iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   geen updates zichtbaar, terwijl ze er wel zijn (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/27095-geen-updates-zichtbaar-terwijl-zijn.html)

mhoutman 17-12-08 13:29

geen updates zichtbaar, terwijl ze er wel zijn
 
op mijn beide iphones heb ik de laatste dagen het volgende probleem:

er wordt in de appstore (op de iphones) en itunes niet aangegeven dat er updates zijn, terwijl ze er wel degelijk zijn. ik kan nl. op bijvoorbeeld App Shopper: iPhone Apps, Deals and Discovery - Recent Version Updates zien welke updates er zijn.

lijkt me dus niet een specifiek itunes probleem maar mogelijk eerder iets te maken met mijn account ? (die overigens goed staat ingesteld)

via Apple - Support - Discussions - Using iTunes Store with iTunes for Mac benik er achter gekomen dat meer mensen van dit verschijnsel last hebben. erge vervelend allemaal !!:mad:

lowfly 20-12-08 18:47

ik heb er ook last van. Appstore op mijn iphone ziet geen updates meer, terwijl er al 9 apps outdated zijn

mhoutman 20-12-08 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lowfly (Bericht 233027)
ik heb er ook last van. Appstore op mijn iphone ziet geen updates meer, terwijl er al 9 apps outdated zijn

je wordt er gek van: op apple discussions is te lezen dat we niet de enige zijn :mad:

zie wel de updates in itunes zelf ?

anders kun je hier de updates in de gaten houden:

App Shopper: iPhone Apps, Deals and Discovery - Recent Version Updates

mhoutman 20-12-08 20:35

sorry double post: kan weg

lowfly 21-12-08 15:27

Het werkt weer!! Ik heb handmatig op mij iphone het programma x-plane geupdate. Na het updaten kwamen er plots 9 updates in de appstore, direct nadat x-plane was geupdate.

mhoutman 21-12-08 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lowfly (Bericht 233174)
Het werkt weer!! Ik heb handmatig op mij iphone het programma x-plane geupdate. Na het updaten kwamen er plots 9 updates in de appstore, direct nadat x-plane was geupdate.


maar kwamen die ook in itunes tevoorschijn ?

lowfly 21-12-08 23:25

geen idee of ze wel in itunes kwamen. Daar heb ik nog nooit gekeken (waar zouden die moeten staan?)
In die tijd dat ze niet in Appstore kwamen heb ik mijn iphone 1 keer aan mijn itunes gehad, zonder een popup oid met een melding van uppdates

daffidj 21-12-08 23:51

heb laatste 2 weken ook geen updates meer in itunes, hoewel ze er inderdaad zijn..
weet iemand hier ene oplossing voor?

mhoutman 23-12-08 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daffidj (Bericht 233373)
heb laatste 2 weken ook geen updates meer in itunes, hoewel ze er inderdaad zijn..
weet iemand hier ene oplossing voor?

ik heb sinds vanochtend de oplossing :)

je hebt waarschijnlijk meer dan 1 itunes account. verwijder de apps van de andere account(s) in zowel itunes als van de iphone en het update probleem is opgelost !!

icefire 26-12-08 14:23

Mooie oplossing is dat dan. Zijn ze er bij apple achter gekomen dat we meerdere accounts (US) hebben (wat niet mocht?).
Overigens zou ik niet exact weten welke apps ik via de US store heb binnengehaald (ja de google app).

Hunter 26-12-08 15:33

Google app is ook gewoon in de NL appstore te vinden.

icefire 02-01-09 00:32

dit lijkt de goede oplossing te zijn:
https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post237478

X-Tince 20-01-09 01:26

Ik heb dus hetzelfde probleem. Zowel Itunes als de Iphone geven aan dat er geen updates zijn, terwijl ik zeker weet dat er van sommige apps wel updates zijn!

Ik heb ook geen multiple accounts dus die oplossing werkt niet voor mij!

Iemand een oplossing voor mij?

Bordyl 11-02-09 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman (Bericht 233906)
ik heb sinds vanochtend de oplossing :)

je hebt waarschijnlijk meer dan 1 itunes account. verwijder de apps van de andere account(s) in zowel itunes als van de iphone en het update probleem is opgelost !!

Dit vind ik nu eigenlik niet zo'n echte oplossing;:rolleyes: je bent dan alles kwijt. Bij mij komen de updates ook wel wat later aan, zo heb ik onlangs nog 2 updates van decmber 2008 binnengekregen. Soms verdwijnen ze weer als ik ze niet direct update, en duiken ze later weer op. Maar daar maak ik me nu niet echt zorgen om, ik weet dat het lastig kan zijn, maar wat maakt dat zo erg uit? er bestaan toch ergere problemen met iphones?

iNiels 28-08-09 18:04

Iphone herkent geen nieuwe apps meer
 
Sinds van de week zegt itunes dat er geen nieuwe apps meer beschikbaar zijn in mijn bibliotheek terwijl ik zeker weet dat deze er wel zijn. Bijv de nieuwe facebook app.

Ik heb wel van de week een jailbreak uitgevoerd iemand hulp?

bedankt!

Timmeh_ 28-08-09 18:11

// Discussies samengevoegd.

shapezzz 11-12-09 08:31

Bij mij alleen regelmatig dat ik Apps update en sync en dat dezelfde updates dan nog steeds beschikbaar zijn, soms tot 3 maal toe zelfs, oplossing is vaak updaten via de iPhone zelf en niet via iTunes, werkt bij mij altijd :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:26.