//

Iphone contacten & agenda sync. met 2 pc's

Iphone contacten & agenda sync. met 2 pc's discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal; Ik gebruik mijn iphone vooral als agenda en adresboek, dit zowel op privé als op professioneel vlak. Ik wens mijn iphone dus te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-08, 10:53
dejos dejos is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 1
Standaard Iphone contacten & agenda sync. met 2 pc's

Goedemorgen allemaal;
Ik gebruik mijn iphone vooral als agenda en adresboek, dit zowel op privé als op professioneel vlak. Ik wens mijn iphone dus te synchroniseren met 2 verschillende computers.
Op de pc op mijn werk staan dus al mijn professionele contacten alsook mijn prof. agenda. En op mijn thuis pc staan mijn prive contacten & prive agenda.
Om een of andere reden gooit hij altijd een van de contactgroepen / agenda's eraf bij het synchroniseren. Als ik dus op mijn werk synchroniseer, gooit hij de privecontacten & agenda eraf en vice versa.
Ik ben geen expert in dit soort dingen, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb ook het forum even doorzocht voor gelijkaardige problemen, maar kon niets vinden.
Alvast heel erg bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-09, 10:38
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard sync met 2 pc's

In i-tunes werd mij gevraagd wat ik wilde doen omdat er al een synchronisatielokatie bestond. Ik kon kiezen voor de optie 'samenvoegen'. Zo heb ik overal hetzelfde bestand. Is dat wat je bedoelt?
  #3  
Oud 10-02-09, 18:27
Svennekes Svennekes is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard

Probleem is dan dat je beide agenda's ook werkelijk samengevoegd worden. Op het werk zullen je prive-afspraken verschijnen en thuis de professionele.

Ik veronderstel dat dat niet de bedoeling is.
  #4  
Oud 10-02-09, 22:20
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard

heb zojuist ook geprobeerd om te syncen, heb de stappen gevolgd die op Google stonden, heb ook gekozen voor de optie samenvoegen. maar nu ben ik al mijn contacten en agenda punten kwijt kwijt. Is er een mogelijkheid om die terug te krijgen.
  #5  
Oud 11-02-09, 11:27
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

Eh... backupje gemaakt?

@svennekes, ik kan de agenda's gewoon apart bekijken en als ik een afspraak aanmaak kan ik kiezen 'prive' of 'werk'. Je kan ze ook transparant over elkaar heen leggen. Maar als ik op mijn werk bij 'mijn agenda's' mijn privé-agenda niet aanklik dan is die voor niemand zichtbaar.
  #6  
Oud 11-02-09, 13:48
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard

Ik heb de stappen gevolgd die op google stonden. Daar stond omschreven dat dit een backup was.... Blijkbaar niet

Hoe maak je dan een backup?

Mvg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mees Bekijk bericht
Eh... backupje gemaakt?

@svennekes, ik kan de agenda's gewoon apart bekijken en als ik een afspraak aanmaak kan ik kiezen 'prive' of 'werk'. Je kan ze ook transparant over elkaar heen leggen. Maar als ik op mijn werk bij 'mijn agenda's' mijn privé-agenda niet aanklik dan is die voor niemand zichtbaar.
  #7  
Oud 11-02-09, 17:33
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _kay_ Bekijk bericht
Ik heb de stappen gevolgd die op google stonden. Daar stond omschreven dat dit een backup was.... Blijkbaar niet

Hoe maak je dan een backup?

Mvg
Nou, ik bedoelde eigenlijk een back-up in outlook. Dus of je een pst bestand had gemaakt. Maar als ik het zo lees dus niet. Ik ben bang dat je het dan kwijt bent. Of er moet een suggestie van iemand anders komen...
  #8  
Oud 14-02-09, 04:20
Miszthi Miszthi is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 22
Standaard Ook een probleem met contacten en agenda!

Ik heb eindelijk Outlook Exchange op de Iphone kunnen zetten, nu is het probleem zo dat ik mijn privécontacten en afspraken kwijt ben.
In mijn contacten staan nu alleen maar zakelijke contacten en zakelijke afspraken.

Ik heb bij anderen gezien dat je dit kon splitsen naar privé en zakelijk (heb dit ook gelezen), maar hoe doe ik dat?
Someone help me? Want ik ben nu al mijn privécontacten en afspraken kwijt.

Laatst gewijzigd door Miszthi; 14-02-09 om 05:18.
Reageren

Labels
2 accounts, 2 computers, 2pcs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone sync met Mac (muziek/foto's) EN Win (contacten/agenda) shanty iTunes 0 16-02-11 00:37
Windows: Itunes sync fout agenda en contacten mauricenl iTunes 0 06-07-10 17:16
Contacten verjaardagen met Agenda sync. joeriblaau iTunes 4 15-04-10 15:48
Mac OS X: contacten en agenda kwijt na sync Me goofyboy1 iTunes 2 16-10-09 17:10
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook Beaux iTunes 1 26-09-08 15:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.