroniseren. Als ik dus op mijn werk synchroniseer, gooit hij de privecontacten & agenda eraf en vice versa.
Ik ben geen expert in dit soort dingen, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb ook het forum even doorzocht voor gelijkaardige problemen, maar kon niets vinden.
Alvast heel erg bedankt

mees 08-01-09 10:38

sync met 2 pc's
 
In i-tunes werd mij gevraagd wat ik wilde doen omdat er al een synchronisatielokatie bestond. Ik kon kiezen voor de optie 'samenvoegen'. Zo heb ik overal hetzelfde bestand. Is dat wat je bedoelt?

Svennekes 10-02-09 18:27

Probleem is dan dat je beide agenda's ook werkelijk samengevoegd worden. Op het werk zullen je prive-afspraken verschijnen en thuis de professionele.

Ik veronderstel dat dat niet de bedoeling is.

_kay_ 10-02-09 22:20

heb zojuist ook geprobeerd om te syncen, heb de stappen gevolgd die op Google stonden, heb ook gekozen voor de optie samenvoegen. maar nu ben ik al mijn contacten en agenda punten kwijt kwijt.:mad::eek: Is er een mogelijkheid om die terug te krijgen.

mees 11-02-09 11:27

Eh... backupje gemaakt?

@svennekes, ik kan de agenda's gewoon apart bekijken en als ik een afspraak aanmaak kan ik kiezen 'prive' of 'werk'. Je kan ze ook transparant over elkaar heen leggen. Maar als ik op mijn werk bij 'mijn agenda's' mijn privé-agenda niet aanklik dan is die voor niemand zichtbaar.

_kay_ 11-02-09 13:48

Ik heb de stappen gevolgd die op google stonden. Daar stond omschreven dat dit een backup was.... Blijkbaar niet

Hoe maak je dan een backup?

Mvg

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mees (Bericht 255548)
Eh... backupje gemaakt?

@svennekes, ik kan de agenda's gewoon apart bekijken en als ik een afspraak aanmaak kan ik kiezen 'prive' of 'werk'. Je kan ze ook transparant over elkaar heen leggen. Maar als ik op mijn werk bij 'mijn agenda's' mijn privé-agenda niet aanklik dan is die voor niemand zichtbaar.


mees 11-02-09 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door _kay_ (Bericht 255603)
Ik heb de stappen gevolgd die op google stonden. Daar stond omschreven dat dit een backup was.... Blijkbaar niet

Hoe maak je dan een backup?

Mvg

Nou, ik bedoelde eigenlijk een back-up in outlook. Dus of je een pst bestand had gemaakt. Maar als ik het zo lees dus niet. Ik ben bang dat je het dan kwijt bent. Of er moet een suggestie van iemand anders komen...

Miszthi 14-02-09 04:20

Ook een probleem met contacten en agenda!
 
Ik heb eindelijk Outlook Exchange op de Iphone kunnen zetten, nu is het probleem zo dat ik mijn privécontacten en afspraken kwijt ben.
In mijn contacten staan nu alleen maar zakelijke contacten en zakelijke afspraken. :(:confused:

Ik heb bij anderen gezien dat je dit kon splitsen naar privé en zakelijk (heb dit ook gelezen), maar hoe doe ik dat?
Someone help me?:confused: Want ik ben nu al mijn privécontacten en afspraken kwijt.:(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.